Dat is voor ons best een domperquote:Op donderdag 25 april 2019 12:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En het gaat nog best goed met mij op dit moment.
Ik had het ook niet verwacht.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is voor ons best een domper
Oh, leuk. Gaat het dan goed of slecht met jequote:Op donderdag 25 april 2019 12:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
zit net in de trein terug vanaf mijn ouders
Ik las niggerquote:Op donderdag 25 april 2019 12:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit werkt als een tang op een ginger
Jeetje Crack, het gaat heel erg slecht met me en ik vertrek morgen naar Cambodjaquote:Op donderdag 25 april 2019 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, leuk. Gaat het dan goed of slecht met je
En ga je nog op vakantie
we als in je drie onderste vetrollen?quote:Op donderdag 25 april 2019 12:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we waren al bang dat we je hadden verloren
hoop dat je in dat negerland malaria krijgtquote:Op donderdag 25 april 2019 13:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
we als in je drie onderste vetrollen?
quote:Op donderdag 25 april 2019 12:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jeetje Crack, het gaat heel erg slecht met me en ik vertrek morgen naar Cambodja
ik ga natuurlijk niet echt op vakantie, dat was vanwege frustratie jegens crack, beste dikkiequote:Op donderdag 25 april 2019 13:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop dat je in dat negerland malaria krijgt
ik uh ohquote:Op donderdag 25 april 2019 12:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jeetje Crack, het gaat heel erg slecht met me en ik vertrek morgen naar Cambodja
Is dit die ene van i bless the rains down in cambodiaaaaquote:
Dit zei Haags laatst ook alquote:Op donderdag 25 april 2019 13:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hoop op een opleving van de IRA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |