Hoop dat je mij wel vertrouwtquote:Op donderdag 25 april 2019 03:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb wat motoren, bootjes en auto's laten zien, dat was mijn hobby. Beetje uit de hand gelopen, maar altijd steeds naast mijn werk. Werkte met plezier rond de 70 uur per week, incl. hobby . Ik heb dit laten zien, als een soort legacy hier. Dit is wat ik ben en deed. Ik begon net een beetje de humor hier te begrijpen en POEF, alles was weg door HK, En naar nu blijkt ook met consorten. Hulptroepen erbij....ja die heb ik niet, wel superleuke users. Daar ben ik blij om. Dank !!!!![]()
En ik ben zo supertrots dat ik nog een kleinzoon mocht krijgen
![]()
Heb dat al vaak geroepenquote:Op donderdag 25 april 2019 03:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik denk niet dat Sacha deze vreemde inval kan tegengaan. Laten wij haar daar in helpen. Help mensen i.p.v. alle regels aan je laars te lappen. Met vriendelijkheid kom je verder dan met kloten.
I rest my case.![]()
Na HK? Echt wel.quote:
Uiteindelijk trekken we toch aan het kortste eind, dat snap je wel, maar we kunnen wel samen weren op een enigzins flexibele manier.quote:
Op donderdag 25 april 2019 03:57 schreef Petzi het volgende:
Morgen chufi en de rest, heb ik nog iets gemist?quote:Op donderdag 25 april 2019 06:56 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen maar weer.. eindelijk is de rust wedergekeerd..
Ik heb terug gelezen.. we hadden weer motten op bezoek...quote:Op donderdag 25 april 2019 07:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen chufi en de rest, heb ik nog iets gemist?
sacha, succes vandaag.![]()
Welke?quote:Op donderdag 25 april 2019 07:49 schreef Marsani het volgende:
Iedereen bedankt voor het tekenen van de petitie, gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |