Nee het staat absoluut niet in verhouding.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:10 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Wat iemand al zei, zat vaak gezien dat ze staan te flyeren met een stand met fotos van dissidenten die zijn opgepakt.
helaas wel ja, maar het is gewoon pure onwetendheid. de joden zijn zielig om iets wat 70 jaar geleden gebeurt is en moeten beschermd worden, terwijl israel er een naziregime op nahoudt en Palestijnse burgers terroriseert.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:08 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Het haat dit keer om moslims, dus dan is het niet erg volgens de logica van de meeste hier.
Ah ja zuigen, zuigen en nog eens zuigen en dan verbaasd zijn als mensen geirriteerd raken. Riooltelevisiequote:Op donderdag 25 april 2019 20:27 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ga lachen als Dennis weer koeken gaat uitdelen![]()
Pownedquote:Op donderdag 25 april 2019 20:27 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ga lachen als Dennis weer koeken gaat uitdelen![]()
goed onderbouwd manquote:Op donderdag 25 april 2019 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij bent een wegkijker. Alsof de motivatie zo puur bij dit soort protesten, bij een hand vol ja de rest zijn ordinaire joden haters.
Met een groep antisemieten samenhangen op 5 mei, ik vind het smakeloos en mensen die daarbij rondhangen ook.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
goed onderbouwd man. er zullen ongetwijfeld antisemieten bij die protesten aanwezig zijn maar het gaat mij meer om de antizionisten die hun stem kunnen laten horen. en 5 mei leent zich daar prima voor, dag van de vrijheid toch? of geldt dat alleen voor de door jou goedgekeurde groepen?
Dat mag je vinden. ik vind je dom omdat je kennelijk niet weet waar het om gaat en het terreur van israel een kwalijke zaak is.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Met een groep antisemieten samenhangen op 5 mei, ik vind het smakeloos en mensen die daarbij rondhangen ook.
Iedereen die anti israel is is antisemiet?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Met een groep antisemieten samenhangen op 5 mei, ik vind het smakeloos en mensen die daarbij rondhangen ook.
Deze "logica" slaat nergens op. Er zijn ook veel Joodse mensen met kritiek op Israel.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nooit is er een anti-Noord-Korea demonstratie (heel volk wordt onderdrukt, sterft de hongerdood), nooit een anti-Brunei demonstratie (worden homo's gedood), nooit een anti-China demonstratie (bezetting Tibet) enz. Dus m.i. is anti-Israel gelijk aan antisemitisme.
Als hamas geen raketten stuurt......quote:Op donderdag 25 april 2019 20:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. ik vind je dom omdat je kennelijk niet weet waar het om gaat en het terreur van israel een kwalijke zaak is.
Geweldige post. Huldequote:Op donderdag 25 april 2019 20:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Deze "logica" slaat nergens op. Er zijn ook veel Joodse mensen met kritiek op Israel.
Bijvoorbeeld:
Ido Abram, Hedy d'Ancona, Milo Anstadt, Dieuwertje Blok, Hajo Meyer, Harry de Winter, Jaap Hamburger, Alfred Feberwee, Raymond Nethe, Martine Groen, Andras Krahl, Moshe Gilula, Max Wieselmann etc. etc.
Israel is een rijk land met veel mogelijkheden, niet in de laatste plaats op militair gebied. Veel rijke Amerikanen geven geld aan de defensie van Israel. Veel Nederlanders gaan in vreemde krijgsdienst door dienst te nemen in het Israëlische leger. Dat mag dus wel itt dienst nemen bij IS.
Het zegt al genoeg dat Israel in staat is om ruimtereizen te maken. Na de VS, Rusland, China..
Hoe kan zo'n klein land zich meten met zulke grote mogendheden in de wereld? Precies: geld van rijke mensen uit de VS.
Dus je mag zo'n machtig land best wel bekritiseren. Israel lapt alle VN-resoluties aan zijn laars.
als het IDF geen onschuldige moslimburgers doodt......quote:Op donderdag 25 april 2019 20:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als hamas geen raketten stuurt......
Dit dus.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:40 schreef Tengano het volgende:
Belachelijk en zwaar ongepast dat ze daar een vergunning voor gekregen hebben; er zitten dagen genoeg in het jaar![]()
Als ze slechts een vredelievende en leidzame rol in zouden nemen zoals weleer, zaten ze nu wss weer in een of andere treinquote:Op donderdag 25 april 2019 20:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Deze "logica" slaat nergens op. Er zijn ook veel Joodse mensen met kritiek op Israel.
Bijvoorbeeld:
Ido Abram, Hedy d'Ancona, Milo Anstadt, Dieuwertje Blok, Hajo Meyer, Harry de Winter, Jaap Hamburger, Alfred Feberwee, Raymond Nethe, Martine Groen, Andras Krahl, Moshe Gilula, Max Wieselmann etc. etc.
Israel is een rijk land met veel mogelijkheden, niet in de laatste plaats op militair gebied. Veel rijke Amerikanen geven geld aan de defensie van Israel. Veel Nederlanders gaan in vreemde krijgsdienst door dienst te nemen in het Israëlische leger. Dat mag dus wel itt dienst nemen bij IS.
Het zegt al genoeg dat Israel in staat is om ruimtereizen te maken. Na de VS, Rusland, China..
Hoe kan zo'n klein land zich meten met zulke grote mogendheden in de wereld? Precies: geld van rijke mensen uit de VS.
Dus je mag zo'n machtig land best wel bekritiseren. Israel lapt alle VN-resoluties aan zijn laars.
dus dan maar zelf voor machinist spelen is wat je zegt?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als ze slechts een vredelievende en leidzame rol in zouden nemen zoals weleer, zaten ze nu wss weer in een of andere trein
Ja dat zalquote:Op donderdag 25 april 2019 20:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als ze slechts een vredelievende en leidzame rol in zouden nemen zoals weleer, zaten ze nu wss weer in een of andere trein
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus dan maar zelf voor machinist spelen is wat je zegt?
Nee, ik snap dan best dat je een meer assertieve rol speelt op het toneel en niet meer met je laat fuckenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus dan maar zelf voor machinist spelen is wat je zegt?
dus daarom maar de rollen omdraaien? jezelf verdedigen is één ding maar om vervolgens de Palestijnen hun land af te pakken en te vervolgen is ronduit walgelijkquote:Op donderdag 25 april 2019 20:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, ik snap dan best dat je een meer assertieve rol speelt op het toneel en niet meer met je laat fucken
Ik kan meestal meer respect opbrengen voor mensen die wel een eigen mening durven te hebbenquote:Op donderdag 25 april 2019 21:01 schreef Sanddr het volgende:
Mensen die als buitenstaander een van beide partijen verdedigen.Of is iedereen ineens expert geworden in een van de meest complexe conflicten op aarde?
Laat ze het lekker zelf uitvechten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |