Ik zie het. De regen komt hier met bakken uit de lucht. We doen het rustig aan en gaan tijdens een droge periode.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is er geen weer voor. Maar veel plezier.
Bakken opsparen dan. Komen altijd wel van pas.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zie het. De regen komt hier met bakken uit de lucht. We doen het rustig aan en gaan tijdens een droge periode.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Bakken opsparen dan. Komen altijd wel van pas.
Ja.... ze lijkt spijkerbroek wel voort....quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Wacht, is just me alwéér op vakantie? Dat reist maar...
Waar zit ze nu weer dan?
Hoezo kreeg?quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:59 schreef ToT het volgende:
Zo, koppie weer lekker kaal geschoren voor de zomer!
(Niet specifiek voor de zomer hoor!Ik merkte echt dat ik meer en meer een ouwe kop kreeg met die vleespet!
)
Goedemorgen Oscar.quote:
Alles ontwijkenquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Oscar.
Ga jij nog iets doen aan Koningsdag?
Ik zit eraan te denken om straks maar eens te gaan draaien. Eens kijken of ik kan uitvogelen hoe dat moet.quote:
Gaat vast wel goedkomen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om straks maar eens te gaan draaien. Eens kijken of ik kan uitvogelen hoe dat moet.
Ik heb een maand niet uitgezonden, dus een enorme achterstand in het laten horen van nieuwe muziek en zo.quote:
Hoezo dat? Waar ben je dan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
We krijgen stokoude muziek te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |