Ah joh ze jokt, ik ben immers geen Grinchquote:
Minidildootje?quote:Op donderdag 25 april 2019 17:18 schreef Crack_ het volgende:
had allemaal shit bij alie besteld en alles kwam echt super snel behalve het kleinste mini pakketje, is toch bijzonder
Eerder een cringe. HAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 25 april 2019 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah joh ze jokt, ik ben immers geen Grinch
Welkom op fokquote:Op donderdag 25 april 2019 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Minidildootje?
[..]
Eerder een cringe. HAHAHAHAHAHA
hoe lang moet je naar huis fietsen danquote:Op donderdag 25 april 2019 17:19 schreef HPLC het volgende:
was ik toch maar naar huis gegaan, het blijft nog zeker een uur regenen
maar is zo'n leuke filmquote:Op donderdag 25 april 2019 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah joh ze jokt, ik ben immers geen Grinch
HEY WAT POST JE NOU???quote:
voor wiequote:Op donderdag 25 april 2019 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Minidildootje?
[..]
Eerder een cringe. HAHAHAHAHAHA
Ben toch geen film, gekkiequote:Op donderdag 25 april 2019 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe lang moet je naar huis fietsen dan
kun je daar meteen onder de douche springen en daarna koken en chill avondje van maken?!
[..]
maar is zo'n leuke film
8 km, iets van 20 minuutjes. Dat wel, maar moet dus eerst naar de supermarktquote:Op donderdag 25 april 2019 17:23 schreef Crack_ het volgende:
hoe lang moet je naar huis fietsen dan
kun je daar meteen onder de douche springen en daarna koken en chill avondje van maken?!
Zo lijkt het thuis alsof je aan het werk bent?quote:Op donderdag 25 april 2019 17:24 schreef Flamarande het volgende:
Heb kussens en deken gehaald van hotelkwaliteit hnnngh
Zeker meegenomen in de kofferquote:Op donderdag 25 april 2019 17:24 schreef Flamarande het volgende:
Heb kussens en deken gehaald van hotelkwaliteit hnnngh
Hey Shrekquote:Op donderdag 25 april 2019 17:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben toch geen film, gekkie
Dat zal het zijn, ze zei er niet bij dat ze het gekocht heeftquote:
Nog 1 werken in mijn levenquote:Op donderdag 25 april 2019 17:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo lijkt het thuis alsof je aan het werk bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |