quote:Op donderdag 25 april 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga ook maar weer eens naar m'n mierennest ...
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap lekker Tilly, al voel ik me niet aangesproken.quote:
Vraag je nou om een piemelfotoquote:Op donderdag 25 april 2019 01:18 schreef Petzi het volgende:
[..]
Durf je ooit iets van jezelf te laten zien?
Dat is fijn!quote:Op donderdag 25 april 2019 01:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Ok ok ik zal vaseline mee nemen.
Tnx Scrut! Sleep well.quote:Op donderdag 25 april 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Nee, daar begin ik niet aan. Zeker nu niet.quote:Op donderdag 25 april 2019 01:18 schreef Petzi het volgende:
[..]
Durf je ooit iets van jezelf te laten zien?
Welterusten!quote:Op donderdag 25 april 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Dat het een mindere bijdrage heeft is niet de discussie, het feit dat men niet beseft dat het een grote bijdrage heeft is wel een discussie. Alleen omdat er nog geen onderzoek naar is gedaan betekend niet dat het niet een wereldwijd probleem is...quote:
Ik wist het..quote:Op donderdag 25 april 2019 01:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker die longen asfalteren
IN VIA DE NEUSquote:Op donderdag 25 april 2019 01:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker die longen asfalteren
Hallo, heb je al teruggelezen, het is me wat hier.....quote:
Is het de moeite? Ik kom eens kennis maken, met hetgeen me over 12 jaar te wachten staat...quote:Op donderdag 25 april 2019 01:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hallo, heb je al teruggelezen, het is me wat hier.....
Hey, daar is een kanjer die ik al lang niet meer heb gezien!quote:
POSSIE!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 april 2019 01:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey, daar is een kanjer die ik al lang niet meer heb gezien!
Tenminste als je de zelfde Charlotte bent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |