abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186626408
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 13:25 schreef FoolWithMokey het volgende:
Waarom verwachten vrouwen zo vaak dat jij als man het gesprek start?

Echt 1 op 30 keer ofzo krijg ik eerst een berichtje. Alle andere keren moet ik zelf het initiatief nemen. Als ik dat doe dan chatten ze altijd wel terug.
Daar hebben ze Bumble voor uitgevonden. Moeten de vrouwen het gesprek starten.

Krijg je meestal een 'hoi' :')
pi_186627313
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 13:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dan stuur je een keertje een hoi, krijg je niet eens wat terug. Noobs :P
pi_186627371
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 14:30 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dan stuur je een keertje een hoi, krijg je niet eens wat terug. Noobs :P
Ow jawel hoor. Maar dan is het gewoon weer business as usual.
pi_186627403
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2019 14:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow jawel hoor. Maar dan is het gewoon weer business as usual.
Ik kreeg juist op Bumble eigenlijk nooit antwoord -O-
pi_186627426
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 14:35 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik kreeg juist op Bumble eigenlijk nooit antwoord -O-
Ahw ;(
  zondag 5 mei 2019 @ 14:41:14 #216
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186627489
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 13:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Gewoon 'hoi' terugsturen, dan snappen vrouwen het niet meer :+
pi_186631579
Nu redelijk vaak dat een gesprek na 2 dagen niet meer loopt.. gebruikelijke onderwerpen al gehad werk, plannen dit/komend weekend, woonplaats, hobby's etc..en dan is het dus stil. Als iemand dichtbij woont kan je sneller wat voorstellen maar nu dus uurtje afstand wat het meteen lastiger maakt om 'even' een drankje te doen of iemand met onregelmatige baan die alleen doordeweeks kan maar dan ook al genoeg heeft gepland... Tja. En om dán een gesprek gaande te houden is lastig zonder echte gespreksonderwerpen en uitzicht op een ontmoeting.
  zondag 5 mei 2019 @ 19:49:01 #218
108913 Godshand
guide4you
pi_186635219
quote:

Echt 1 op 30 keer ofzo krijg ik eerst een berichtje. Alle andere keren moet ik zelf het initiatief nemen. Als ik dat doe dan chatten ze altijd wel terug.
Omdat dat bij ons menselijke beesten zo in geprogrammeerd is. De man moet zelfverzekerdheid tonen. Die zelfverzekerdheid kwam van pas als een roofdier het pad van het gezin kruisde en de man met zekerheid het roofdier wist uit te schakelen/weg te jagen en de kids niet als lekker hapje dient.

Die verwachting zit nog steeds in de genen geprogrammeerd. Ook al zijn er geen wilde beesten er zijn nog steeds genoeg zaken in deze moderne wereld die de overleving van je toekomstige gezin bedreigen: natuurrampen, rovers/overvallers of ongelukken. Kracht, intelligentie of macht vergroten de overlevingskansen, naast ze ook zeker (zonder twijfel dus de politie bellen/klap uitdelen etc) te weten toe te passen tegen de overvallers/tijdens een natuurramp etc. Daar selecteert de vrouw op voor het nageslacht (en zelfs al hebben ze geen kinderwens, dan selecteren ze er nog op voor hun eigen bescherming :P). Dus het begint met "Hoi" zeggen met de man, als hij dat al niet durft, wat dan wel?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 5 mei 2019 @ 22:37:10 #219
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186638978
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:26 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik bedoel meer met 'blokkeren' en verwijderen dat je die persoon achter je moet laten en door moet gaan met je leven.

Je hoeft niet perse te blokkeren. Verwijderen is voldoende. Maar als je ook blokkeert, dan kan die persoon ook geen contact met je opnemen in een later stadium (weken of maanden later) als ze 'opeens' wel jouw aandacht wil. Zij ziet je dan als 10e of 11e keus. Al haar vorige dates faalden en komt ze terug naar jou. De vraag is of je dat wil.

Maar ik kan met ervaring zeggen dat dat het niet waard is. Want als ze weer met je 'date' maar ze opeens een leukere kerel heeft gevonden, is ze ervandoor. Dus als je nooit eerste keus was, zal je dat ook nooit worden ;)
Eerste is gewoon gevalletje open deur. De rest is naar gelang je eigenwaarde. Maar soms komt daten niet van de grond door omstandigheden, dan hoeft er niet eens een andere kerel te zijn of je nummertje mag trekken voor een date. Soms lukt het gewoon niet, als in dat het gewoon niet lukt.

Dan mag je inderdaad de eer aan jezelf houden, maar om dan direct de deur dicht te trekken terwijl de ander niks misdaan heeft vind ik wel het andere uiterste.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_186639371
quote:

Waarom wordt dit altijd ontkent op Fok. Ik heb er zelf een soort van moeite mee om dit natuur feit gewoon te accepteren. En dat zit mij denk ik gewoon tegen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186639599
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 23:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom wordt dit altijd ontkent op Fok. Ik heb er zelf een soort van moeite mee om dit natuur feit gewoon te accepteren. En dat zit mij denk ik gewoon tegen.
Kan met verschillende dingen te maken hebben.

Vrouwen hebben over het algemeen meer matches dan mannen. Veel meer. Hierdoor kunnen ze uit vele kiezen.

Verder zullen er vele mannen wel gewoon hun een bericht sturen, waardoor ze merken dat ze zelf weining hoeven te doen.

Het kan verder ook zijn dat die dame al soort van semi-serieus bezig is met iemand. Hierdoor kan haar behoefte af nemen om ook nog tijd in dates te steken. Dit merkte ik zelf ook met m’n momentele date. Het begint aardig serieus te worden, en hierdoor kreeg ik gewoon geen zin meer om nog bezig te zijn met andere dames op Tinder.

De ironie is dat ik juist nu ineens wel tering veel matches kreeg(blijkbaar ruiken vrouwen altijd wanneer je bezet bent _O- ), maar ik nam geen moeite meer om contact te nemen met hun.
pi_186639612
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 23:14 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Kan met verschillende dingen te maken hebben.

Vrouwen hebben over het algemeen meer matches dan mannen. Veel meer. Hierdoor kunnen ze uit vele kiezen.

Verder zullen er vele mannen wel gewoon hun een bericht sturen, waardoor ze merken dat ze zelf weining hoeven te doen.

Het kan verder ook zijn dat die dame al soort van semi-serieus bezig is met iemand. Hierdoor kan haar behoefte af nemen om ook nog tijd in dates te steken. Dit merkte ik zelf ook met m’n momentele date. Het begint aardig serieus te worden, en hierdoor kreeg ik gewoon geen zin meer om nog bezig te zijn met andere dames op Tinder.

De ironie is dat ik juist nu ineens wel tering veel matches kreeg(blijkbaar ruiken vrouwen altijd wanneer je bezet bent _O- ), maar ik nam geen moeite meer om contact te nemen met hun.
Heb het over het leven in het algemeen, niet alleen Tinder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 5 mei 2019 @ 23:19:07 #223
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_186639665
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 23:14 schreef Solid-Snake het volgende:

De ironie is dat ik juist nu ineens wel tering veel matches kreeg(blijkbaar ruiken vrouwen altijd wanneer je bezet bent _O- ),
heel herkenbaar >:)

heb de proef een keer op de soms genomen toen ik ene jaar of 24 was , alleen gaan stappen , soms eens wat aandacht , twee weken later met 2 mooie fotomodellen de zelfde zaken binnen komen , je heb echt geen rust meer even naar de wc gaan en ze stond je al te vragen of je hun adress wilde ... hahaha
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_186651838
Nietszeggend antwoord terug op datum voorstel... Tja dan houdt het ook op. Ik moet eens de deur uit en daar dames aanspreken, dit werkt niet.
  maandag 6 mei 2019 @ 17:08:54 #225
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186652405
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 16:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Nietszeggend antwoord terug op datum voorstel... Tja dan houdt het ook op. Ik moet eens de deur uit en daar dames aanspreken, dit werkt niet.
Jammer is dat inderdaad maar dan houdt het helaas op.

Hier ook van die matches, iets zeggen, je zegt wat terug en dan verwijderen ze je. 8)7
Waarom zit je dan op een dating app :')
  maandag 6 mei 2019 @ 18:26:26 #226
108913 Godshand
guide4you
pi_186653728
quote:
6s.gif Op maandag 6 mei 2019 17:08 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Jammer is dat inderdaad maar dan houdt het helaas op.

Hier ook van die matches, iets zeggen, je zegt wat terug en dan verwijderen ze je. 8)7
Waarom zit je dan op een dating app :')
Voor de extra egoboost, naast Instagram. Of gewoon wel voor de Liefde maar alleen voor die echt knappe man met humor :D En die man is Hugh Jackman (vul elke andere beroemde aantrekkelijke man in) lookalike die wel moet voldoen aan de rest van het eisen lijstje anders gaat die ook na een wilde nacht eruit...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 6 mei 2019 @ 18:46:18 #227
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_186654177
ach ik zeg altijd mijn tweede naam is Alain , en genoemd naar Alain Delon (Franse filmster
omdat mijn moeder me erg op vond lijken _O_ _O- _O-

maar heb blond haar en blauw grijze ogen , en dit is nog geen eens gelogen *O*
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  maandag 6 mei 2019 @ 19:12:28 #228
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186654664
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 18:46 schreef RAVW het volgende:
ach ik zeg altijd mijn tweede naam is Alain , en genoemd naar Alain Delon (Franse filmster
omdat mijn moeder me erg op vond lijken _O_ _O- _O-

maar heb blond haar en blauw grijze ogen , en dit is nog geen eens gelogen *O*
Ik krijg vaak de vraag of ik uit het buitenland kom, donkerblond haar en groen/grijze ogen. En schijnbaar heb ik iets weg van Chris Evans.

Maar toch echt geboren en getogen Nederlander.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 6 mei 2019 @ 19:18:09 #229
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_186654785
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 19:12 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik krijg vaak de vraag of ik uit het buitenland kom, donkerblond haar en groen/grijze ogen. En schijnbaar heb ik iets weg van Chris Evans.

als ik alleen mijn voornaam zou schrijven dan zullen vele ook niet denken dat ik een Nler bent
dus daarom schijf ik hem nooit ... heb al vaker gehad dat ze dachten dat ik een donker iemand was van spaanse afkomst _O- _O-

Zelfs door een MOD op tweakers.net gebannen voor twee jaar die mij aangeschreven had dat ik maar terug moest gaan naar mijn eigen land omdat mijn uitspraken hem niet bevielen

LOL ( was eigenlijk voor 1 jaar maar omdat meneer nog boos was mocht ik een jaar langer weg blijven _O- 8)7
  maandag 6 mei 2019 @ 19:25:00 #230
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186654898
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 19:12 schreef M1stral het volgende:

[..]

Captain America *O*
Dat mag je wel zien als een compliment hoor :Y
Ik heb wel eens te horen gekregen dat ik op de catch me outside girl leek. Was ook fantastisch :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186655324
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 19:25 schreef Kopjechino het volgende:
catch me outside
Moest Googlen. Nee hoor :P
  maandag 6 mei 2019 @ 19:54:46 #232
484106 Kopjechino
pi_186655604
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 19:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Moest Googlen. Nee hoor :P
Kreeg wel vaker rare opmerkingen op Tinder haha
pi_186658596
Is paiq nog een website die leeft?

De laatste keer dat ik daar op zat was het aanbod aantrekkelijke vrouwen heel mager en reageerde niemand op berichten. Volgens mij zitten op die website alleen maar bots.
  maandag 6 mei 2019 @ 21:37:37 #234
484106 Kopjechino
pi_186658676
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 21:35 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Is paiq nog een website die leeft?

De laatste keer dat ik daar op zat was het aanbod aantrekkelijke vrouwen heel mager en reageerde niemand op berichten. Volgens mij zitten op die website alleen maar bots.
Volgens mij niet echt
  maandag 6 mei 2019 @ 21:58:40 #235
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_186659360
Ik heb een match met iemand die ik best aantrekkelijk vind maar tegelijkertijd vind ik haar nogal mannelijk uitzien. Hoe weet ik nou of het niet stiekem toch een man is?
Sisco Certified
pi_186659510
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 21:58 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik heb een match met iemand die ik best aantrekkelijk vind maar tegelijkertijd vind ik haar nogal mannelijk uitzien. Hoe weet ik nou of het niet stiekem toch een man is?
Uitkleden
pi_186659515
Geen antwoord is ook een antwoord is een antwoord dat steeds vaker klopt ;(
  maandag 6 mei 2019 @ 22:06:12 #238
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_186659569
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 22:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Uitkleden
Maar ik wil het weten voor het zover komt 😂
Sisco Certified
pi_186659595
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 22:06 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Maar ik wil het weten voor het zover komt 😂
Why?
pi_186659608
Stuur gewoon dat je haar een hele knappe vrouw vindt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')