Ja jij bent scheel, jij ziet dat niet meteenquote:Op donderdag 25 april 2019 16:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat viel ook wel weer een beetje mee
Zelfs single blijven lukt me nietquote:
Alles aan jou is mooi.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:23 schreef Crack_ het volgende:
En nog een vraag, wat vinden de mannen hier eigenlijk van de hype van nepwimpers en strakke wenkbrauwen bladiebla
Gewoon van afblijven, dat is altijd het beste.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:23 schreef Crack_ het volgende:
En nog een vraag, wat vinden de mannen hier eigenlijk van de hype van nepwimpers en strakke wenkbrauwen bladiebla
Dit is uitlokking, Hans...quote:Op donderdag 25 april 2019 16:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vanillekwark is al 3 dagen niet gesignaleerd, dus we kunnen ons helemaal uitleven
oh okéquote:Op donderdag 25 april 2019 16:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja jij bent scheel, jij ziet dat niet meteen
ligt aan de vrouwquote:Op donderdag 25 april 2019 16:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga denk ik stamppotje met erwten eten of wraps of erwtensoepquote:Op donderdag 25 april 2019 16:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, moet naar de supermarkt. Nog tips? Jij?
heb wel eens gehoord dat ik een lelijke moedervlek op mn rug heb andersquote:
alleen asperges? Zat zelf ook aan erwten ofzo te denken, lekker makkelijkquote:Op donderdag 25 april 2019 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga denk ik stamppotje met erwten eten of wraps of erwtensoep
en mijn tip zou asperges zijn
Zie die ene auto over het hoofdquote:Op donderdag 25 april 2019 16:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, moet naar de supermarkt. Nog tips? Jij?
altijd is wel gedurfd om te zeggenquote:Op donderdag 25 april 2019 16:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon van afblijven, dat is altijd het beste.
Zelfs je lelijke moedervlek is mooiquote:Op donderdag 25 april 2019 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb wel eens gehoord dat ik een lelijke moedervlek op mn rug heb anders
dat wel, maar wat vind je er in het algemeen. Want echt kei veel vrouwenmeidendamesdingen doen hetquote:
met ei en saus en krieltjes en ham als je wil of zalm als je wilquote:Op donderdag 25 april 2019 16:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen asperges? Zat zelf ook aan erwten ofzo te denken, lekker makkelijk
De kust lijkt veiligquote:Op donderdag 25 april 2019 16:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wilde eigenlijk iets anders typen maar ik weet niet hoe een perm op een perm werkt
wenkbrauwen vind ik prima, wimpers wel minderquote:Op donderdag 25 april 2019 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat wel, maar wat vind je er in het algemeen. Want echt kei veel vrouwenmeidendamesdingen doen het
Ik doe echt aan wenkbrauw spotten, vermakelijk hoe mooie mensen zichzelf zo aftuigen...quote:
Ben 10 dagen geleden al aangereden.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zie die ene auto over het hoofd
klinkt primaquote:Op donderdag 25 april 2019 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met ei en saus en krieltjes en ham als je wil of zalm als je wil
en dan wel ongeschilde kopen zodat je ook aspergesoep kan makenwat doe jij met erwtjes
Ja, niet meerquote:Op donderdag 25 april 2019 16:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Srs? Dat is minder... Pijn?
Hangt van de plek af, van de grootte etc.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Heb ik ook met tattoering zo zonde... Hebbie een mooie huid, ga je erop kladden...
Nou ja, voor mij dus niet. Smaak hequote:Op donderdag 25 april 2019 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt van de plek af, van de grootte etc.
Kan best mooi zijn.
hm okayokayquote:Op donderdag 25 april 2019 16:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
wenkbrauwen vind ik prima, wimpers wel minder
het is de maatschappijquote:Op donderdag 25 april 2019 16:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik doe echt aan wenkbrauw spotten, vermakelijk hoe mooie mensen zichzelf zo aftuigen...
Beetje epileren, ok, maar met een markeerstift vleugels tekenen... Tja... Oud he
Rijst?!?!quote:Op donderdag 25 april 2019 16:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
klinkt prima
Euh, opwarmen en dan wat rijst erbij met gewokte ui, champignons en paprika ofzo
Is voor jou misschien ook andersquote:Op donderdag 25 april 2019 16:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Heb ik ook met tattoering zo zonde... Hebbie een mooie huid, ga je erop kladden...
Ja en? Beetje dwarsig is niet verkeerd...quote:Op donderdag 25 april 2019 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hm okayokay
[..]
het is de maatschappij
Half blind misschien wel, maar geen paardquote:Op donderdag 25 april 2019 16:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh god nee... Je hebt eindelijk een half blind paard gekidnapped?
Jij bent de maatschappijquote:Op donderdag 25 april 2019 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hm okayokay
[..]
het is de maatschappij
wel als je het gevoel hebt dat dwars/anders zijn gelijk staat aan minder zijnquote:Op donderdag 25 april 2019 16:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja en? Beetje dwarsig is niet verkeerd...
Ja maar wees nou eens eerlijk, hoeveel plaatjes ken je waarvan je denkt, nou daar wil ik mijn leven mee rond lopen?quote:Op donderdag 25 april 2019 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is voor jou misschien ook andersik vind het ook mooi maar twijfel ook omdat het nu ook gewoon best in is
Het woord eigenwaarde slaat vooral op de waarde die je zelf aan jezelf hecht, niet de waarde die anderen aan je toekennenquote:Op donderdag 25 april 2019 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wel als je het gevoel hebt dat dwars/anders zijn gelijk staat aan minder zijn
ik best veel, maar kijk al echt lang naar plaatjes. Maar kans op het hebben van spijt is alsnog wel kut jaquote:Op donderdag 25 april 2019 16:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja maar wees nou eens eerlijk, hoeveel plaatjes ken je waarvan je denkt, nou daar wil ik mijn leven mee rond lopen?
If van die spreuken...
Maar goed, ik heb iets met huid ja... Beter ben je er zuinig op
ja staat echt compleet los van elkaar inddquote:Op donderdag 25 april 2019 16:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het woord eigenwaarde slaat vooral op de waarde die je zelf aan jezelf hecht, niet de waarde die anderen aan je toekennen
Vind jij die wenkbrauwen dan mooi?quote:Op donderdag 25 april 2019 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik best veel, maar kijk al echt lang naar plaatjes. Maar kans op het hebben van spijt is alsnog wel kut ja![]()
Zuinig zijn op whatever makes u happy toch
Op z'n tijd ook wel lollig.quote:Op donderdag 25 april 2019 14:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat kan, ik blaas liever 50 zombies tegelijk op met dynamiet
niet die overdreven bijgewerkte, wimpers welquote:Op donderdag 25 april 2019 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind jij die wenkbrauwen dan mooi?
haha ik snap hemquote:Op donderdag 25 april 2019 16:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gelukkig geen hersenschade
Zelfs dat niet eensquote:
Maar, neem aan dat het een hij is?
quote:Op donderdag 25 april 2019 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wist niet dat er aardappelrijst bestond :s
Zelfs dat niet eens, zelfde leeftijd dit dat.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En de naschoolse opvang heeft niets door?
Keren dat ik jou zag waren je wimpers toch al best lang?quote:Op donderdag 25 april 2019 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet die overdreven bijgewerkte, wimpers wel
Mirakelsquote:Op donderdag 25 april 2019 16:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zelfs dat niet eens, zelfde leeftijd dit dat.![]()
En ze heeft een volle bos haarquote:
Dit was nergens voor nodig, ik heb ook gevoel en bovenal blijf ik ook altijd netjes tegen jou. Heel onsympathiek. Bah.quote:
KOEKOEKquote:
Hmm, mijne zijn gewoon normaal volgens mij. Sowieso niet het effect zoals bij nepwimpersquote:Op donderdag 25 april 2019 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keren dat ik jou zag waren je wimpers toch al best lang?
Excuses, ik liet me even gaanquote:Op donderdag 25 april 2019 17:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit was nergens voor nodig, ik heb ook gevoel en bovenal blijf ik ook altijd netjes tegen jou. Heel onsympathiek. Bah.
Chevy is niet van klbquote:Op donderdag 25 april 2019 17:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb de autoriteiten reeds verwittigd
Ik dacht eerder aan de heer Dol F.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:05 schreef Flamarande het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eentehuis-harderwijk
Ene Noel G.
Join the clubquote:Op donderdag 25 april 2019 17:10 schreef Flamarande het volgende:
Een pedo, een kale grinch en een attention whore. Echt een gezellige sc zo
Met die laatste doel je op jezelf?quote:Op donderdag 25 april 2019 17:10 schreef Flamarande het volgende:
Nou noutjesquote:Op donderdag 25 april 2019 17:10 schreef Flamarande het volgende:
Niels, Danny en jij?quote:Op donderdag 25 april 2019 17:10 schreef Flamarande het volgende:
Ah joh ze jokt, ik ben immers geen Grinchquote:
Minidildootje?quote:Op donderdag 25 april 2019 17:18 schreef Crack_ het volgende:
had allemaal shit bij alie besteld en alles kwam echt super snel behalve het kleinste mini pakketje, is toch bijzonder
Eerder een cringe. HAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 25 april 2019 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah joh ze jokt, ik ben immers geen Grinch
Welkom op fokquote:Op donderdag 25 april 2019 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Minidildootje?
[..]
Eerder een cringe. HAHAHAHAHAHA
hoe lang moet je naar huis fietsen danquote:Op donderdag 25 april 2019 17:19 schreef HPLC het volgende:
was ik toch maar naar huis gegaan, het blijft nog zeker een uur regenen
maar is zo'n leuke filmquote:Op donderdag 25 april 2019 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah joh ze jokt, ik ben immers geen Grinch
HEY WAT POST JE NOU???quote:
voor wiequote:Op donderdag 25 april 2019 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Minidildootje?
[..]
Eerder een cringe. HAHAHAHAHAHA
Ben toch geen film, gekkiequote:Op donderdag 25 april 2019 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe lang moet je naar huis fietsen dan
kun je daar meteen onder de douche springen en daarna koken en chill avondje van maken?!
[..]
maar is zo'n leuke film
8 km, iets van 20 minuutjes. Dat wel, maar moet dus eerst naar de supermarktquote:Op donderdag 25 april 2019 17:23 schreef Crack_ het volgende:
hoe lang moet je naar huis fietsen dan
kun je daar meteen onder de douche springen en daarna koken en chill avondje van maken?!
Zo lijkt het thuis alsof je aan het werk bent?quote:Op donderdag 25 april 2019 17:24 schreef Flamarande het volgende:
Heb kussens en deken gehaald van hotelkwaliteit hnnngh
Zeker meegenomen in de kofferquote:Op donderdag 25 april 2019 17:24 schreef Flamarande het volgende:
Heb kussens en deken gehaald van hotelkwaliteit hnnngh
Hey Shrekquote:Op donderdag 25 april 2019 17:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben toch geen film, gekkie
Dat zal het zijn, ze zei er niet bij dat ze het gekocht heeftquote:
Nog 1 werken in mijn levenquote:Op donderdag 25 april 2019 17:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo lijkt het thuis alsof je aan het werk bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |