abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 mei 2019 @ 12:17:31 #201
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_186604167
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 11:50 schreef M1stral het volgende:

[..]

Man man man, wie zet er dan ook van die zoetsappige shit op FB terwijl de wereld toekijkt.

het kwam gewoon even leuk uit bij de foto die ik plaatste helemaal geen gedachten er achter , en als dat wel zo was geweest dat ik aan iemand dacht dan zet ik nog geen namen neer , omdat er ook te veel dames zijn die dan gaan stoken om je relatie kapot te maken , al te vaak mee gemaakt dta ik valse beschuldigingen naar mijn hoofd kreeg terwijl ik helemaal niet wist waar het om ging puur omdat een jalourse dame mijn zwart zat te maken op het net ( prive berichten sturen naar vrienden en kennissen in mijn vriendenlijst dus openlijk met namen gooien doe ik niet meer
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_186604748
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 12:16 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat een gelul is 'geen tijd hebben' altijd, dat gaat natuurlijk alleen op als iemand niet leuk genoeg is.
Precies dit ^O^.

Voor de date dagelijks appen en bellen, en na date 2 of 3 zijn ze ineens "druk", ja doei :').

Dat je geen zin of interesse (meer) hebt is prima, maar tyf op met je kulsmoes.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 13:45:00 #203
108913 Godshand
guide4you
pi_186605616
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 12:16 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat een gelul is 'geen tijd hebben' altijd, dat gaat natuurlijk alleen op als iemand niet leuk genoeg is.
Is gewoon interessant doenerij, "Ik heb het druk!"

Ik kan vanalles doen, maar zo ook kiezen voor de hele middag naar mijn plafond te staren. Levert niet veel op, behalve extra vet opslag in mijn lijf en de wetenschap dat mijn plafond een verfje moet.

Dat zou ik zelfs kunnen doen als ik vandaag afspraken gemaakt had. Dan had ik die gewoon afgezegd met welke reden dan ook, misschien ook wel met "Te druk" :P

Kortom, druk zijn is een keuze. Een keuze die mensen vaak bewust maken want dan heb je minder gelegenheid na te denken. Het levert ook wel voordelen uiteraard op, afhankelijk wat je drukte is: salaris, contact met nieuwe vrienden/potentiële partners, gelegenheid om te pronken met je tuin/huis, of juist je leefomgeving van nieuwe gemakken te voorzien of gewoon het aanvullen van de basisbehoeften (maar ook daar hoef je tegenwoordig niet lang druk voor te zijn, genoeg supermarkten waar je online kan bestellen en na 10 minuten kan afrekenen om later te laten bezorgen). Misschien zeggen jullie nu ook dat jullie druk zijn, jullie zijn immers aan het FOK!ken... :P

Terug naar datingapps, is dat Lovoo wat? Krijg er wel eens reclame over...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 14:06:36 #204
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_186606012
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 12:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Precies dit ^O^.

Voor de date dagelijks appen en bellen, en na date 2 of 3 zijn ze ineens "druk", ja doei :').

Dat je geen zin of interesse (meer) hebt is prima, maar tyf op met je kulsmoes.
lol dat gebeurd mij zo vaak , en als je dan niet schrijft of belt meer , dan krijg je van , ik dacht dat je me leuk vond maar je toont geen intresten meer in mij , want je laat niets horen ....

Waarop ik dan zegt heb je nu al x maal geschreven om wat te gaan doen , maar je heb het druk , dus dan heb ik zo iets van , ik hoor je wel weer als je een keer eens tijd heb voor mij .
vroeger belde ik nog wel maar nu na 2 a 3 keer wat vragen en dan als antwoord krijgen , druk is wegwezen .of als je al antwoord krijgt , want die zijn er dan ook nog die helemaal niets meer laten horen

maar waar ik vaak tegen aan loopt is het wel afspreken maar gewoon niets meer laten horen op de dag van afspraak , om vervolgens een paar dagen later bericht te krijgen , hallo hoe gaat het , ik hoor niets van je })

ja sorry vergeten ....bla bla
soms lijkt het wel of je tegen een bandje zit te praten , elke keer het zelfde geluid en zelfde toon en woorden , je raakt daar door ook helemaal niet meer gemotiveerd om eens leuk te daten , je weet toch al dat het 9 van de 10 keer ( of mobile telefoon voorrang heeft , of dat de druk druk smoes is)

[ Bericht 3% gewijzigd door RAVW op 04-05-2019 14:13:14 ]
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_186614778
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 22:40 schreef M1stral het volgende:

[..]

Direct blokken ja? Beetje overkill als je het mij vraagt.
Niet na 1 keer. Maar als je na 3x probeert om een date te concretiseren en ze gaat er steeds niet op in of bedenkt steeds 'redenen' waardoor ze niet kan, dan is dat wel een red flag.

Want als ze echt in je geïnteresseerd is, dan maakt ze wel tijd om je te kunnen zien.

En waarom zou je in een vrouw moeten investeren als je meerdere keren hebt geprobeerd om een date te plannen? Gewoon volgende.
pi_186614821
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nooit, maar dan ook nooit op je tenen gaan lopen voor iemand, ongeacht of je een man of vrouw bent, dan doe je jezelf veel tekort..
Exact.

Mensen snappen dat niet. Zijn zo wanhopig en gaan dan wachten :')

Als ik na 3 concrete pogingen geen concrete date heb kunnen plannen en zij zelf niets voorstelt, dan ben ik gezien.
pi_186614899
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 21:51 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Exact.

Mensen snappen dat niet. Zijn zo wanhopig en gaan dan wachten :')

Als ik na 3 concrete pogingen geen concrete date heb kunnen plannen en zij zelf niets voorstelt, dan ben ik gezien.
Haha, wachten op iemand, over zonde van je tijd gesproken..
  zondag 5 mei 2019 @ 01:27:35 #208
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186619923
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 21:49 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Niet na 1 keer. Maar als je na 3x probeert om een date te concretiseren en ze gaat er steeds niet op in of bedenkt steeds 'redenen' waardoor ze niet kan, dan is dat wel een red flag.

Want als ze echt in je geïnteresseerd is, dan maakt ze wel tijd om je te kunnen zien.

En waarom zou je in een vrouw moeten investeren als je meerdere keren hebt geprobeerd om een date te plannen? Gewoon volgende.
Hoewel ik achter je post sta, vraag ik me toch echt af wat de meerwaarde is van iemand blokkeren.

Zo van: “Jij wou mij niet dus ik zal ook wel zorgen dat je me nooit meer te pakken krijgt, lekker puh!”

Ik zie werkelijk de meerwaarde van iemand blokkeren niet in, zeker als je toch al geen respons krijgt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_186624945
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 01:27 schreef M1stral het volgende:

[..]

Hoewel ik achter je post sta, vraag ik me toch echt af wat de meerwaarde is van iemand blokkeren.

Zo van: “Jij wou mij niet dus ik zal ook wel zorgen dat je me nooit meer te pakken krijgt, lekker puh!”

Ik zie werkelijk de meerwaarde van iemand blokkeren niet in, zeker als je toch al geen respons krijgt.
Ik bedoel meer met 'blokkeren' en verwijderen dat je die persoon achter je moet laten en door moet gaan met je leven.

Je hoeft niet perse te blokkeren. Verwijderen is voldoende. Maar als je ook blokkeert, dan kan die persoon ook geen contact met je opnemen in een later stadium (weken of maanden later) als ze 'opeens' wel jouw aandacht wil. Zij ziet je dan als 10e of 11e keus. Al haar vorige dates faalden en komt ze terug naar jou. De vraag is of je dat wil.

Maar ik kan met ervaring zeggen dat dat het niet waard is. Want als ze weer met je 'date' maar ze opeens een leukere kerel heeft gevonden, is ze ervandoor. Dus als je nooit eerste keus was, zal je dat ook nooit worden ;)
  zondag 5 mei 2019 @ 13:25:32 #210
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_186626100
Waarom verwachten vrouwen zo vaak dat jij als man het gesprek start?

Echt 1 op 30 keer ofzo krijg ik eerst een berichtje. Alle andere keren moet ik zelf het initiatief nemen. Als ik dat doe dan chatten ze altijd wel terug.
Sisco Certified
pi_186626408
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 13:25 schreef FoolWithMokey het volgende:

Echt 1 op 30 keer ofzo krijg ik eerst een berichtje. Alle andere keren moet ik zelf het initiatief nemen. Als ik dat doe dan chatten ze altijd wel terug.
Daar hebben ze Bumble voor uitgevonden. Moeten de vrouwen het gesprek starten.

Krijg je meestal een 'hoi' :')
pi_186627313
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 13:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dan stuur je een keertje een hoi, krijg je niet eens wat terug. Noobs :P
pi_186627371
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 14:30 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dan stuur je een keertje een hoi, krijg je niet eens wat terug. Noobs :P
Ow jawel hoor. Maar dan is het gewoon weer business as usual.
pi_186627403
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2019 14:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow jawel hoor. Maar dan is het gewoon weer business as usual.
Ik kreeg juist op Bumble eigenlijk nooit antwoord -O-
pi_186627426
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 14:35 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik kreeg juist op Bumble eigenlijk nooit antwoord -O-
Ahw ;(
  zondag 5 mei 2019 @ 14:41:14 #216
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186627489
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 13:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Gewoon 'hoi' terugsturen, dan snappen vrouwen het niet meer :+
pi_186631579
Nu redelijk vaak dat een gesprek na 2 dagen niet meer loopt.. gebruikelijke onderwerpen al gehad werk, plannen dit/komend weekend, woonplaats, hobby's etc..en dan is het dus stil. Als iemand dichtbij woont kan je sneller wat voorstellen maar nu dus uurtje afstand wat het meteen lastiger maakt om 'even' een drankje te doen of iemand met onregelmatige baan die alleen doordeweeks kan maar dan ook al genoeg heeft gepland... Tja. En om dán een gesprek gaande te houden is lastig zonder echte gespreksonderwerpen en uitzicht op een ontmoeting.
  zondag 5 mei 2019 @ 19:49:01 #218
108913 Godshand
guide4you
pi_186635219
quote:

Omdat dat bij ons menselijke beesten zo in geprogrammeerd is. De man moet zelfverzekerdheid tonen. Die zelfverzekerdheid kwam van pas als een roofdier het pad van het gezin kruisde en de man met zekerheid het roofdier wist uit te schakelen/weg te jagen en de kids niet als lekker hapje dient.

Die verwachting zit nog steeds in de genen geprogrammeerd. Ook al zijn er geen wilde beesten er zijn nog steeds genoeg zaken in deze moderne wereld die de overleving van je toekomstige gezin bedreigen: natuurrampen, rovers/overvallers of ongelukken. Kracht, intelligentie of macht vergroten de overlevingskansen, naast ze ook zeker (zonder twijfel dus de politie bellen/klap uitdelen etc) te weten toe te passen tegen de overvallers/tijdens een natuurramp etc. Daar selecteert de vrouw op voor het nageslacht (en zelfs al hebben ze geen kinderwens, dan selecteren ze er nog op voor hun eigen bescherming :P). Dus het begint met "Hoi" zeggen met de man, als hij dat al niet durft, wat dan wel?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 5 mei 2019 @ 22:37:10 #219
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186638978
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:26 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik bedoel meer met 'blokkeren' en verwijderen dat je die persoon achter je moet laten en door moet gaan met je leven.

Je hoeft niet perse te blokkeren. Verwijderen is voldoende. Maar als je ook blokkeert, dan kan die persoon ook geen contact met je opnemen in een later stadium (weken of maanden later) als ze 'opeens' wel jouw aandacht wil. Zij ziet je dan als 10e of 11e keus. Al haar vorige dates faalden en komt ze terug naar jou. De vraag is of je dat wil.

Maar ik kan met ervaring zeggen dat dat het niet waard is. Want als ze weer met je 'date' maar ze opeens een leukere kerel heeft gevonden, is ze ervandoor. Dus als je nooit eerste keus was, zal je dat ook nooit worden ;)
Eerste is gewoon gevalletje open deur. De rest is naar gelang je eigenwaarde. Maar soms komt daten niet van de grond door omstandigheden, dan hoeft er niet eens een andere kerel te zijn of je nummertje mag trekken voor een date. Soms lukt het gewoon niet, als in dat het gewoon niet lukt.

Dan mag je inderdaad de eer aan jezelf houden, maar om dan direct de deur dicht te trekken terwijl de ander niks misdaan heeft vind ik wel het andere uiterste.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_186639371
quote:

Waarom wordt dit altijd ontkent op Fok. Ik heb er zelf een soort van moeite mee om dit natuur feit gewoon te accepteren. En dat zit mij denk ik gewoon tegen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186639599
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 23:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom wordt dit altijd ontkent op Fok. Ik heb er zelf een soort van moeite mee om dit natuur feit gewoon te accepteren. En dat zit mij denk ik gewoon tegen.
Kan met verschillende dingen te maken hebben.

Vrouwen hebben over het algemeen meer matches dan mannen. Veel meer. Hierdoor kunnen ze uit vele kiezen.

Verder zullen er vele mannen wel gewoon hun een bericht sturen, waardoor ze merken dat ze zelf weining hoeven te doen.

Het kan verder ook zijn dat die dame al soort van semi-serieus bezig is met iemand. Hierdoor kan haar behoefte af nemen om ook nog tijd in dates te steken. Dit merkte ik zelf ook met m’n momentele date. Het begint aardig serieus te worden, en hierdoor kreeg ik gewoon geen zin meer om nog bezig te zijn met andere dames op Tinder.

De ironie is dat ik juist nu ineens wel tering veel matches kreeg(blijkbaar ruiken vrouwen altijd wanneer je bezet bent _O- ), maar ik nam geen moeite meer om contact te nemen met hun.
pi_186639612
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 23:14 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Kan met verschillende dingen te maken hebben.

Vrouwen hebben over het algemeen meer matches dan mannen. Veel meer. Hierdoor kunnen ze uit vele kiezen.

Verder zullen er vele mannen wel gewoon hun een bericht sturen, waardoor ze merken dat ze zelf weining hoeven te doen.

Het kan verder ook zijn dat die dame al soort van semi-serieus bezig is met iemand. Hierdoor kan haar behoefte af nemen om ook nog tijd in dates te steken. Dit merkte ik zelf ook met m’n momentele date. Het begint aardig serieus te worden, en hierdoor kreeg ik gewoon geen zin meer om nog bezig te zijn met andere dames op Tinder.

De ironie is dat ik juist nu ineens wel tering veel matches kreeg(blijkbaar ruiken vrouwen altijd wanneer je bezet bent _O- ), maar ik nam geen moeite meer om contact te nemen met hun.
Heb het over het leven in het algemeen, niet alleen Tinder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 5 mei 2019 @ 23:19:07 #223
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_186639665
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 23:14 schreef Solid-Snake het volgende:

De ironie is dat ik juist nu ineens wel tering veel matches kreeg(blijkbaar ruiken vrouwen altijd wanneer je bezet bent _O- ),
heel herkenbaar >:)

heb de proef een keer op de soms genomen toen ik ene jaar of 24 was , alleen gaan stappen , soms eens wat aandacht , twee weken later met 2 mooie fotomodellen de zelfde zaken binnen komen , je heb echt geen rust meer even naar de wc gaan en ze stond je al te vragen of je hun adress wilde ... hahaha
pi_186651838
Nietszeggend antwoord terug op datum voorstel... Tja dan houdt het ook op. Ik moet eens de deur uit en daar dames aanspreken, dit werkt niet.
  maandag 6 mei 2019 @ 17:08:54 #225
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186652405
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 16:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Nietszeggend antwoord terug op datum voorstel... Tja dan houdt het ook op. Ik moet eens de deur uit en daar dames aanspreken, dit werkt niet.
Jammer is dat inderdaad maar dan houdt het helaas op.

Hier ook van die matches, iets zeggen, je zegt wat terug en dan verwijderen ze je. 8)7
Waarom zit je dan op een dating app :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')