Zelfs dat niet eensquote:
Maar, neem aan dat het een hij is?
quote:Op donderdag 25 april 2019 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wist niet dat er aardappelrijst bestond :s
Zelfs dat niet eens, zelfde leeftijd dit dat.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En de naschoolse opvang heeft niets door?
Keren dat ik jou zag waren je wimpers toch al best lang?quote:Op donderdag 25 april 2019 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet die overdreven bijgewerkte, wimpers wel
Mirakelsquote:Op donderdag 25 april 2019 16:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zelfs dat niet eens, zelfde leeftijd dit dat.![]()
En ze heeft een volle bos haarquote:
Dit was nergens voor nodig, ik heb ook gevoel en bovenal blijf ik ook altijd netjes tegen jou. Heel onsympathiek. Bah.quote:
KOEKOEKquote:
Hmm, mijne zijn gewoon normaal volgens mij. Sowieso niet het effect zoals bij nepwimpersquote:Op donderdag 25 april 2019 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keren dat ik jou zag waren je wimpers toch al best lang?
Excuses, ik liet me even gaanquote:Op donderdag 25 april 2019 17:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit was nergens voor nodig, ik heb ook gevoel en bovenal blijf ik ook altijd netjes tegen jou. Heel onsympathiek. Bah.
Chevy is niet van klbquote:Op donderdag 25 april 2019 17:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb de autoriteiten reeds verwittigd
Ik dacht eerder aan de heer Dol F.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:05 schreef Flamarande het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eentehuis-harderwijk
Ene Noel G.
Join the clubquote:Op donderdag 25 april 2019 17:10 schreef Flamarande het volgende:
Een pedo, een kale grinch en een attention whore. Echt een gezellige sc zo
Met die laatste doel je op jezelf?quote:Op donderdag 25 april 2019 17:10 schreef Flamarande het volgende:
Nou noutjesquote:Op donderdag 25 april 2019 17:10 schreef Flamarande het volgende:
Niels, Danny en jij?quote:Op donderdag 25 april 2019 17:10 schreef Flamarande het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |