zeggen van yo crack you can do it, als het vandaag niet lukt dan kun je morgen alsnog falenquote:
yo crack je faalt dagelijksquote:Op donderdag 25 april 2019 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zeggen van yo crack you can do it, als het vandaag niet lukt dan kun je morgen alsnog falen
En dat iedere dag zeggen
Yo crack you can do it.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zeggen van yo crack you can do it, als het vandaag niet lukt dan kun je morgen alsnog falen
En dat iedere dag zeggen
ik had hetzelfde maar door dit te lezen is mijn dag weer goedgemaaktquote:Op donderdag 25 april 2019 15:10 schreef Crack_ het volgende:
maar voel me oprecht echt heel kut en gaat ook niet super lekker dus liever niet
quote:Op donderdag 25 april 2019 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had hetzelfde maar door dit te lezen is mijn dag weer goedgemaakt
Heel veel sterkte.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:10 schreef Crack_ het volgende:
maar voel me oprecht echt heel kut en gaat ook niet super lekker dus liever niet
ik zo meteen weer op de fiets, dit jaar toch eigenlijk veel meer dartelende lammetjes als anders lijkt welquote:Op donderdag 25 april 2019 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]zin in schaapjes kijken nu
MAAR HET REGENT
Het valt je nu pas opquote:Op donderdag 25 april 2019 15:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik zo meteen weer op de fiets, dit jaar toch eigenlijk veel meer dartelende lammetjes als anders lijkt wel
Sommige mensen zijn gewoon geboren losers, daar kan je voor de rest weinig aan doen dus soms is accepteren het meest gemakkelijke. Sterkte in ieder gevalquote:Op donderdag 25 april 2019 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dat iedere dag zeggen
Je staat gewoon te lang droog.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik zo meteen weer op de fiets, dit jaar toch eigenlijk veel meer dartelende lammetjes als anders lijkt wel
Ditquote:Op donderdag 25 april 2019 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon geboren losers, daar kan je voor de rest weinig aan doen dus soms is accepteren het meest gemakkelijke. Sterkte in ieder geval
Dan is hij niet de enigequote:Op donderdag 25 april 2019 15:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je staat gewoon te lang droog.
makkerquote:
Heb nog liever jou hier iddquote:Op donderdag 25 april 2019 15:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Men... Dit is hogere aandachttrekkerij...
Academisch
Ach die 29 jaar valt ook wel meequote:Op donderdag 25 april 2019 15:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je staat gewoon te lang droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |