liever allebei tegelijkquote:Op donderdag 25 april 2019 19:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je liever een grote lul waar niks uit komt of een wat kleinere lul waar heel veel uit komt?
ik weet alleen, dat ik niks weet ..quote:
YOU KNOW NOTHING, TROLLSCIENCEquote:Op donderdag 25 april 2019 19:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik weet alleen, dat ik niks weet ..
~ Plato Socrates, 300 voor Christus
ik ga eerst even eten en dan krijg je een muziekjequote:Op donderdag 25 april 2019 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
doe nog eens een leuk muziekje, please
kan wel maar weet niet of ik je seksueel aantrekkelijk vindquote:Op donderdag 25 april 2019 19:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gaan we ook seksen in een grot dan
smakelijkquote:Op donderdag 25 april 2019 19:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ga eerst even eten en dan krijg je een muziekje
mijn onderbroeken zitten wel erg strak als je begrijpt wat ik bedoel, is dat iets wat je mogelijk aanspreekt?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan wel maar weet niet of ik je seksueel aantrekkelijk vind
Heyquote:Op donderdag 25 april 2019 19:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn onderbroeken zitten wel erg strak als je begrijpt wat ik bedoel, is dat iets wat je mogelijk aanspreekt?
mogelijk welquote:Op donderdag 25 april 2019 19:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn onderbroeken zitten wel erg strak als je begrijpt wat ik bedoel, is dat iets wat je mogelijk aanspreekt?
had ik maar zo'n werksfeerquote:Op donderdag 25 april 2019 19:28 schreef Crack_ het volgende:
ik heb een collega op het werk die volgende week zn laatste dag heeft en hij wil dat ik daarom seks met hem ga hebben![]()
en dit is serieus en hij is echt bloedje irritant en randje van metoo. GO THE FUCK AWAY
Wat vind je crush hiervan?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:28 schreef Crack_ het volgende:
ik heb een collega op het werk die volgende week zn laatste dag heeft en hij wil dat ik daarom seks met hem ga hebben![]()
en dit is serieus en hij is echt bloedje irritant en randje van metoo. GO THE FUCK AWAY
Jouw baas zal wel mailen naar de afdeling van:quote:
doe niet zo krampachtigquote:Op donderdag 25 april 2019 19:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jouw baas zal wel mailen naar de afdeling van:
Hallo collega's,
Annie gaat binnenkort beginnen aan een nieuwe uitdaging. Zullen we haar met z'n allen darmkrampen bezorgen?
M.v.g.
Jan
jawel maar vind het ook wel leuk hoor. Standaard vind ik saai en ook bijna altijd nep overkomen, liever echtquote:Op donderdag 25 april 2019 19:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar je trekt af en toe wel rare kwibussen aan Crack
Omdat ze zo lekker gek isquote:Op donderdag 25 april 2019 19:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar je trekt af en toe wel rare kwibussen aan Crack
wtfquote:Op donderdag 25 april 2019 19:28 schreef Crack_ het volgende:
ik weet wel waarom annie darmkrampen had de vorige keerquote:Op donderdag 25 april 2019 19:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jouw baas zal wel mailen naar de afdeling van:
Hallo collega's,
Annie gaat binnenkort beginnen aan een nieuwe uitdaging. Zullen we haar met z'n allen darmkrampen bezorgen?
M.v.g.
Jan
jawel, maarr ik wil dat zelf niet denk ik? Ben wel beetje zo'n eitje dat ik mezelf in dit soort dingen gewoon klein maak en dan 'hij bedoelt t niet verkeerd' 'hij is toch over een week weg' 'had je eerder maar moeten zeggen dat je dit niet wilde' blablablaquote:Op donderdag 25 april 2019 19:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wtfkun je niet bij je werkgever aangeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |