abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186731422
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 20:51 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik heb met elke app die ik heb geprobeerd wel een mismatch. :')

Wat je schrijft klopt, maar ik merk dit aan de kant bij het vrouwelijke publiek. Veel grote ego's, veel gereis en genot van het leven, veel bloot of iig goed zichtbare curves, (enorm veel) tattoo's, allerlei luxe van villa's tot auto's, allerlei hippe en hoge functies zelfs met 22 jaar ofzo, insta accounts met 500+ foto's van jezelf (wtf), modellenfoto's complete anthems enz. En dat zowat bij elke app.

Bij Happypancake is het wel wat minder, maar ik denk niet dat de meesten daar op zitten met het idee echt serieus te willen daten.

Waar ik een hekel aan heb zijn fake profielen. Niet dat je ze niet doorhebt, maar ze misbruiken gewoon andermans foto's.
Bij datingsites heb je vrouwen die zich normaal kleden. Ik heb van mannen gehoord dat ze er niet als een poppetje erbij lopen, maar normaal.
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:32:17 #277
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186732026
Iemand als niet moslim weleens een date gehad met een moslima met hoofddoek?
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:43:56 #278
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186732368
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:10 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Klinkt wel aannemelijk ja. Geldt dit dan ook voor vrouwen?
Zou ik je niet kunnen zeggen, de andere kant kan ik niet echt zien natuurlijk ;)

Hoewel ik wel denk dat vrouwen eigenlijk altijd wel matches krijgen dus dan werkt dat niet echt lijkt mij.
pi_186732693
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:13 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Bij datingsites heb je vrouwen die zich normaal kleden. Ik heb van mannen gehoord dat ze er niet als een poppetje erbij lopen, maar normaal.
Ja datingsites. Voor de meeste sites moet je geld neertellen en dan weet je eigenlijk nog niet of je genept wordt. Je maakt een gratis account aan en komt om in de likes, allemaal om je een abonnement aan te smeren.

Vaak genoeg gelezen dat Lexa enz niet werkt.

quote:
6s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:43 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zou ik je niet kunnen zeggen, de andere kant kan ik niet echt zien natuurlijk ;)

Hoewel ik wel denk dat vrouwen eigenlijk altijd wel matches krijgen dus dan werkt dat niet echt lijkt mij.
Vaak gelezen dat mannen eerder geneigd zijn alles te liken en dan pas achteraf te "selecteren".
pi_186736231
Ik swipe eigenlijk best wel snel en veel naar rechts of ik moet de eerste foto al niet aantrekkelijk vinden, wat af en toe best voorkomt. Soms schrik ik me toch kapot als ik een match heb en het
niet is wat ik hoopte zoals een frisse studente maar dat is dan vooral dat als ze een normaal maar iets voller gezicht blijkt te hebben en je haar lichaam niet ziet maar wel kan zien dikke armen en gezicht etc. Dus dan weet je hoe laat het is, volslank. Die matches houd ik er eigenlijk puur in als backup als ik verder weinig interessante gesprekken heb of uitzicht op dates. Meestal praten die dan wel terug omdat ze verder ook weinig matches hebben haha. En dat weten de apps, dus af en toe krijg je zo'n match waar je niet helemaal happy mee bent maar dan blijf je het toch weer proberen op die apps in de hoop op wat beters.. Maar ondertussen zit ik al jaaáaren op alle apps en ken ik alle valkuilen en maniertjes om positief op te vallen maar toch ben ik nog single :')
pi_186747541
Tja, dacht een leuke match te hebben, bleek het een zuurpruim tot en met te zijn... Doei :W

* weethetevennietmeer heft match op.
pi_186748703
Vandaag ben ik ook onmatcht, omdat ik niet binnen een halve dag terug heb gegroet.

Bij hoeveel matches stoppen jullie? Want ik vind 3 al onoverzichtelijk. Met 2 tegelijk chatten is al heel gedoe. Meer dan 1 lijkt op management als ik aan het werk ben om de boel gaande te houden i.p.v. kijken hoe iemand is.
pi_186748906
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 18:46 schreef Yiwei het volgende:
Vandaag ben ik ook onmatcht, omdat ik niet binnen een halve dag terug heb gegroet.

Bij hoeveel matches stoppen jullie? Want ik vind 3 al onoverzichtelijk. Met 2 tegelijk chatten is al heel gedoe. Meer dan 1 lijkt op management als ik aan het werk ben om de boel gaande te houden i.p.v. kijken hoe iemand is.
Chatten kan ik wel een aantal ballen hoog houden.

Qua echte dates is 3 de max.
pi_186749212
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 18:58 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Chatten kan ik wel een aantal ballen hoog houden.

Qua echte dates is 3 de max.
En wat zeg je dan tegen degenen die je niet uitnodigt voor dates?
pi_186749448
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 19:18 schreef Yiwei het volgende:

[..]

En wat zeg je dan tegen degenen die je niet uitnodigt voor dates?
Niets.

Stel dat ik 3 dates heb gepland met verschillende vrouwen. Dan ga ik de andere potentiële dates waarmee ik aan het chatten ben als optie open houden. Ik weet namelijk niet of iets met een van de drie dates gaat worden.

Ik schiet namelijk in mijn eigen voet als ik op voorhand de andere matches (waarmee ik chat) uitsluit. Dat doe ik dus niet. Mocht die drie dates niets worden, dan kijk ik of andere vrouwen waarmee ik chat op date willen.

Zodoende een leuke vrouw aan overgehouden waarmee ik nu al een tijdje date :)
pi_186749528
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 19:33 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Niets.

Stel dat ik 3 dates heb gepland met verschillende vrouwen. Dan ga ik de andere potentiële dates waarmee ik aan het chatten ben als optie open houden. Ik weet namelijk niet of iets met een van de drie dates gaat worden.

Ik schiet namelijk in mijn eigen voet als ik op voorhand de andere matches (waarmee ik chat) uitsluit. Dat doe ik dus niet. Mocht die drie dates niets worden, dan kijk ik of andere vrouwen waarmee ik chat op date willen.

Zodoende een leuke vrouw aan overgehouden waarmee ik nu al een tijdje date :)
Een vriendin zei dat ze 70 matches had, dat dit kan omdat er uiteindelijk maar max. 5 tegen haar praten.

Hoeveel heb jij in de lijst dan? Want stel jij hebt ook 70, dan hoe bepaal je wie je aanspreekt?
  vrijdag 10 mei 2019 @ 19:37:50 #287
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186749533
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 18:46 schreef Yiwei het volgende:

1 tegelijk hier, voornamelijk omdat ik van de lange gesprekken ben en iemand ook echt wil leren kennen. En voor mijn gevoel kan dat niet goed als je je aandacht over meerdere dates verdeelt. :)
pi_186749755
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 19:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

1 tegelijk hier, voornamelijk omdat ik van de lange gesprekken ben en iemand ook echt wil leren kennen. En voor mijn gevoel kan dat niet goed als je je aandacht over meerdere dates verdeelt. :)
Ja, zo ervaar ik het ook. Dat 1 genoeg is. Het is niet de bedoeling dat ik aan iemand anders denk terwijl ik bij persoon X ben, en omgekeerd.

Hoe bepaal jij dan wie jij aanspreekt? Stop jij bij 1 match? En dan chat je met diegene?
pi_186749765
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 19:37 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Een vriendin zei dat ze 70 matches had, dat dit kan omdat er uiteindelijk maar max. 5 tegen haar praten.

Hoeveel heb jij in de lijst dan? Want stel jij hebt ook 70, dan hoe bepaal je wie je aanspreekt?
Wat bedoel je precies?

Ik denk dat je een onderscheid moet maken tussen man en vrouw. Vrouwen hebben over het algemeen inderdaad zo'n 70+ matches. Over het algemeen hebben mannen geen 70+ matches (even modellen etc uitgezonderd). Mannen hebben een andere strategie dan vrouwen.

Op dit moment 2 in mijn lijst. Maar ik ben niet meer zo actief met swipen en daten met anderen omdat ik met een vrouw al een aantal dates op heb zitten en ik het wel met haar zie zitten. Ik heb niet meer zoveel behoefte om met andere vrouwen te daten.

Maar mocht ik wel 70+ matches hebben (mijn max was denk ik ooit 15-20 matches), dan ga ik selectiever te werk. Ik ga dan eerst mijzelf afvragen wat ik wil (daten, scharrel, ONS/FWB?) Daarna ga ik handelen naar wat ik wil (daten, scharrel, ONS/FWB). Ik wil daten en leuke dingen met haar doen. Ik ga dan kijken welke profielen een beetje serieus uitzien. Profielen waarbij ik met redelijke zekerheid weet dat dat fake is (door middel van google image) ontmatch ik meteen. Vervolgens ga ik kijken hoe het profiel een beetje uitziet. Heeft ze een tekst? Zijn de foto's met allemaal strandfoto's waarbij ze alleen haar kont laat zien? Die laat ik dan ook achterwege.

Een profiel met een tekst en foto's waarbij ik kan zien wat haar passie is (ik zeg maar wat: schilderen, tekenen whatever) en wat leuke foto's van haar gehele lichaam en gezicht kan zien start ik een praatje mee. Halve foto's waarbij ik haar lichaam niet kan zien, laat ik achterwege maar sluit ik niet uit.
  vrijdag 10 mei 2019 @ 19:56:17 #290
108913 Godshand
guide4you
pi_186749960
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 19:48 schreef black-soldier het volgende:

[..]
Profielen waarbij ik met redelijke zekerheid weet dat dat fake is (door middel van google image) ontmatch ik meteen.

Echt, serieus? Wat een moeite voor een date, dat ze fake is kom je snel genoeg achter zonder die search :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186749987
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 19:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Echt, serieus? Wat een moeite voor een date, dat ze fake is kom je snel genoeg achter zonder die search :')
Wat wil je dan? Luieren op de bank en hopen dat een vrouw zomaar aanwaait? :') Daten is investeren en falen.

Dit is even zo uitgekauwd..... in de praktijk werk ik niet een lijstje af (even krom gezegd). Ik kijk gewoon naar profielen en schat ik in waar ik een kans heb op een date.
pi_186750412
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 19:57 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Wat wil je dan? Luieren op de bank en hopen dat een vrouw zomaar aanwaait? :') Daten is investeren en falen.

Dit is even zo uitgekauwd..... in de praktijk werk ik niet een lijstje af (even krom gezegd). Ik kijk gewoon naar profielen en schat ik in waar ik een kans heb op een date.
En als je bij meerdere het gevoel hebt kans te hebben op een date, dan benadeer je ze allemaal tegelijkertijd? Ik bedoel, er is toch een favoriet. En anderen moet je ook weer afwijzen, lijkt me heel gedoe.
pi_186750517
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 20:15 schreef Yiwei het volgende:

[..]

En als je bij meerdere het gevoel hebt kans te hebben op een date, dan benadeer je ze allemaal tegelijkertijd? Ik bedoel, er is toch een favoriet. En anderen moet je ook weer afwijzen, lijkt me heel gedoe.
Ja, ik benader ze allemaal. Ik stuur dan gewoon een berichtje. Uit ervaring weet ik dat de vrouwen aan wie ik een bericht stuur, niet allemaal iets terugsturen of uiteindelijk willen daten. Ik moet als het ware mijn kansen spreiden.

Ik ben dan ook niet zo'n fan van weken of maandenlang appen. Maar het is ook weer niet zo dat ik na 1 dag haar op date vraag. Het ligt een beetje in het midden.

Favoriet ja, maar ik heb geen zekerheid dat ze ook echt met mij op date wil. Het heeft dus geen zin om mijn focus op 1 vrouw te richten bij het appen of aantal matches. Als zij op een gegeven moment op date wil, dan zeg ik niet nee. De rest houd ik dan on hold.

Want het kan best zo zijn en de ervaring leert, is dat als je een date hebt, dat dan ook weer niet betekent dat ze jou ook ziet zitten of jij haar. Ik houd mijn matches on hold en als het met mijn favoriet niets wordt, dan chat ik met anderen weer verder. Heb dates gehad dat na 1 of 2 dates niets werd.
  vrijdag 10 mei 2019 @ 20:28:33 #294
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186750771
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 19:47 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ja, zo ervaar ik het ook. Dat 1 genoeg is. Het is niet de bedoeling dat ik aan iemand anders denk terwijl ik bij persoon X ben, en omgekeerd.

Hoe bepaal jij dan wie jij aanspreekt? Stop jij bij 1 match? En dan chat je met diegene?
Aan de hand van profiel+foto's en of ik denk dat diegene bij mij zou passen.

Yup, diegene aanspreken en aan de hand van hoe een gesprek loopt heb ik vaak wel een idee of iemand serieus is of dat ik m'n aandacht beter anders kan besteden en verder zoeken.

Zoek ook niet iemand die via tekst al kortaf is want uiteindelijk is dat gewoon een afspiegeling van diegene haar persoonlijkheid natuurlijk.
pi_186752089
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 20:19 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja, ik benader ze allemaal. Ik stuur dan gewoon een berichtje. Uit ervaring weet ik dat de vrouwen aan wie ik een bericht stuur, niet allemaal iets terugsturen of uiteindelijk willen daten. Ik moet als het ware mijn kansen spreiden.

Ik ben dan ook niet zo'n fan van weken of maandenlang appen. Maar het is ook weer niet zo dat ik na 1 dag haar op date vraag. Het ligt een beetje in het midden.

Favoriet ja, maar ik heb geen zekerheid dat ze ook echt met mij op date wil. Het heeft dus geen zin om mijn focus op 1 vrouw te richten bij het appen of aantal matches. Als zij op een gegeven moment op date wil, dan zeg ik niet nee. De rest houd ik dan on hold.

Want het kan best zo zijn en de ervaring leert, is dat als je een date hebt, dat dan ook weer niet betekent dat ze jou ook ziet zitten of jij haar. Ik houd mijn matches on hold en als het met mijn favoriet niets wordt, dan chat ik met anderen weer verder. Heb dates gehad dat na 1 of 2 dates niets werd.
Dan ga je best snel te werk? Want hoe lang houd je vrouwen on hold dan? Ik zou denken: waarom reageert die niet, okay bye bye dan. Want iedereen weet dat die niet de enige is, wie is nou bereid te wachten totdat die aan de beurt komt.

Dubbel negatief als een vrouw on hold is:
1) geen goed indruk, bijv. ooh wie weet was ik nr 5 ofzo
2) als hij terugkomt, wil de vrouw meestal niet denk ik: ja, daag! Ik bedoel, elk vrouw wil toch het gevoel dat de man voor haar gaat.

Heb je dit ook ervaren, dat ze na hold koud doet of eigenlijk foetsie is?
pi_186752390
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 21:20 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Dan ga je best snel te werk? Want hoe lang houd je vrouwen on hold dan? Ik zou denken: waarom reageert die niet, okay bye bye dan. Want iedereen weet dat die niet de enige is, wie is nou bereid te wachten totdat die aan de beurt komt.

Dubbel negatief als een vrouw on hold is:
1) geen goed indruk, bijv. ooh wie weet was ik nr 5 ofzo
2) als hij terugkomt, wil de vrouw meestal niet denk ik: ja, daag! Ik bedoel, elk vrouw wil toch het gevoel dat de man voor haar gaat.

Heb je dit ook ervaren, dat ze na hold koud doet of eigenlijk foetsie is?
'Hold' heb ik wellicht wat ongelukkig gebracht. Met 'hold' bedoel ik dat als ik 2 of 3 dates heb staan, ik niet meteen reageer of wel reageer, maar met de gedachte dat dit wel een date zou kunnen worden.

Dus stel ik heb 3 dates gepland en met 2 of 3 anderen chat ik nog. Met die 2 of 3 anderen blijf ik gewoon chatten. Ik ga niet tegen hun zeggen dat ik niets meer wil. Dat is echt het domste wat je kan doen. Als ik met die 3 een date heb gehad, dan kijk ik na die date of er iets wordt. Uit mijn ervaringen is het zo dat je bijna nooit met alle drie een klik hebt. De kans is veel groter dat geen tweede date komt dan wel. Mocht het met een wel klikken, dan ga je naar date 2, date 3 enz. Als je verder bent qua daten en je voelt dat het goed zit (ze is enthousiast om met je te daten), dan weet je dat het met haar goed zit. Met die andere 2 of 3 vrouwen praat ik dan nog wel eens, maar minder dan eerst. Als je een x aantal dates hebt gehad, heb je ook minder behoefte meer om met anderen te daten.

Ik denk dat 90% van mijn matches een keer foetsie zijn gegaan of ghosten. Dat gebeurt vaker dan een date plannen. Daarna heb je kans dat na de eerste date niets wordt. Je ziet en merkt dat in het gehele datingproces allerlei momenten zijn waar ze je laat weten niet geïnteresseerd te zijn. Dat is ook de reden waarom ik mijn kansen spreid en met zoveel vrouwen probeer te daten. Waarom ze ghosten of foetsie gaan, heb geen idee. Er zijn 1001 redenen waarom ze opeens verdwijnen. Ik ga me daar niet druk over maken. Ze is weg? Oké prima. Ik vergeet ze dan ook weer meteen.

Dus dat ze ghost of foetsie gaat, dat staat inherent aan het datingproces. In net die 10% heb je dates weten te scoren, en 1% (of minder) in die 10% houd je een leuke vrouw aan over waarmee je denkt: ja dit is haar en je meerdere dates hebt.
pi_186753108
Goed dat de meesten hun kansen kunnen spreiden. Sommigen moeten het doen met maar één match (waaronder ik) of zelfs niet eens dat. En als er al een match is, dan zelfs wordt het niks omdat er niet terug wordt gereageerd.

Ik heb nog nooit meerdere matches gehad, maar mij wel altijd al tot maar één persoon gericht.

OkCupid is niks trouwens. Ik heb een aantal likes maar bij het swipen kom ik ze nooit tegen. Zullen wel lok likes zijn om de betaalde dienst af te nemen.
  vrijdag 10 mei 2019 @ 22:11:36 #298
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186753275
Volgens mij is mn tinder elo naar de klote of zo.

Al een dag of 5 geen matches meer. Terwijl ik wel een behoorlijk stuk heb gereisd ook.
Heb een hoop matches aangesproken waar ik nog geen bericht naar had gestuurd.
Iemand nog meer tips?
Tinder resetten schijnt niet meer te kunnen zonder problemen.
pi_186753406
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 22:03 schreef Gruj0 het volgende:
Goed dat de meesten hun kansen kunnen spreiden. Sommigen moeten het doen met maar één match (waaronder ik) of zelfs niet eens dat. En als er al een match is, dan zelfs wordt het niks omdat er niet terug wordt gereageerd.

Ik heb nog nooit meerdere matches gehad, maar mij wel altijd al tot maar één persoon gericht.

OkCupid is niks trouwens. Ik heb een aantal likes maar bij het swipen kom ik ze nooit tegen. Zullen wel lok likes zijn om de betaalde dienst af te nemen.
Begrijp me niet verkeerd. Ik heb genoeg keren gehad dat ik ook maar 1 match had en die niet terug praatte. En als ik matches heb, dan praat meer dan de helft niet terug of niet. Het is een proces van de lange adem. Maar het doel: een leuke vrouw moet voor iedereen haalbaar zijn.

Het klinkt cliché, maar het enige wat je kan doen is blijven proberen en blijven swipen. Je gaat sowieso geen date krijgen als je huilie huilie gaat doen (ik wil niet zeggen dat jij dat doet). Blijf falen, blijf afgewezen worden. Laat je niet uit het veld slaan.

Want deze attitude straal je ook uit. En vrouwen vinden dat prettiger dan een wanhopige kerel.

[ Bericht 3% gewijzigd door black-soldier op 10-05-2019 22:26:23 ]
pi_186753427
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 22:11 schreef SugeLucky het volgende:
Volgens mij is mn tinder elo naar de klote of zo.

Al een dag of 5 geen matches meer. Terwijl ik wel een behoorlijk stuk heb gereisd ook.
Heb een hoop matches aangesproken waar ik nog geen bericht naar had gestuurd.
Iemand nog meer tips?
Tinder resetten schijnt niet meer te kunnen zonder problemen.
Als matches niet terugpraten, dan kan je daar niets aan doen. Vergeet niet dat het niet jouw fout is ofso hé. Er zijn 10001 redenen waarom ze niet reageert. Blijf niet in dat moment hangen. Denk niet: pff, weer een vrouw die niet praat. Haal je schouders op en ga verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')