abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186426055

SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_186426091
Frustrerende wedstrijd, volgens mij 0 schoten op doel van Willem 2 gezien en verder komen ze gewoon nooit bij dat doel van pisvee :(.... Zoals de commentator al goed zegt, dit willem 2 speelt zo mak, zo tam.......

Jammer dit, ik had meer verwachtingen
pi_186426131
quote:
15s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:36 schreef LethalNinja het volgende:
Frustrerende wedstrijd, volgens mij 0 schoten op doel van Willem 2 gezien en verder komen ze gewoon nooit bij dat doel van pisvee :(.... Zoals de commentator al goed zegt, dit willem 2 speelt zo mak, zo tam.......

Gewoon op eigen kracht doen.
pi_186426140
quote:

Ach zoals gebruikelijk helpt Nederland een handje mee.
pi_186426163
quote:

Afhankelijk zijn van Willem II :')
Land of the free. Home of the brave.
pi_186426169
Calimero gehalte is weer hoog in dit topic.
pi_186426192
Zeker nu jij er weer bent
.
pi_186426198
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:40 schreef Scarface88 het volgende:
Calimerogehalte is één woord.
pi_186426205
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:40 schreef Scarface88 het volgende:
gaat ie lekker met je kansloze dubbelpost? Jullie staan voor omdat je tegenstander het wel prima vind allemaal..... Die zitten qua mindset bij het bekerduel wat ik natuurlijk wel kan begrijpen. Maar qua sportieve plicht zou je zeggen dat Willem 2 eens echt die duels aangaat.
pi_186426212
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:41 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Calimerogehalte is één woord.
Excuses.
pi_186426234
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:41 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

gaat ie lekker met je kansloze dubbelpost? Jullie staan voor omdat je tegenstander het wel prima vind allemaal..... Die zitten qua mindset bij het bekerduel wat ik natuurlijk wel kan begrijpen. Maar qua sportieve plicht zou je zeggen dat Willem 2 eens echt die duels aangaat.
Sportieve plicht is overrated. Willem II heeft liever een prijs dan dat ze Ajax helpen.
pi_186426254
quote:

Jank niet zo
pi_186426306
quote:

Ik begrijp deze post niet. Iedereen met een beetje verstand van voetbal wist dat PSV nergens meer punten zou laten liggen na het gelijkspel tegen Vitesse, behalve heel misschien tegen AZ als die dan nog kans zouden maken op plek 3.

Hopen dat PSV punten verspeelt tegen Willem II dat een negatief doelsaldo heeft en waarvan men wist dat ze spelers zouden sparen voor de bekerfinale is gewoon dom.

Ajax moet zelf gewoon winnen van Utrecht en De Graafschap.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_186426369
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:45 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik begrijp deze post niet. Iedereen met een beetje verstand van voetbal wist dat PSV nergens meer punten zou laten liggen na het gelijkspel tegen Vitesse, behalve heel misschien tegen AZ als die dan nog kans zouden maken op plek 3.

Hopen dat PSV punten verspeelt tegen Willem II dat een negatief doelsaldo heeft en waarvan men wist dat ze spelers zouden sparen voor de bekerwedstrijd is gewoon dom.

Ajax moet zelf gewoon winnen van Utrecht en De Graafschap.
5-0 overwinning vorig seizoen? Verder een gezonde portie winnaarsmentaliteit? Zo even twee dingen die ik noem. Psv heeft na de winterstop al in meerdere wedstrijden veel fouten gemaakt achterin dus ik hoopte dat dat tegen Willem 2 ook zou gebeuren.

Dat Ajax alles moet winnen is natuurlijk een open deur. Dat Willem 2 zoo slecht speelt is dat niet. Mja nu maar hopen dat het doelsaldo niet verder oploopt dan 0-4 tot 0-6 en dan zij het maar zo ;)
pi_186426456
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:48 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

5-0 overwinning vorig seizoen? Verder een gezonde portie winnaarsmentaliteit? Zo even twee dingen die ik noem.
Wat is dit voor flut argument? Ajax verloor vorig seizoen uit en thuis van Vitesse en Utrecht. Dit seizoen is in alle opzichten anders

quote:
Psv heeft na de winterstop al in meerdere wedstrijden veel fouten gemaakt achterin dus ik hoop dat dat tegen Willem 2 ook zou gebeuren.
En Willem II heeft een voorhoede van wereldklasse? PSV heeft de minste tegengoals van alle clubs in de eredivisie, ondanks die fouten die jij noemt. Verder heeft PSV veel individuele klasse die met één actie, aanval of vrije trap een wedstrijd kunnen beslissen.

quote:
Dat Ajax alles moet winnen is natuurlijk een open deur. Dat Willem 2 zoo slecht speelt is dat niet. Mja nu maar hopen dat het doelsaldo niet verder oploopt dan 0-4 tot 0-6 en dan zij het maar zo ;)
Willem II kan gewoon niet beter. Je doet net of PSV een subtopper is waar Willem II thuis wel even punten tegen kan pakken. Slaat nergens op.
pi_186426489
Willem II is gewoon niet zo goed. Verloren ook kansloos thuis tegen Ajax.
pi_186426521
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:53 schreef PicoMMP het volgende:
Willem II is gewoon niet zo goed. Verloren ook kansloos thuis tegen Ajax.
Ach als ze iets scherper zijn en gewoon goed staan met corners en vrije trappen is er niet zoveel aan de hand. Ik vind PSV ook verder niet heel bijzonder vandaag.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_186426565
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:52 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Wat is dit voor flut argument? Ajax verloor vorig seizoen uit en thuis van Vitesse en Utrecht. Dit seizoen is in alle opzichten anders
[..]

En Willem II heeft een voorhoede van wereldklasse? PSV heeft de minste tegengoals van alle clubs in de eredivisie, ondanks die fouten die jij noemt. Verder heeft PSV veel individuele klasse die met één actie, aanval of vrije trap een wedstrijd kunnen beslissen.
[..]

Willem II kan gewoon niet beter. Je doet net of PSV een subtopper is waar Willem II thuis wel even punten tegen kan pakken. Slaat nergens op.
Dit.
pi_186426604
Is het al dinsdag?
metal up your ass
pi_186426622
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach als ze iets scherper zijn en gewoon goed staan met corners en vrije trappen is er niet zoveel aan de hand. Ik vind PSV ook verder niet heel bijzonder vandaag.
PSV is ook niet veel, de 1-0 was een goede goal, de tweede goal verdedigend gepruts. Maar ze hebben genoeg individuele kwaliteit om gewoon te winnen.
pi_186426629
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:52 schreef Shreyas het volgende:

[..]

[..]

[..]

Willem 2 kan echt wel beter qua instelling/ houding op het veld. Zoals ik hierboven al zeg. Ze moeten de duels meer aangaan. Speel desnoods wat fysieker? Ze spelen een beetje zoals Ajax na de wissel met Kristensen qua houding. Tam, acherover leunende......

Dat je doet alsof ik Psv een stubtopper vind is echt onzin, je vind 't weliswaar leuk om meerdere keren te doen alsof ik onzin praat maar met zo'n uitspraak geef je zelf ook niet het goede voorbeeld. Ik snap sowieso niet waarom je zo gefrustreerd op mijn posts reageert. Alsof je zelf ook baalt dat Willem 2 geen vuist kan maken......
pi_186426635
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:58 schreef dokter.knakworst het volgende:
Is het al dinsdag? [ afbeelding ]
Bohhh, kan niet wachten.
pi_186426659
psv heeft een sterke formatie maar het wordt ze niet echt lastig gemaakt :) geeft mij een beetje het ajax vs fc emmen gevoel :') (en dan thuis voor Ajax)
pi_186426660
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:59 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Willem 2 kan echt wel beter qua instelling/ houding op het veld. Zoals ik hierboven al zeg. Ze moeten de duels meer aangaan. Speel desnoods wat fysieker? Ze spelen een beetje zoals Ajax na de wissel met Kristensen qua houding. Tam, acherover leunende......

Dat je doet alsof ik Psv een stubtopper vind is echt onzin, je vind 't weliswaar leuk om meerdere keren te doen alsof ik onzin praat maar met zo'n uitspraak geef je zelf ook niet het goede voorbeeld. Ik snap sowieso niet waarom je zo gefrustreerd op mijn posts reageert. Alsof je zelf ook baalt dat Willem 2 geen vuist kan maken......
Je vind :') _O-
pi_186426661
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:59 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Bohhh, kan niet wachten.
Hier hetzelfde, voelt bijna net zo alsof je aftelt voor een verjaardag *O*
metal up your ass
pi_186426677
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 22:00 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Je vind :') _O-
sterke comeback
pi_186426729
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2019 22:01 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

sterke comeback
Maar goed, ik vind dat Ajax het op eigen kracht moet doen. Niet hopen op een misstap van PSV. Je moet blij zijn als Ajax wint, zoals laatst van Groningen en Vitesse, maar niet lopen janken als PSV ook wint. Ik ben allang blij dat we het na het puntverlies van PSV in Arnhem het kampioenschap in ieder geval weer in eigen hand hebben. Dat heeft er heel lang anders uitgezien.
pi_186426784
.
pi_186426842
Die beker is wel binnen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_186426939
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 22:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die beker is wel binnen.
Dan krijgt niet het halve basiselftal rust he.
pi_186426943
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 22:03 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Maar goed, ik vind dat Ajax het op eigen kracht moet doen. Niet hopen op een misstap van PSV. Je moet blij zijn als Ajax wint, zoals laatst van Groningen en Vitesse, maar niet lopen janken als PSV ook wint. Ik ben allang blij dat we het na het puntverlies van PSV in Arnhem het kampioenschap in ieder geval weer in eigen hand hebben. Dat heeft er heel lang anders uitgezien.
Hoeveel open deuren kan je in één post zetten. Ik denk dat elke Ajax fan blij is met de overwinningen op Grunn en Vitesse en dat PSV punten heeft laten liggen. En dat psv lang voor heeft gestaan was net zo zichtbaar :')... Punt is gewoon dat ik bij de eerste helft ervoor ging zitten in de hoop dat Willem 2 wel even ervoor ging knokken. Alleen al richting de fanatieke aanhang is de ploeg dat verplicht ;).

Gelukkig komt Willem 2 in de tweede helft iets vaker op de helft van de psv'rs _O_
pi_186426952
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 22:10 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ze dan beter zijn.
pi_186426967
quote:
Die beker is wel binnen.
Dan zien we een heel ander Willem 2 mark my words
pi_186426975
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2019 22:10 schreef LethalNinja het volgende:

Punt is gewoon dat ik bij de eerste helft ervoor ging zitten in de hoop dat Willem 2 wel even ervoor ging knokken. Alleen al richting de fanatieke aanhang is de ploeg dat verplicht ;).

Gelukkig komt Willem 2 in de tweede helft iets vaker op de helft van de psv'rs _O_
Ben je verkapt Willem 2 supporter dan? Zo niet, dan vraag ik me af waarom dat je boeit.
  donderdag 25 april 2019 @ 22:12:27 #35
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_186426987
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ze dan beter zijn.
Ach ze konden Roda maar net aan met een aantal reserves
RED ONS HENNIEGOD
pi_186426989
Dit is toch machtig mooi jongens, alleen maar spannende duels komende tijd. Niets wordt ons cadeau gegeven, maar we pakken het allemaal.
pi_186427005
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 22:12 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ben je verkapt Willem 2 supporter dan? Zo niet, dan vraag ik me af waarom dat je boeit.
Ik hoop dat deze post van jou sarcastisch is :) Ik ben altijd supporter van de tegenstander van psv :') waarom denk je dat ik klaar ging zitten voor de eerste helft?
pi_186427057
quote:
Die beker is wel binnen.
Dit W2 slaat inderdaad echt helemaal nergens op. En dan tegen Ajax weer de sterren vd hemel spelen :')
Hoop echt dat dat 6-0 gaat worden. Optyfen met dat zooitje uit Tilburg :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_186427058
Normaal gesproken ook een hekel aan Vitesse maar ik heb flink lopen juichen bij de doelpunten van die tuigploeg uit Arnhem _O_
pi_186427070
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 22:10 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Niet dat van hun, wel dat van ons
.
pi_186427100
quote:
17s.gif Op donderdag 25 april 2019 22:15 schreef LethalNinja het volgende:
Normaal gesproken ook een hekel aan Vitesse maar ik heb flink lopen juichen bij de doelpunten van die tuigploeg uit Arnhem _O_
Oh zeker weten. Tegen Vitesse was voor mij de laatste kans dat PSV punten kon verspelen, al was nickguitar het daar niet mee eens.
pi_186427200
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 22:17 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Oh zeker weten. Tegen Vitesse was voor mij de laatste kans dat PSV punten kon verspelen, al was nickguitar het daar niet mee eens.
Ik heb lang gedacht dat AZ het psv ook nog wel lastig kon maken in de toekomst maar nadat ik de wedstrijd zag tussen AZ & Feyenoord wist ik dat dat ook wel zou meevallen......

Hierna maar hopen dat AZ nog even wil stunten, de spelers even in de spotlight wil zetten :o *duimt*
pi_186427293
quote:
17s.gif Op donderdag 25 april 2019 22:22 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Ik heb lang gedacht dat AZ het psv ook nog wel lastig kon maken in de toekomst maar nadat ik de wedstrijd zag tussen AZ & Feyenoord wist ik dat dat ook wel zou meevallen......

Hierna maar hopen dat AZ nog even wil stunten, de spelers even in de spotlight wil zetten :o *duimt*
Welnee. Ajax moet beiden winnen. PSV wint ook alles.
pi_186427513
AZ weet je het nooit al zijn die natuurlijk niet best tegen topploegen. Ik zie ze er dan ook weer niet met 4 of 5 - 0 afgaan, dus alles winnen is kampioen ja. Ze hadden het wat spannender kunnen maken qua doelsaldo door er hier 3 extra te maken
  donderdag 25 april 2019 @ 22:33:51 #45
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_186427553
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:41 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Viesmad, ziedend etcetc.

Calimero
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_186427587
Toch jammer dat je het dinsdag niet op 4 0 kon houden ivm doelsaldo
pi_186427657
Hopelijk winnen jullie de bekerfinale met 8-0 van deze onsportieve kutclub.
pi_186427660
Ik zie dit nog fout gaan

Jammer dit
  donderdag 25 april 2019 @ 22:38:22 #49
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186427670
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 22:37 schreef Scarface88 het volgende:
Hopelijk winnen jullie de bekerfinale met 8-0 van deze onsportieve kutclub.
WOEDEND

quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 22:35 schreef kurk_droog het volgende:
Doet er toch allang niet meer toe. PSV moet nog 11 inlopen....
pi_186427686
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 22:35 schreef kurk_droog het volgende:
Als ajax allebei de competitie wedstrijden met 1 verschil wint moet psv er 13 maken in de laatste 2 wedstrijden en niets tegen krijgen. Die kans is 0.000001% ofzo.
Rossoneri siamo noi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')