Soort van uitjequote:Op donderdag 25 april 2019 17:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
8 km, iets van 20 minuutjes. Dat wel, maar moet dus eerst naar de supermarkt
Gewoon droog in die anus rammen.quote:
en wat scheurt moet je naaienquote:Op donderdag 25 april 2019 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon droog in die anus rammen.
Wat niet rekt, dat scheurt wel.
wat verstandigquote:Op donderdag 25 april 2019 17:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, nog een half uur en dan smeer ik hem, anders wordt het met eten ook wel laat
is die wajong zo laag tegenwoordigquote:Op donderdag 25 april 2019 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze week mooie nieuwe broek gekocht, mooi nieuw shirt.
Net kattenbak, kattengrind, boekje gekocht.
Dat was het geld voor deze maand weer
mag ik ook een beetjequote:
mag je vragenquote:Op donderdag 25 april 2019 17:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ik vragen als ik jou kan smeren
Moet naast vaste lasten ook gemeentelijke belastingen dokken, en dan ineens 600 extra aan energie kostenquote:Op donderdag 25 april 2019 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is die wajong zo laag tegenwoordig
nieuwe kattenbak? wie wat waarom! of is ze zo'n viezerikjequote:Op donderdag 25 april 2019 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze week mooie nieuwe broek gekocht, mooi nieuw shirt.
Net kattenbak, kattengrind, boekje gekocht.
Dat was het geld voor deze maand weer
We hadden er ooit een van Loka haar vorige kat.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nieuwe kattenbak? wie wat waarom! of is ze zo'n viezerikje
Nicequote:Op donderdag 25 april 2019 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hadden er ooit een van Loka haar vorige kat.
Hij was al oud en lelijk en beetje verkleurd. Dus nu kopen we een mooie.
goeiequote:
je vraagt of je iets mag vragen, ik zeg ja dat mag je vragenquote:
mag ik vragen als je dom bentquote:Op donderdag 25 april 2019 17:57 schreef Crack_ het volgende:
je vraagt of je iets mag vragen, ik zeg ja dat mag je vragen
:s huh
blijf, ik moet ook tot zeven kan tochnieeequote:Op donderdag 25 april 2019 17:59 schreef HPLC het volgende:
Over 10 minuten moet ik gaan, want ik mag maar 9 uur en een kwartier per dag werken. Door de regen gaan of in mijn eigen tijd hier blijven
je werkt niet je zit op fok!quote:Op donderdag 25 april 2019 17:59 schreef HPLC het volgende:
Over 10 minuten moet ik gaan, want ik mag maar 9 uur en een kwartier per dag werken. Door de regen gaan of in mijn eigen tijd hier blijven
Is een oud grapje uit de Gym SC volgens mijquote:Op donderdag 25 april 2019 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dit echt correct nederlands om het zo te vragen?
ooooooooooooooooooooooooooooooohquote:Op donderdag 25 april 2019 18:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is een oud grapje uit de Gym SC volgens mij
deadprez is een van de OG'squote:Op donderdag 25 april 2019 18:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is een oud grapje uit de Gym SC volgens mij
quote:
nasi feest?quote:Op donderdag 25 april 2019 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zaterdag weer flinke pan nasi maken, boys.
Vandaag al de dingen gehaald, morgen even voorbereiden (de atjar en de boemboe's maken) en het drinken halen. Dan zaterdag weer dikke party.
nooooooooooooooooquote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 18:05 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hoeft niet maar is wel grappig hahaatjes
Komen mensen langs voor spelletjes, en dan kook ik altijd uitgebreid.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
true, lijkt me ook niet zo gezellig
gezellig, veel plezier alvast!quote:Op donderdag 25 april 2019 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komen mensen langs voor spelletjes, en dan kook ik altijd uitgebreid.
- wie heeft de grootste?quote:Op donderdag 25 april 2019 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komen mensen langs voor spelletjes, en dan kook ik altijd uitgebreid.
hele macabere en deprimerende dingen kunnen je best aan het lachen maken hoorquote:Op donderdag 25 april 2019 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zodat we kunnen lachen en positiviteit in ons leven hebben
dit boeit echt niemand. Maar dan ook niemandquote:Op donderdag 25 april 2019 18:28 schreef Trollscience het volgende:
vinden jullie dat the fall mindere muziek maakte tijdens de brix-periode? ik vond het juist mooi hoe zij toegankelijkere elementen in de muziek introduceerde zonder verlies van artistieke waarde (dat verlies vond overigens wel plaats uiteindelijk, en voor mij was dat in de jaren '90, alhoewel ze nog prima platen hebben uitgebracht na 2000). dit neemt overigens niet weg dat mijn persoonlijke favoriet hex enduction hour is, het geslepen diamant uit de periode dat Smith zelf, zonder compromis, aan het artistieke roer stond
van wie ben jij kloon eigenlijk? was vgm al gezegd maar ben vergetenquote:Op donderdag 25 april 2019 18:32 schreef Cronometer het volgende:
[..]
dit boeit echt niemand. Maar dan ook niemand
Waarvan akte.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:28 schreef Trollscience het volgende:
vinden jullie dat the fall mindere muziek maakte tijdens de brix-periode? ik vond het juist mooi hoe zij toegankelijkere elementen in de muziek introduceerde zonder verlies van artistieke waarde (dat verlies vond overigens wel plaats uiteindelijk, en voor mij was dat in de jaren '90, alhoewel ze nog prima platen hebben uitgebracht na 2000). dit neemt overigens niet weg dat mijn persoonlijke favoriet hex enduction hour is, het geslepen diamant uit de periode dat Smith zelf, zonder compromis, aan het artistieke roer stond
quote:Op donderdag 25 april 2019 18:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
van wie ben jij kloon eigenlijk? was vgm al gezegd maar ben vergeten
Neverknownquote:
het is geen opmerking, het is een vraag. érg laag om mij op deze manier naar beneden te halen met het vals interpreteren van mijn woordenquote:
booooooooooooooooringquote:Op donderdag 25 april 2019 18:28 schreef Trollscience het volgende:
ik weet van mezelf niet eens waarom ik dingen doe 95 procent van de tijd, hoe moet ik dat van jou dan weten :squote:
echt een domper dit, was gewoon zo goed als droog ineensquote:Op donderdag 25 april 2019 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
noooooooooooooooo
veel succes, hoop dat je niet doodgaat maar dat het gewoon zo voelt
had ik gedaan als ze van PSV hadden gewonnenquote:Op donderdag 25 april 2019 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk je even mee naar ons aller ADO.
noquote:Op donderdag 25 april 2019 18:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hele macabere en deprimerende dingen kunnen je best aan het lachen maken hoor
ahw saai, en wat heb je gehaaldquote:Op donderdag 25 april 2019 18:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt een domper dit, was gewoon zo goed als droog ineens
echt hequote:Op donderdag 25 april 2019 18:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hele macabere en deprimerende dingen kunnen je best aan het lachen maken hoor
Hier geloof ik helemaal niets van.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
had ik gedaan als ze van PSV hadden gewonnen
Klopt, waarom zou ik ADO - Excelsior kijkenquote:Op donderdag 25 april 2019 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier geloof ik helemaal niets van.
Ja dat vraag ik mezelf nu ook af.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Klopt, waarom zou ik ADO - Excelsior kijken
Gewoon 2 dagen in de week gaan werkenquote:Op donderdag 25 april 2019 18:54 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hebben ze van die huurwoningen in Waterfront sociale huur gemaakt voor inkomens tot ¤22000![]()
![]()
Kan je eindelijk huren.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:54 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hebben ze van die huurwoningen in Waterfront sociale huur gemaakt voor inkomens tot ¤22000![]()
![]()
Waarom zou je uberhaupt een eredivisiewedstrijd volledig kijken?quote:Op donderdag 25 april 2019 18:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Klopt, waarom zou ik ADO - Excelsior kijken
Maar echtquote:Op donderdag 25 april 2019 18:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon 2 dagen in de week gaan werken
oh dat zou ik dus echt doen met gekookte aardappelsquote:Op donderdag 25 april 2019 18:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt hè, dus die TT klopt bijna ook nog. BroccoliLekker met kip en rijst en een kaassausje
Komt zeker goed, dank je.quote:
2happy4u heeft een iets grotere, ongeveer 1 cm groter, dan ik.quote:
ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 25 april 2019 18:54 schreef Flamarande het volgende:
[..]
![]()
Omdat ik niks anders in mijn leven hebquote:Op donderdag 25 april 2019 18:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt een eredivisiewedstrijd volledig kijken?
Ergens doe ik dat nooit, maar ja. Succesquote:Op donderdag 25 april 2019 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dat zou ik dus echt doen met gekookte aardappelsik ga voor mn stamppotje
Wat ga je in Ierland doen? en ga je gewoon naar Dublin?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat ik niks anders in mijn leven heb
kierkegaard zei ooit dat sommige dingen zo diep en persoonlijk zijn dat ze enkel in een grap kunnen worden besproken ...quote:
Kierkegaard wilde ook dat mensen zelf de waarde van zijn schrijven voor zichzelf zouden bepalen.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kierkegaard zei ooit dat sommige dingen zo diep en persoonlijk zijn dat ze enkel in een grap kunnen worden besproken ...
ik word nu vast uitgelachen, maar via internet is daar elk jaar een paar keer een meeting van roodharigenquote:Op donderdag 25 april 2019 19:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wat ga je in Ierland doen? en ga je gewoon naar Dublin?
hou je smoel rooiequote:Op donderdag 25 april 2019 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ALS JE IEMAND QUOTE SPREEK JE DIE PERSOON TOCH DIRECT AAN ACHTERLIJKE ZEESOPPER
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 25 april 2019 19:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik word nu vast uitgelachen, maar via internet is daar elk jaar een paar keer een meeting van roodharigenDaar ga ik dus heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |