Ja, heb je ghostbuster machine even geleend toen je te druk was met ruzie maken hier.. we zijn inmiddels 12 jaar verder... en iedereen is zennnnn.quote:Op donderdag 25 april 2019 02:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die 12 jaar waren snel om of wah?
quote:Op donderdag 25 april 2019 02:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, heb je ghostbuster machine even geleend toen je te druk was met ruzie maken hier.. we zijn inmiddels 12 jaar verder... en iedereen is zennnnn.
Imagine.
3 blinde muizen ook goed?quote:Op donderdag 25 april 2019 02:20 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik kan geen liedje vinden van drie ratten in de keuken
Trustequote:Op donderdag 25 april 2019 02:20 schreef sacha het volgende:
vroeg of laat ga ik slapen [ afbeelding ]
quote:
Nog niet want het is nog niet officieel... Gezijk en al...quote:Op donderdag 25 april 2019 02:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vervelend zijn die. Aan de antibiotica? Ik moet binnenkort een longfunctietest doen.
WTFquote:Op donderdag 25 april 2019 02:19 schreef Petzi het volgende:
[..]
Lezen lezen, tjongejonge. Ja we hadden het al die tijd over jou
quote:
quote:
Wel achteraan hoor. Je longen zijn gevoelig.quote:Op donderdag 25 april 2019 02:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog niet want het is nog niet officieel... Gezijk en al...
Heb net doxycyline achter de rug. Tong vernieuwd, goede bacterien weg, nu weer aan de Daktarin.quote:Op donderdag 25 april 2019 02:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wel achteraan hoor. Je longen zijn gevoelig.
Strontvervelend. Ik heb nu een inhalator met vrij hoge dosis maar het ademen is nog niet ideaal. 3 mei een longfunctie test. Kijken of het copd is of asthma, allergieën die het eventueel opwekken, etc.quote:Op donderdag 25 april 2019 02:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb net doxycyline achter de rug. Tong vernieuwd, goede bacterien weg, nu weer aan de Daktarin.
Ja ik weet t, zeker omdat ik een roker ben, ik ga morgen bellen naar mn huisarts dat beloof ik.quote:Op donderdag 25 april 2019 02:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wel achteraan hoor. Je longen zijn gevoelig.
Goed dat je het zo post, want beterschap is bij mij niet van toepassingquote:Op donderdag 25 april 2019 02:28 schreef Charlotte3 het volgende:
Goed, slaap lekker..
Beterschap @:Outpost76
quote:Op donderdag 25 april 2019 02:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik weet t, zeker omdat ik een roker ben, ik ga morgen bellen naar mn huisarts dat beloof ik.
Sorry, voor iedereen die hier ziek is... of die het nodig heeft.. bij dezequote:Op donderdag 25 april 2019 02:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Goed dat je het zo post, want beterschap is bij mij niet van toepassing
Duidelijk en Doei.quote:Op donderdag 25 april 2019 02:30 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Sorry, voor iedereen die hier ziek is... of die het nodig heeft.. bij deze
Hoe is het met de kleine?quote:Op donderdag 25 april 2019 02:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Een beetje levensvreugde nog, ze weten niet wat ze posten en waarom is de vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |