Te vroeg? Hoe bedoel je??quote:Op donderdag 25 april 2019 01:28 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dankjewel, ik ben alleen wel wat te vroeg hier he...
Kom je niet meer langs R49?
quote:Op donderdag 25 april 2019 01:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om?
Onder wie val jij? of mag je gewoon de debiel uithangen op Fok als mod?quote:Op donderdag 25 april 2019 01:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om?
Jij bent aanvallend bezig he. Maar dat zie je waarschijnlijk zelf niet. Geeft verder niet.quote:Op donderdag 25 april 2019 01:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Onder wie val jij? of mag je gewoon de debiel uithangen op Fok als mod?
Ja negeren maar, want die crybaby vraagt een ban aan gelijk ook nog eensquote:Op donderdag 25 april 2019 01:33 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ben het zat. Dit is niet normaal. Bedankt Users, voor de gezelligheid.
Ik ook ?quote:Op donderdag 25 april 2019 01:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent aanvallend bezig he. Maar dat zie je waarschijnlijk zelf niet. Geeft verder niet.
Ben toch nog geen 40!quote:Op donderdag 25 april 2019 01:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Te vroeg? Hoe bedoel je??
Mwa, ik kom er soms nog wel eens kijken maar het is na het overlijden van Muisje niet meer de radio die ik ken....
Ik ookquote:Op donderdag 25 april 2019 01:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja top. Ga zo lekker horizontaal. Wat jij?
Ga maar janken bij een FA, je maakt op mij geen indruk iigquote:Op donderdag 25 april 2019 01:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent aanvallend bezig he. Maar dat zie je waarschijnlijk zelf niet. Geeft verder niet.
Verticaalquote:Op donderdag 25 april 2019 01:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja top. Ga zo lekker horizontaal. Wat jij?
Nee. Al snap ik niet wat het probleem is met post 302 en totaal geen kaap poging doen. Maar goed, deze was wel legaalquote:
+1quote:Op donderdag 25 april 2019 01:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ga maar janken bij een FA, je maakt op mij geen indruk iig
Lol, nee dat blijktquote:Op donderdag 25 april 2019 01:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ga maar janken bij een FA, je maakt op mij geen indruk iig
Dat is niet zo comfortabel schatje. Maar als we dan toch bezig zijn mag jij wel bovenop 😊😍quote:
Een mod die een naamtopic doet voor zichzelfquote:Op donderdag 25 april 2019 01:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Al snap ik niet wat het probleem is met post 302 en totaal geen kaap poging doen. Maar goed, deze was wel legaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |