quote:Op donderdag 25 april 2019 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op 5 mei vieren wij de omgekomen moffen.
Geweldige uitspraak weerquote:Op donderdag 25 april 2019 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op 5 mei vieren wij de omgekomen moffen.
Nooit is er een anti-Noord-Korea demonstratie (heel volk wordt onderdrukt, sterft de hongerdood), nooit een anti-Brunei demonstratie (worden homo's gedood), nooit een anti-China demonstratie (bezetting Tibet) enz. Dus m.i. is anti-Israel gelijk aan antisemitisme.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:43 schreef Hamzoef het volgende:
5 mei is toch een dag van de vrijheid? Prima relevante dag dus om stil te staan bij de Palestijnse vrijheden die door Israël afgepakt worden.
Volgens mij staan er bijna iedere week mensen op de Dam om hierover te protesteren.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nooit is er een anti-Noord-Korea demonstratie (heel volk wordt onderdrukt, sterft de hongerdood), nooit een anti-Brunei demonstratie (worden homo's gedood), nooit een anti-China demonstratie (bezetting Tibet) enz. Dus m.i. is anti-Israel gelijk aan antisemitisme.
Dat zijn toeristenquote:Op donderdag 25 april 2019 19:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij staan er bijna iedere week mensen op de Dam om hierover te protesteren.
Samen met of de Israel protesteerders of de Palestina protesteerders.
Nog nooit gezienquote:Op donderdag 25 april 2019 19:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij staan er bijna iedere week mensen op de Dam om hierover te protesteren.
Samen met of de Israel protesteerders of de Palestina protesteerders.
Jij komt blijkbaar nooit in amsterdamquote:
Die delen pamfletjes uit, gaan heel vriendelijk gesprekjes aan, vertellen je wat er fout zit in China, vertellen dat ze hun vredelievende foulongang oid niet mogen uitoefenen, vertellen over mensensmokkel en handel in organen etc.quote:
oh dan zal het er vast ook niet zijn.quote:
Als ze die energie eens in werken zouden stekenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:06 schreef Tengano het volgende:
Ik was zelfs bij de eerste demonstratie van de Surinamers op de Dam. Die stonden te schreeuwen met een dikke installatie op de dam met mensen met slavenkettingen om toen vorig jaar het Keti kottie feest oid er was.
Zielige vertoning; de hele dam was leeg. En maar klagen die jankballen alsof ik er iets aan kon doen
Ze hebben wel heel goed hout daar iddquote:Op donderdag 25 april 2019 20:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als ze die energie eens in werken zouden steken
Het haat dit keer om moslims, dus dan is het niet erg volgens de logica van de meeste hier.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh dan zal het er vast ook niet zijn.
net zoals je nooit gezien hebt dat het IDF Palestijnse burgers terroriseren zoals de nazi's dat destijds bij de joden deden, dat zal dan ook wel niet gebeuren....
Waarom is er nooit een demonstratie voor de Noord Koreanen of zelfs de moslims in strafkampen in China?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:08 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Het haat dit keer om moslims, dus dan is het niet erg volgens de logica van de meeste hier.
Wat iemand al zei, zat vaak gezien dat ze staan te flyeren met een stand met fotos van dissidenten die zijn opgepakt.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom is er nooit een demonstratie voor de Noord Koreanen of zelfs de moslims in strafkampen in China?
Dit is gewoon jodenhaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |