Jaaa die lieverd die een filmpje over haar parkiet maaktequote:Op vrijdag 26 april 2019 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Was toen die kerel waar Greys zo dan fan was toch?
Ja idd.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Was toen die kerel waar Greys zo dan fan was toch?
WAT een jaar iddquote:
En toch won die stomme Mansquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WAT een jaar iddKwaliteit na kwaliteit
Niet onterecht wat mij betreftquote:
Was ook niet mijn winnaar. Er zaten veel muzikalere en interessantere bijdrages tussen. Ik vind Heroes geen slecht nummer en Mans isquote:
Matig nummer, en de act was overduidelijk bedoeld om te verdoezelen hoe matig het nummer was.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet onterecht wat mij betreftGoed nummer, uitstekende act
Vind ik ookquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
Oostenrijk was echt zo ondergewaardeerd met maar 0 punten. Gewoon een tof nummer dit
Uhh, dat was Jurijus wel in het achtergrondkoor die met die man zoende.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die was er toen niet bij he?Al is deze kerel ook niet mis
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als je Waylon opsplitst in meerdere personen kom je bij de Makemakes uit! Hoed bij de pianist, gitaar mag duidelijk zijn en de drummer heeft panterprint bij zich
Dat zie je wel vaker.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind ik ook
waarschijnlijk omdat het de host is gok ik
Huh wat WHAAAAHHH dat heb ik gemist!quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Uhh, dat was Jurijus wel in het achtergrondkoor die met die man zoende.
Haha ja, ik wist wel dat hij hieraan meedeed maar had het nog nooit teruggekeken maar het is hem 100% echt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh wat WHAAAAHHH dat heb ik gemist!Toen haperde mijn stream waarschijnlijk dus. Ga ik straks terugkijken!
Nee joh, niet Sieneke nog een keer! Iemand die er de mond van vol heeft maar die wij niet willen als kanonnenvoer sturen is veel effectieverquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker.
Als we winnen moeten we Sieneke maar weer sturen in 2020, laatste worden we toch wel.
Jan Smitquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker.
Als we winnen moeten we Sieneke maar weer sturen in 2020, laatste worden we toch wel.
O'G3NE was perfect geweest daarvoor. Maar die zijn al geweest.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee joh, niet Sieneke nog een keer! Iemand die er de mond van vol heeft maar die wij niet willen als kanonnenvoer sturen is veel effectiever
Terwijl zo'n megadouchekop op de achtergrond toch op zou moeten vallenquote:
Ik wel, maar #ESFnerdquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Terwijl zo'n megadouchekop op de achtergrond toch op zou moeten vallen
Is dit geschreven door dezelfde persoon als Nije Ljubav Stvar? Dat verklaart, ik vind ze allebei erg mooiquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
MontenegroMet weer zo'n mooi Joksimovic liedje
JA! Zeljko Joksimovic. Hij deed zelf ook in 2004 mee voor Servië & Montenegro en in 2012 voor Servië. Hij schreef ook nog de nummers van Servië 2008 en Bosnië & Herzegovina 2006. Heel erg dezelfde stijl allemaal en allemaal heel mooiquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is dit geschreven door dezelfde persoon als Nije Ljubav Stvar? Dat verklaart, ik vind ze allebei erg mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |