goed nieuwsquote:
Helemaal waarquote:Op donderdag 25 april 2019 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon geboren losers, daar kan je voor de rest weinig aan doen dus soms is accepteren het meest gemakkelijke. Sterkte in ieder geval
zijn het er heel veel?!quote:Op donderdag 25 april 2019 15:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik zo meteen weer op de fiets, dit jaar toch eigenlijk veel meer dartelende lammetjes als anders lijkt wel
wow coolquote:Op donderdag 25 april 2019 15:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goed nieuws
The 30-Year-Old Virgin Wizard is an Internet legend stating that a person can be endowed with magical powers and become a "wizard" if they reach the age of 30 without engaging in sexual intercourse.
Nog een half jaartje wachtenquote:Op donderdag 25 april 2019 15:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goed nieuws
The 30-Year-Old Virgin Wizard is an Internet legend stating that a person can be endowed with magical powers and become a "wizard" if they reach the age of 30 without engaging in sexual intercourse.
Lekker man, goed tegen het stofquote:Op donderdag 25 april 2019 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Partij regen hier. KOEKOEK
Ja dat zeg ik, geboren loser. Blijven opletten zus.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Helemaal waar![]()
alleen heeft dit niks met andere mensen te maken, alleen eigen falen
Video niet beschikbaarquote:
bedankt hanzquote:Op donderdag 25 april 2019 15:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Video niet beschikbaar
Deze video bevat content van WMG, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land.
huh dan alquote:Op donderdag 25 april 2019 15:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Best wel, nog een week of 2/3 genieten en dan zijn ze plots allemaal verdwenen
ga liever doodquote:Op donderdag 25 april 2019 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, geboren loser. Blijven opletten zus.
is goedquote:Op donderdag 25 april 2019 15:31 schreef Dven het volgende:
niet klikken
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aYYmVKq_460svvp9.webm
Praat eens normaal man idiootquote:
En tegen de regenklagers ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |