En dat wil naar eigen zeggen ons land leidenquote:Op donderdag 25 april 2019 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje lafjes idd dat je hem nu niet hoort.
quote:Op donderdag 25 april 2019 23:06 schreef Szura het volgende:
[..]
En dat wil naar eigen zeggen ons land leiden. Bij het eerste beetje tegenwind zit ie op de wc z'n oesters uit te schijten.
Hiddema was aan het liegen. Dat is vandaag wel gebleken.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:06 schreef svann het volgende:
Hiddema zei gisteren nog dat Otten, Baudet, Hiddema en nog iemand samen uren maken in de auto terug naar huis van landelijke optredens en dan goede discussies hebben.
Het was al besproken en teruggestort zei Hiddema gisteren bij Pauw.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom is Otten zo lang niet gecontroleerd?
Jep. Want bij Hiddema's diefstal van de verblijfskosten was het geen probleem, 'want ik ga het terugstorten'.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:08 schreef svann het volgende:
[..]
Het was al besproken en teruggestort zei Hiddema gisteren bj Pauw.
Dus dit is er met terugwerkende kracht even bijgesleept.
Ik ben niet links, maar dit is gewoon genietenquote:Op donderdag 25 april 2019 23:09 schreef PzKpfw het volgende:
Och zie die Pauw hier toch eens van smullen met z'n gebruinde rotkop.
Dit soort partijen stellen inderdaad nooit teleur in het zichzelf opblazen, niet alleen in NL maar ook in andere landen spatten al die partijen vroeg of laat uit elkaarquote:Op donderdag 25 april 2019 23:09 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik ben niet links, maar dit is gewoon genieten
Als twee mensen lang genoeg in dezelfde ruimte verblijven gaan ze uiteindelijk seksen. Dat is mijn theorie.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:10 schreef Szura het volgende:
Hoe kun je nou een stijve krijgen van die Bloos?
Tien jaar terug, allebei ongeveer even oud. Kan toch?quote:Op donderdag 25 april 2019 23:10 schreef Szura het volgende:
Daar zijn pilletjes voorquote:Op donderdag 25 april 2019 23:10 schreef Szura het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |