Bij datingsites heb je vrouwen die zich normaal kleden. Ik heb van mannen gehoord dat ze er niet als een poppetje erbij lopen, maar normaal.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:51 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik heb met elke app die ik heb geprobeerd wel een mismatch.![]()
Wat je schrijft klopt, maar ik merk dit aan de kant bij het vrouwelijke publiek. Veel grote ego's, veel gereis en genot van het leven, veel bloot of iig goed zichtbare curves, (enorm veel) tattoo's, allerlei luxe van villa's tot auto's, allerlei hippe en hoge functies zelfs met 22 jaar ofzo, insta accounts met 500+ foto's van jezelf (wtf), modellenfoto's complete anthems enz. En dat zowat bij elke app.
Bij Happypancake is het wel wat minder, maar ik denk niet dat de meesten daar op zitten met het idee echt serieus te willen daten.
Waar ik een hekel aan heb zijn fake profielen. Niet dat je ze niet doorhebt, maar ze misbruiken gewoon andermans foto's.
Zou ik je niet kunnen zeggen, de andere kant kan ik niet echt zien natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:10 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Klinkt wel aannemelijk ja. Geldt dit dan ook voor vrouwen?
Ja datingsites. Voor de meeste sites moet je geld neertellen en dan weet je eigenlijk nog niet of je genept wordt. Je maakt een gratis account aan en komt om in de likes, allemaal om je een abonnement aan te smeren.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:13 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Bij datingsites heb je vrouwen die zich normaal kleden. Ik heb van mannen gehoord dat ze er niet als een poppetje erbij lopen, maar normaal.
Vaak gelezen dat mannen eerder geneigd zijn alles te liken en dan pas achteraf te "selecteren".quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou ik je niet kunnen zeggen, de andere kant kan ik niet echt zien natuurlijk
Hoewel ik wel denk dat vrouwen eigenlijk altijd wel matches krijgen dus dan werkt dat niet echt lijkt mij.
Chatten kan ik wel een aantal ballen hoog houden.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:46 schreef Yiwei het volgende:
Vandaag ben ik ook onmatcht, omdat ik niet binnen een halve dag terug heb gegroet.
Bij hoeveel matches stoppen jullie? Want ik vind 3 al onoverzichtelijk. Met 2 tegelijk chatten is al heel gedoe. Meer dan 1 lijkt op management als ik aan het werk ben om de boel gaande te houden i.p.v. kijken hoe iemand is.
En wat zeg je dan tegen degenen die je niet uitnodigt voor dates?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:58 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Chatten kan ik wel een aantal ballen hoog houden.
Qua echte dates is 3 de max.
Niets.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:18 schreef Yiwei het volgende:
[..]
En wat zeg je dan tegen degenen die je niet uitnodigt voor dates?
Een vriendin zei dat ze 70 matches had, dat dit kan omdat er uiteindelijk maar max. 5 tegen haar praten.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:33 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Niets.
Stel dat ik 3 dates heb gepland met verschillende vrouwen. Dan ga ik de andere potentiële dates waarmee ik aan het chatten ben als optie open houden. Ik weet namelijk niet of iets met een van de drie dates gaat worden.
Ik schiet namelijk in mijn eigen voet als ik op voorhand de andere matches (waarmee ik chat) uitsluit. Dat doe ik dus niet. Mocht die drie dates niets worden, dan kijk ik of andere vrouwen waarmee ik chat op date willen.
Zodoende een leuke vrouw aan overgehouden waarmee ik nu al een tijdje date
1 tegelijk hier, voornamelijk omdat ik van de lange gesprekken ben en iemand ook echt wil leren kennen. En voor mijn gevoel kan dat niet goed als je je aandacht over meerdere dates verdeelt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:46 schreef Yiwei het volgende:
Vandaag ben ik ook onmatcht, omdat ik niet binnen een halve dag terug heb gegroet.
Bij hoeveel matches stoppen jullie? Want ik vind 3 al onoverzichtelijk. Met 2 tegelijk chatten is al heel gedoe. Meer dan 1 lijkt op management als ik aan het werk ben om de boel gaande te houden i.p.v. kijken hoe iemand is.
Ja, zo ervaar ik het ook. Dat 1 genoeg is. Het is niet de bedoeling dat ik aan iemand anders denk terwijl ik bij persoon X ben, en omgekeerd.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
1 tegelijk hier, voornamelijk omdat ik van de lange gesprekken ben en iemand ook echt wil leren kennen. En voor mijn gevoel kan dat niet goed als je je aandacht over meerdere dates verdeelt.
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:37 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Een vriendin zei dat ze 70 matches had, dat dit kan omdat er uiteindelijk maar max. 5 tegen haar praten.
Hoeveel heb jij in de lijst dan? Want stel jij hebt ook 70, dan hoe bepaal je wie je aanspreekt?
Echt, serieus? Wat een moeite voor een date, dat ze fake is kom je snel genoeg achter zonder die searchquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:48 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Profielen waarbij ik met redelijke zekerheid weet dat dat fake is (door middel van google image) ontmatch ik meteen.
Wat wil je dan? Luieren op de bank en hopen dat een vrouw zomaar aanwaait?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Echt, serieus? Wat een moeite voor een date, dat ze fake is kom je snel genoeg achter zonder die search
En als je bij meerdere het gevoel hebt kans te hebben op een date, dan benadeer je ze allemaal tegelijkertijd? Ik bedoel, er is toch een favoriet. En anderen moet je ook weer afwijzen, lijkt me heel gedoe.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:57 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Luieren op de bank en hopen dat een vrouw zomaar aanwaait?Daten is investeren en falen.
Dit is even zo uitgekauwd..... in de praktijk werk ik niet een lijstje af (even krom gezegd). Ik kijk gewoon naar profielen en schat ik in waar ik een kans heb op een date.
Ja, ik benader ze allemaal. Ik stuur dan gewoon een berichtje. Uit ervaring weet ik dat de vrouwen aan wie ik een bericht stuur, niet allemaal iets terugsturen of uiteindelijk willen daten. Ik moet als het ware mijn kansen spreiden.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:15 schreef Yiwei het volgende:
[..]
En als je bij meerdere het gevoel hebt kans te hebben op een date, dan benadeer je ze allemaal tegelijkertijd? Ik bedoel, er is toch een favoriet. En anderen moet je ook weer afwijzen, lijkt me heel gedoe.
Aan de hand van profiel+foto's en of ik denk dat diegene bij mij zou passen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:47 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ja, zo ervaar ik het ook. Dat 1 genoeg is. Het is niet de bedoeling dat ik aan iemand anders denk terwijl ik bij persoon X ben, en omgekeerd.
Hoe bepaal jij dan wie jij aanspreekt? Stop jij bij 1 match? En dan chat je met diegene?
Dan ga je best snel te werk? Want hoe lang houd je vrouwen on hold dan? Ik zou denken: waarom reageert die niet, okay bye bye dan. Want iedereen weet dat die niet de enige is, wie is nou bereid te wachten totdat die aan de beurt komt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:19 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ja, ik benader ze allemaal. Ik stuur dan gewoon een berichtje. Uit ervaring weet ik dat de vrouwen aan wie ik een bericht stuur, niet allemaal iets terugsturen of uiteindelijk willen daten. Ik moet als het ware mijn kansen spreiden.
Ik ben dan ook niet zo'n fan van weken of maandenlang appen. Maar het is ook weer niet zo dat ik na 1 dag haar op date vraag. Het ligt een beetje in het midden.
Favoriet ja, maar ik heb geen zekerheid dat ze ook echt met mij op date wil. Het heeft dus geen zin om mijn focus op 1 vrouw te richten bij het appen of aantal matches. Als zij op een gegeven moment op date wil, dan zeg ik niet nee. De rest houd ik dan on hold.
Want het kan best zo zijn en de ervaring leert, is dat als je een date hebt, dat dan ook weer niet betekent dat ze jou ook ziet zitten of jij haar. Ik houd mijn matches on hold en als het met mijn favoriet niets wordt, dan chat ik met anderen weer verder. Heb dates gehad dat na 1 of 2 dates niets werd.
'Hold' heb ik wellicht wat ongelukkig gebracht. Met 'hold' bedoel ik dat als ik 2 of 3 dates heb staan, ik niet meteen reageer of wel reageer, maar met de gedachte dat dit wel een date zou kunnen worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:20 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Dan ga je best snel te werk? Want hoe lang houd je vrouwen on hold dan? Ik zou denken: waarom reageert die niet, okay bye bye dan. Want iedereen weet dat die niet de enige is, wie is nou bereid te wachten totdat die aan de beurt komt.
Dubbel negatief als een vrouw on hold is:
1) geen goed indruk, bijv. ooh wie weet was ik nr 5 ofzo
2) als hij terugkomt, wil de vrouw meestal niet denk ik: ja, daag! Ik bedoel, elk vrouw wil toch het gevoel dat de man voor haar gaat.
Heb je dit ook ervaren, dat ze na hold koud doet of eigenlijk foetsie is?
Begrijp me niet verkeerd. Ik heb genoeg keren gehad dat ik ook maar 1 match had en die niet terug praatte. En als ik matches heb, dan praat meer dan de helft niet terug of niet. Het is een proces van de lange adem. Maar het doel: een leuke vrouw moet voor iedereen haalbaar zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:03 schreef Gruj0 het volgende:
Goed dat de meesten hun kansen kunnen spreiden. Sommigen moeten het doen met maar één match (waaronder ik) of zelfs niet eens dat. En als er al een match is, dan zelfs wordt het niks omdat er niet terug wordt gereageerd.
Ik heb nog nooit meerdere matches gehad, maar mij wel altijd al tot maar één persoon gericht.
OkCupid is niks trouwens. Ik heb een aantal likes maar bij het swipen kom ik ze nooit tegen. Zullen wel lok likes zijn om de betaalde dienst af te nemen.
Als matches niet terugpraten, dan kan je daar niets aan doen. Vergeet niet dat het niet jouw fout is ofso hé. Er zijn 10001 redenen waarom ze niet reageert. Blijf niet in dat moment hangen. Denk niet: pff, weer een vrouw die niet praat. Haal je schouders op en ga verder.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:11 schreef SugeLucky het volgende:
Volgens mij is mn tinder elo naar de klote of zo.
Al een dag of 5 geen matches meer. Terwijl ik wel een behoorlijk stuk heb gereisd ook.
Heb een hoop matches aangesproken waar ik nog geen bericht naar had gestuurd.
Iemand nog meer tips?
Tinder resetten schijnt niet meer te kunnen zonder problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |