Heb je mijn kop weleens gezien???? Die beesten zijn niet suïcidaal hequote:
Ahw liefquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Projectielkotsen als een malle... gelukkig zit die irritante druif van P&O recht tegenover me
Gezellige beestenboel bij je danquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb een kat (Grid), een poes (Mortie) en een poesje (geen naam)
Nee ik heb al een beest in bedquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:15 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Gezellige beestenboel bij je dan
Nog plaats voor een beest misschien
Niet gezien wel gehoord dat je op een zwetend stuk kaas lijkt dus ik heb wel beeld nuquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je mijn kop weleens gezien???? Die beesten zijn niet suïcidaal he
Ahw, heb je een jong katje gekregenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb een kat (Grid), een poes (Mortie) en een poesje (geen naam)
Jaquote:
Hans plsquote:
Verschoon elke week mn bed hoor, zweetkaasje van mequote:Op vrijdag 26 april 2019 10:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon je lakens een keer wassen vuigpoot
Hans is geestelijk gehandicapt, niet zo leuk van je om hem weer op dit feit te wijzenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:18 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je je alleen maar dom voor
Ik was hier nog niet van op de hoogtequote:Op vrijdag 26 april 2019 10:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hans is geestelijk gehandicapt, niet zo leuk van je om hem weer op dit feit te wijzen
quote:
Nu ik weet dat je geestelijk gehandicapt bent doet deze opmerking vrij weinig met mequote:
er zijn mensen in een psychose geraakt door zo'n soort zin hequote:Op vrijdag 26 april 2019 10:23 schreef Je.zusje het volgende:
Jij kan het ook niet helpen dat ze je hebben laten vallen bij je geboorte
Ze hebben Hans niet laten vallen hoor. Ze hebben hem een extra chromosoompje gegevenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:23 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Nu ik weet dat je geestelijk gehandicapt bent doet deze opmerking vrij weinig met me
Jij kan het ook niet helpen dat ze je hebben laten vallen bij je geboorte
Dat is al erg zat
Vast wel jaquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
er zijn mensen in een psychose geraakt door zo'n soort zin he
Grappig dat zowel jij als Hans een perfect voorbeeld zijn van "meer is niet altijd beter"quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze hebben Hans niet laten vallen hoor. Ze hebben hem een extra chromosoompje gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |