hard gewordenquote:Op donderdag 25 april 2019 19:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je je bek niet houdt nut ik over je tieten hoer
wat zeg je nouquote:Op donderdag 25 april 2019 19:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
praat jij altijd zo tegen je moeder?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Maar ze typtquote:Op donderdag 25 april 2019 19:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee maar wel tegen de moeder van HPLCquote:Op donderdag 25 april 2019 19:12 schreef Cronometer het volgende:
[..]
praat jij altijd zo tegen je moeder?
Dit is niet het antwoord waar ik op hooptequote:Op donderdag 25 april 2019 19:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind dat best gaaf, wist niet dat je zo'n fanatiekeling was.
Natuurlijk ga ik je niet geven wat je wil, droplulquote:Op donderdag 25 april 2019 19:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is niet het antwoord waar ik op hoopte
mijn moeder heeft grotere tietenquote:Op donderdag 25 april 2019 19:12 schreef Cronometer het volgende:
[..]
praat jij altijd zo tegen je moeder?
heb je liever een grote lul waar niks uit komt of een wat kleinere lul waar heel veel uit komt?quote:
ik gebruik hem toch nietquote:Op donderdag 25 april 2019 19:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je liever een grote lul waar niks uit komt of een wat kleinere lul waar heel veel uit komt?
best een complimentquote:Op donderdag 25 april 2019 19:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb jouw tieten als achtergrond op mijn telefoon
elke tiet heeft 2 onderkinnen hahaquote:Op donderdag 25 april 2019 19:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
volgens mij heeft zelfs Hermann er 2, dan zal zijn moeder er wel 6 hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |