het kwam gewoon even leuk uit bij de foto die ik plaatste helemaal geen gedachten er achter , en als dat wel zo was geweest dat ik aan iemand dacht dan zet ik nog geen namen neer , omdat er ook te veel dames zijn die dan gaan stoken om je relatie kapot te maken , al te vaak mee gemaakt dta ik valse beschuldigingen naar mijn hoofd kreeg terwijl ik helemaal niet wist waar het om ging puur omdat een jalourse dame mijn zwart zat te maken op het net ( prive berichten sturen naar vrienden en kennissen in mijn vriendenlijst dus openlijk met namen gooien doe ik niet meerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:50 schreef M1stral het volgende:
[..]
Man man man, wie zet er dan ook van die zoetsappige shit op FB terwijl de wereld toekijkt.
Precies ditquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat een gelul is 'geen tijd hebben' altijd, dat gaat natuurlijk alleen op als iemand niet leuk genoeg is.
Is gewoon interessant doenerij, "Ik heb het druk!"quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat een gelul is 'geen tijd hebben' altijd, dat gaat natuurlijk alleen op als iemand niet leuk genoeg is.
lol dat gebeurd mij zo vaak , en als je dan niet schrijft of belt meer , dan krijg je van , ik dacht dat je me leuk vond maar je toont geen intresten meer in mij , want je laat niets horen ....quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Precies dit.
Voor de date dagelijks appen en bellen, en na date 2 of 3 zijn ze ineens "druk", ja doei.
Dat je geen zin of interesse (meer) hebt is prima, maar tyf op met je kulsmoes.
Niet na 1 keer. Maar als je na 3x probeert om een date te concretiseren en ze gaat er steeds niet op in of bedenkt steeds 'redenen' waardoor ze niet kan, dan is dat wel een red flag.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:40 schreef M1stral het volgende:
[..]
Direct blokken ja? Beetje overkill als je het mij vraagt.
Exact.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nooit, maar dan ook nooit op je tenen gaan lopen voor iemand, ongeacht of je een man of vrouw bent, dan doe je jezelf veel tekort..
Haha, wachten op iemand, over zonde van je tijd gesproken..quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:51 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Exact.
Mensen snappen dat niet. Zijn zo wanhopig en gaan dan wachten![]()
Als ik na 3 concrete pogingen geen concrete date heb kunnen plannen en zij zelf niets voorstelt, dan ben ik gezien.
Hoewel ik achter je post sta, vraag ik me toch echt af wat de meerwaarde is van iemand blokkeren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:49 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Niet na 1 keer. Maar als je na 3x probeert om een date te concretiseren en ze gaat er steeds niet op in of bedenkt steeds 'redenen' waardoor ze niet kan, dan is dat wel een red flag.
Want als ze echt in je geïnteresseerd is, dan maakt ze wel tijd om je te kunnen zien.
En waarom zou je in een vrouw moeten investeren als je meerdere keren hebt geprobeerd om een date te plannen? Gewoon volgende.
Ik bedoel meer met 'blokkeren' en verwijderen dat je die persoon achter je moet laten en door moet gaan met je leven.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:27 schreef M1stral het volgende:
[..]
Hoewel ik achter je post sta, vraag ik me toch echt af wat de meerwaarde is van iemand blokkeren.
Zo van: “Jij wou mij niet dus ik zal ook wel zorgen dat je me nooit meer te pakken krijgt, lekker puh!”
Ik zie werkelijk de meerwaarde van iemand blokkeren niet in, zeker als je toch al geen respons krijgt.
Daar hebben ze Bumble voor uitgevonden. Moeten de vrouwen het gesprek starten.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:25 schreef FoolWithMokey het volgende:
Waarom verwachten vrouwen zo vaak dat jij als man het gesprek start?
Echt 1 op 30 keer ofzo krijg ik eerst een berichtje. Alle andere keren moet ik zelf het initiatief nemen. Als ik dat doe dan chatten ze altijd wel terug.
Dan stuur je een keertje een hoi, krijg je niet eens wat terug. Noobsquote:Op zondag 5 mei 2019 13:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar hebben ze Bumble voor uitgevonden. Moeten de vrouwen het gesprek starten.
Krijg je meestal een 'hoi'
Ow jawel hoor. Maar dan is het gewoon weer business as usual.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:30 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dan stuur je een keertje een hoi, krijg je niet eens wat terug. Noobs
Ik kreeg juist op Bumble eigenlijk nooit antwoordquote:Op zondag 5 mei 2019 14:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow jawel hoor. Maar dan is het gewoon weer business as usual.
Ahwquote:Op zondag 5 mei 2019 14:35 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik kreeg juist op Bumble eigenlijk nooit antwoord
Gewoon 'hoi' terugsturen, dan snappen vrouwen het niet meerquote:Op zondag 5 mei 2019 13:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar hebben ze Bumble voor uitgevonden. Moeten de vrouwen het gesprek starten.
Krijg je meestal een 'hoi'
Omdat dat bij ons menselijke beesten zo in geprogrammeerd is. De man moet zelfverzekerdheid tonen. Die zelfverzekerdheid kwam van pas als een roofdier het pad van het gezin kruisde en de man met zekerheid het roofdier wist uit te schakelen/weg te jagen en de kids niet als lekker hapje dient.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:25 schreef FoolWithMokey het volgende:
Echt 1 op 30 keer ofzo krijg ik eerst een berichtje. Alle andere keren moet ik zelf het initiatief nemen. Als ik dat doe dan chatten ze altijd wel terug.
Eerste is gewoon gevalletje open deur. De rest is naar gelang je eigenwaarde. Maar soms komt daten niet van de grond door omstandigheden, dan hoeft er niet eens een andere kerel te zijn of je nummertje mag trekken voor een date. Soms lukt het gewoon niet, als in dat het gewoon niet lukt.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:26 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ik bedoel meer met 'blokkeren' en verwijderen dat je die persoon achter je moet laten en door moet gaan met je leven.
Je hoeft niet perse te blokkeren. Verwijderen is voldoende. Maar als je ook blokkeert, dan kan die persoon ook geen contact met je opnemen in een later stadium (weken of maanden later) als ze 'opeens' wel jouw aandacht wil. Zij ziet je dan als 10e of 11e keus. Al haar vorige dates faalden en komt ze terug naar jou. De vraag is of je dat wil.
Maar ik kan met ervaring zeggen dat dat het niet waard is. Want als ze weer met je 'date' maar ze opeens een leukere kerel heeft gevonden, is ze ervandoor. Dus als je nooit eerste keus was, zal je dat ook nooit worden
Waarom wordt dit altijd ontkent op Fok. Ik heb er zelf een soort van moeite mee om dit natuur feit gewoon te accepteren. En dat zit mij denk ik gewoon tegen.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:25 schreef FoolWithMokey het volgende:
Kan met verschillende dingen te maken hebben.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom wordt dit altijd ontkent op Fok. Ik heb er zelf een soort van moeite mee om dit natuur feit gewoon te accepteren. En dat zit mij denk ik gewoon tegen.
Heb het over het leven in het algemeen, niet alleen Tinder.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:14 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Kan met verschillende dingen te maken hebben.
Vrouwen hebben over het algemeen meer matches dan mannen. Veel meer. Hierdoor kunnen ze uit vele kiezen.
Verder zullen er vele mannen wel gewoon hun een bericht sturen, waardoor ze merken dat ze zelf weining hoeven te doen.
Het kan verder ook zijn dat die dame al soort van semi-serieus bezig is met iemand. Hierdoor kan haar behoefte af nemen om ook nog tijd in dates te steken. Dit merkte ik zelf ook met m’n momentele date. Het begint aardig serieus te worden, en hierdoor kreeg ik gewoon geen zin meer om nog bezig te zijn met andere dames op Tinder.
De ironie is dat ik juist nu ineens wel tering veel matches kreeg(blijkbaar ruiken vrouwen altijd wanneer je bezet bent), maar ik nam geen moeite meer om contact te nemen met hun.
heel herkenbaarquote:Op zondag 5 mei 2019 23:14 schreef Solid-Snake het volgende:
De ironie is dat ik juist nu ineens wel tering veel matches kreeg(blijkbaar ruiken vrouwen altijd wanneer je bezet bent),
Jammer is dat inderdaad maar dan houdt het helaas op.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Nietszeggend antwoord terug op datum voorstel... Tja dan houdt het ook op. Ik moet eens de deur uit en daar dames aanspreken, dit werkt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |