SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon op eigen kracht doen.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:36 schreef LethalNinja het volgende:
Frustrerende wedstrijd, volgens mij 0 schoten op doel van Willem 2 gezien en verder komen ze gewoon nooit bij dat doel van pisvee.... Zoals de commentator al goed zegt, dit willem 2 speelt zo mak, zo tam.......
Jammer dit, ik had meer verwachtingen
Ach zoals gebruikelijk helpt Nederland een handje mee.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:36 schreef LethalNinja het volgende:
Frustrerende wedstrijd, volgens mij 0 schoten op doel van Willem 2 gezien en verder komen ze gewoon nooit bij dat doel van pisvee.... Zoals de commentator al goed zegt, dit willem 2 speelt zo mak, zo tam.......
Afhankelijk zijn van Willem IIquote:Op donderdag 25 april 2019 21:36 schreef LethalNinja het volgende:
Calimerogehalte is één woord.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:40 schreef Scarface88 het volgende:
Calimero gehalte is weer hoog in dit topic.
gaat ie lekker met je kansloze dubbelpost? Jullie staan voor omdat je tegenstander het wel prima vind allemaal..... Die zitten qua mindset bij het bekerduel wat ik natuurlijk wel kan begrijpen. Maar qua sportieve plicht zou je zeggen dat Willem 2 eens echt die duels aangaat.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:40 schreef Scarface88 het volgende:
Calimero gehalte is weer hoog in dit topic.
Sportieve plicht is overrated. Willem II heeft liever een prijs dan dat ze Ajax helpen.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:41 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
gaat ie lekker met je kansloze dubbelpost? Jullie staan voor omdat je tegenstander het wel prima vind allemaal..... Die zitten qua mindset bij het bekerduel wat ik natuurlijk wel kan begrijpen. Maar qua sportieve plicht zou je zeggen dat Willem 2 eens echt die duels aangaat.
Jank niet zoquote:Op donderdag 25 april 2019 21:36 schreef LethalNinja het volgende:
Ik begrijp deze post niet. Iedereen met een beetje verstand van voetbal wist dat PSV nergens meer punten zou laten liggen na het gelijkspel tegen Vitesse, behalve heel misschien tegen AZ als die dan nog kans zouden maken op plek 3.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:36 schreef LethalNinja het volgende:
5-0 overwinning vorig seizoen? Verder een gezonde portie winnaarsmentaliteit? Zo even twee dingen die ik noem. Psv heeft na de winterstop al in meerdere wedstrijden veel fouten gemaakt achterin dus ik hoopte dat dat tegen Willem 2 ook zou gebeuren.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp deze post niet. Iedereen met een beetje verstand van voetbal wist dat PSV nergens meer punten zou laten liggen na het gelijkspel tegen Vitesse, behalve heel misschien tegen AZ als die dan nog kans zouden maken op plek 3.
Hopen dat PSV punten verspeelt tegen Willem II dat een negatief doelsaldo heeft en waarvan men wist dat ze spelers zouden sparen voor de bekerwedstrijd is gewoon dom.
Ajax moet zelf gewoon winnen van Utrecht en De Graafschap.
Wat is dit voor flut argument? Ajax verloor vorig seizoen uit en thuis van Vitesse en Utrecht. Dit seizoen is in alle opzichten andersquote:Op donderdag 25 april 2019 21:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
5-0 overwinning vorig seizoen? Verder een gezonde portie winnaarsmentaliteit? Zo even twee dingen die ik noem.
En Willem II heeft een voorhoede van wereldklasse? PSV heeft de minste tegengoals van alle clubs in de eredivisie, ondanks die fouten die jij noemt. Verder heeft PSV veel individuele klasse die met één actie, aanval of vrije trap een wedstrijd kunnen beslissen.quote:Psv heeft na de winterstop al in meerdere wedstrijden veel fouten gemaakt achterin dus ik hoop dat dat tegen Willem 2 ook zou gebeuren.
Willem II kan gewoon niet beter. Je doet net of PSV een subtopper is waar Willem II thuis wel even punten tegen kan pakken. Slaat nergens op.quote:Dat Ajax alles moet winnen is natuurlijk een open deur. Dat Willem 2 zoo slecht speelt is dat niet. Mja nu maar hopen dat het doelsaldo niet verder oploopt dan 0-4 tot 0-6 en dan zij het maar zo
Ach als ze iets scherper zijn en gewoon goed staan met corners en vrije trappen is er niet zoveel aan de hand. Ik vind PSV ook verder niet heel bijzonder vandaag.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:53 schreef PicoMMP het volgende:
Willem II is gewoon niet zo goed. Verloren ook kansloos thuis tegen Ajax.
Dit.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is dit voor flut argument? Ajax verloor vorig seizoen uit en thuis van Vitesse en Utrecht. Dit seizoen is in alle opzichten anders
[..]
En Willem II heeft een voorhoede van wereldklasse? PSV heeft de minste tegengoals van alle clubs in de eredivisie, ondanks die fouten die jij noemt. Verder heeft PSV veel individuele klasse die met één actie, aanval of vrije trap een wedstrijd kunnen beslissen.
[..]
Willem II kan gewoon niet beter. Je doet net of PSV een subtopper is waar Willem II thuis wel even punten tegen kan pakken. Slaat nergens op.
PSV is ook niet veel, de 1-0 was een goede goal, de tweede goal verdedigend gepruts. Maar ze hebben genoeg individuele kwaliteit om gewoon te winnen.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach als ze iets scherper zijn en gewoon goed staan met corners en vrije trappen is er niet zoveel aan de hand. Ik vind PSV ook verder niet heel bijzonder vandaag.
Willem 2 kan echt wel beter qua instelling/ houding op het veld. Zoals ik hierboven al zeg. Ze moeten de duels meer aangaan. Speel desnoods wat fysieker? Ze spelen een beetje zoals Ajax na de wissel met Kristensen qua houding. Tam, acherover leunende......quote:Op donderdag 25 april 2019 21:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is dit voor flut argument? Ajax verloor vorig seizoen uit en thuis van Vitesse en Utrecht. Dit seizoen is in alle opzichten anders
[..]
En Willem II heeft een voorhoede van wereldklasse? PSV heeft de minste tegengoals van alle clubs in de eredivisie, ondanks die fouten die jij noemt. Verder heeft PSV veel individuele klasse die met één actie, aanval of vrije trap een wedstrijd kunnen beslissen.
[..]
Willem II kan gewoon niet beter. Je doet net of PSV een subtopper is waar Willem II thuis wel even punten tegen kan pakken. Slaat nergens op.
Bohhh, kan niet wachten.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:58 schreef dokter.knakworst het volgende:
Is het al dinsdag? [ afbeelding ]
Je vindquote:Op donderdag 25 april 2019 21:59 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Willem 2 kan echt wel beter qua instelling/ houding op het veld. Zoals ik hierboven al zeg. Ze moeten de duels meer aangaan. Speel desnoods wat fysieker? Ze spelen een beetje zoals Ajax na de wissel met Kristensen qua houding. Tam, acherover leunende......
Dat je doet alsof ik Psv een stubtopper vind is echt onzin, je vind 't weliswaar leuk om meerdere keren te doen alsof ik onzin praat maar met zo'n uitspraak geef je zelf ook niet het goede voorbeeld. Ik snap sowieso niet waarom je zo gefrustreerd op mijn posts reageert. Alsof je zelf ook baalt dat Willem 2 geen vuist kan maken......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |