Ja, weet je wat me trouwens nog blijer maakt dan lammetjes: pulletjes. Zag ze een week geleden voor het eerst dit jaar en dat is het mooiste wat bestaat qua jonge dieren.quote:
Ik wens jullie allemaal een verregend kutjaarquote:Op donderdag 25 april 2019 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die ene keer in het voorjaar dat het regent
heb die review net gelezen, mooiste klacht vind ik dat je amper ammo krijgt van vijanden nadat ze lang op je hebben geschotenquote:Op donderdag 25 april 2019 15:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Days_Gone
Kijk die laatste recensie in dat tabelletje
Lol, dan moet er wel heel wat veranderen.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wens jullie allemaal een verregend kutjaar
Had nog nooit van dit woord gehoordquote:Op donderdag 25 april 2019 15:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, weet je wat me trouwens nog blijer maakt dan lammetjes: pulletjes. Zag ze een week geleden voor het eerst dit jaar en dat is het mooiste wat bestaat qua jonge dieren.
ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 25 april 2019 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb die review net gelezen, mooiste klacht vind ik dat je amper ammo krijgt van vijanden nadat ze lang op je hebben geschoten
GOH HOE ZOU DAT KOMEN VRIEND
Kom eens met je luie reet van achter die pc vandaan en ga als de wiedeweerga eens een regendansje uitvoeren.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lol, dan moet er wel heel wat veranderen.
Zien er gewoon leuk uit en het in rijtje lopen/zwemmen is gewoon briljant.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had nog nooit van dit woord gehoord![]()
maar waarom
Nou is goed, doe je mee?quote:Op donderdag 25 april 2019 15:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom eens met je luie reet van achter die pc vandaan en ga als de wiedeweerga eens een regendansje uitvoeren.
Genoeg regen gehad hier in de voorbije weken. Beter zoek je iemand op eigen locatie, anders gaan onze dansjes elkaar tegenwerken. Kan niet overal tegelijk regenen.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou is goed, doe je mee?
Jaloersquote:Op donderdag 25 april 2019 15:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zien er gewoon leuk uit en het in rijtje lopen/zwemmen is gewoon briljant.
Met of zonder slagroom?quote:Op donderdag 25 april 2019 15:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ijs dat je dat alsnog gaat doen
Haha WCH is 2 jaarquote:Op donderdag 25 april 2019 15:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Met discodip natuurlijk, prutser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |