Ja, zag dat de topic al bijna drie minuten geleden was gesloten, dus open er maar een.quote:
YW Fritsiequote:Op donderdag 25 april 2019 16:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Thanks Dotje was ff inspiratieloos
quote:Op donderdag 25 april 2019 16:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Het lijkt Shelley leuk als er iets unieks is waardoor mensen op haar gaan stemmen.
Fritsie?
egwelquote:Op donderdag 25 april 2019 16:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Het lijkt Shelley leuk als er iets unieks is waardoor mensen op haar gaan stemmen.
Fritsie?
niet zo gek, Chris had ook de ideeen aangedragen bij MYlene om die vlaggetjes enz in de kapsalon te hangen. Moet ze niet zeggen dat ze zo eerlijk isquote:Op donderdag 25 april 2019 15:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En kan liegen als de beste.
Ze heeft al overal verspreidt dat Chris op haar gaat en nu tegen Chris: Neee ik kon het me niet voorstellen. Ik geloofde mijn oren niet
quote:Op donderdag 25 april 2019 16:05 schreef juul. het volgende:
Ik verdenk Andrea van het gestook tussen Chris en Sjel.
Of is de dader al bekend?
Lees net dat je zo vaak kan stemmen als je wilt.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Fritsie?
Ik hoop dat ze plaats 501 pakt.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:05 schreef zodeju het volgende:
Oh Shelley wil grof geld uitgeven voor haar promotie.....
Daar had ze het eerder over met Jessie. Een slangen act, iemand die op stelten loopt, buikdanseres, jongleur met neon verlichting of zoiets. Dat waren wat voorbeelden die ze gafquote:Op donderdag 25 april 2019 16:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Fritsie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |