Ja tot nu toe nog gewoon in onze keukenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:30 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Sarabi waar maken jullie dat bier? Doen jullie dat thuis?
Had je ze in de zon gelegd?quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:39 schreef minilot het volgende:
(Droge mandarijnen zouden strafbaar moeten wezen)
Ja het bierbrouwen is wel een hobby die ons de laatste tijd veel tijd kostquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:34 schreef minilot het volgende:
Tof dat jullie er nog steeds zo me bezig zijn, @:Sarabi!
Hoe gaat het trouwens met buikdansen?
quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:39 schreef minilot het volgende:
(Droge mandarijnen zouden strafbaar moeten wezen)
Ja, ook cool.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:39 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Lonaa, gevonden: https://www.radboudumc.nl(...)atomie-en-pathologie
Hier migratie oo werkquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:45 schreef Lonaa het volgende:
@:minilot , ik krijg honger van je ontbijtfoto. Mijn ontbijt was een plak roggebrood met salami om 8 uur, dus ik lust wel weer wat.
Ik krijg het verzoek om ruimtes te regelen voor 22 mei in de middag, 1 zaal voor 16 personen en 3 breakouts voor 4-5 personen. Lekker handig, op zo'n korte termijn, alle gasten hebben ze al wel een uitnodiging gestuurd.quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:29 schreef AnneX het volgende:
Moet ik een mail versturen volgens een officiële lijst met niet-kloppende mailadressen.![]()
Jij had ook mandarijn issues toch?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Lonaa had droge, ik niet. Ik betuigde mijn medeleven
Correct!quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij had ook mandarijn issues toch?
Oow wacht dat was die mix van sterke drank, mandarijn en kip....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |