abonnement Unibet Coolblue
pi_186673595
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 14:59 schreef FoolWithMokey het volgende:
Zijn er mensen hier die badoo gebruiken?
Ooit geprobeerd.

Meest slechte app/site ooit (mening).
pi_186674012
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 14:59 schreef FoolWithMokey het volgende:
Zijn er mensen hier die badoo gebruiken?
De mensen daar zijn echt... apart.
pi_186674928
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 14:59 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Gezicht. Beetje mannelijke trekjes naar mijn idee.
Sommige vrouwen hebben een mannelijke brede kaaklijn en kin die naar mijn smaak te ver naar voren staat. Daar knap ik op af. Overigens kunnen het best wel leuke vrouwen zijn (friendzone), maar het oog wil ook wat.
pi_186675028
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 07:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Afgelopen winter wel paar matches op gedaan die nog praten ook. Met 1 date in het vooruitzicht maar ze twijfelde uiteindelijk vanwege mijn mening over het milieu :')

Maar goed, geen idee hoe het nu 3 maanden later is.
Ik heb gezien dat ze de abonnementen hebben aangepast. Ik vind dat paiq veel te veel geld vraagt voor wat de website biedt. Het aantal betalende vrouwen was al heel weinig en zal nu nog minder zijn :N Als niet betalend lid kun je bijna niets. Het enige pluspunt is dat de website je privacy waarborgt, dat kun je van de meeste datingsites en apps niet zeggen.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:08:07 #255
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_186675040
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:13 schreef Halimede het volgende:

[..]

De mensen daar zijn echt... apart.
Ik krijg echt heel veel meldingen van 'x wants to chat'. Wat is dat precies? Hebben ze aangegeven dat ze met mij willen chatten? Ik kan zelf nergens een optie vinden om aan iemand aan te geven dat ik wil chatten, dus hoe geven ze dat dan aan? En als iemand met mij wil chatten waarom zegt diegene dan gewoon niet iets ipv dit :')


Snap er niets van.
Sisco Certified
pi_186680236
Als het te dichtbij komt om af te spreken hebben ze helaas altijd wel smoesjes klaar staan, die achteraf niet altijd blijken kloppen... ;(

En ander nadeel van blijven appen is dat je opmerking niet goed over kan komen... Was straks ineens verwijderd, opgezocht op Facebook en ze begreep mijn opmerking verkeerd (andere humor blijkbaar) maar om dan maar meteen de match te verwijderen.... Nu overgestapt op Messenger :')

[ Bericht 44% gewijzigd door IsItMeOrYou op 07-05-2019 20:57:48 ]
  dinsdag 7 mei 2019 @ 21:54:53 #257
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186682758
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 20:38 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als het te dichtbij komt om af te spreken hebben ze helaas altijd wel smoesjes klaar staan, die achteraf niet altijd blijken kloppen... ;(

En ander nadeel van blijven appen is dat je opmerking niet goed over kan komen... Was straks ineens verwijderd, opgezocht op Facebook en ze begreep mijn opmerking verkeerd (andere humor blijkbaar) maar om dan maar meteen de match te verwijderen.... Nu overgestapt op Messenger :')
Begrijp ik nu goed dat je unmatched word, om welke reden dan ook, je de persoon alsnog gaat opzoeken op Messenger?

Ineens iemand verwijderen is gewoon een bewuste handeling die je moet verrichten namelijk, dat gaat niet “per ongeluk”.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  dinsdag 7 mei 2019 @ 21:55:57 #258
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186682787
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 21:54 schreef M1stral het volgende:

[..]

Begrijp ik nu goed dat je unmatched word, om welke reden dan ook, je de persoon alsnog gaat opzoeken op Messenger?
Oei dit soort mensen..
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  dinsdag 7 mei 2019 @ 21:57:19 #259
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186682831
Unmatchen of geen reactie is hier gewoon exit.

Waarom zou je dan over gaan op iets ander.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 22:15:37 #260
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186683508
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
Unmatchen of geen reactie is hier gewoon exit.

Waarom zou je dan over gaan op iets ander.
Dat allereerst.

Al vind ik het ook wel wat zeggen over de persoon die dan contact gaat zoeken op een andere manier. En dan spreek ik niet over doorzettingsvermogen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  dinsdag 7 mei 2019 @ 23:53:13 #261
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186686981
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 20:38 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als het te dichtbij komt om af te spreken hebben ze helaas altijd wel smoesjes klaar staan, die achteraf niet altijd blijken kloppen... ;(

En ander nadeel van blijven appen is dat je opmerking niet goed over kan komen... Was straks ineens verwijderd, opgezocht op Facebook en ze begreep mijn opmerking verkeerd (andere humor blijkbaar)
Dat is wel creepy, makker.

Als iemand je verwijderd dan is het klaar.
pi_186687157
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 20:38 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als het te dichtbij komt om af te spreken hebben ze helaas altijd wel smoesjes klaar staan, die achteraf niet altijd blijken kloppen... ;(

En ander nadeel van blijven appen is dat je opmerking niet goed over kan komen... Was straks ineens verwijderd, opgezocht op Facebook en ze begreep mijn opmerking verkeerd (andere humor blijkbaar) maar om dan maar meteen de match te verwijderen.... Nu overgestapt op Messenger :')
Je snapt hoop ik wel dat dit nergens naartoe zal gaan?

Ze reageert nu alleen uit beleefdheid. Het is niet zo dat ze nu opeens wel wat met je wil. Ze heeft je niet voor niets ontmatcht. Ontmatchen doe je niet per ongeluk.
pi_186687476
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 00:02 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Je snapt hoop ik wel dat dit nergens naartoe zal gaan?

Ze reageert nu alleen uit beleefdheid. Het is niet zo dat ze nu opeens wel wat met je wil. Ze heeft je niet voor niets ontmatcht. Ontmatchen doe je niet per ongeluk.
Tja, ze vond mijn humor wat grof. Maar ik vond haar stiekem toch te hoog in d'r bol.. zo'n 'young professional' die net van school af is.
  woensdag 8 mei 2019 @ 01:00:01 #264
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186687810
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 00:24 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Tja, ze vond mijn humor wat grof. Maar ik vond haar stiekem toch te hoog in d'r bol.. zo'n 'young professional' die net van school af is.
Serieus, zit je nu te justifiën waarom je haar alsnog benaderd hebt nadat ze je ontmatched heeft? Zo van, ik zal jou wel eens even vertellen dat je het te hoog in je bol hebt?

Reality check, ze gaf er al geen fuck om, anders had je nog wel in haar lijstje matches gestaan.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  woensdag 8 mei 2019 @ 01:19:29 #265
108913 Godshand
guide4you
pi_186687930
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 00:24 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Tja, ze vond mijn humor wat grof. Maar ik vond haar stiekem toch te hoog in d'r bol.. zo'n 'young professional' die net van school af is.
:') :') :') :') :') :') :') :') :')

Je hebt nog een lange weg te gaan...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 8 mei 2019 @ 21:24:00 #266
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_186704925
Ik had eerst op tinder een selfie achter mijn bureau in mijn slaapkamer als profielfoto. Daarmee kreeg ik redelijk veel likes. Ik dacht laat ik betere foto's uploaden dus ging ik de natuur in om met mijn dslr mooiere foto's te maken buiten. Naar mijn mening zie ik er veel aantrekkelijker uit op de nieuwe foto's. Gek genoeg krijg ik nadat ik de nieuwe foto's heb geupload nagenoeg geen likes.

Snap er niets van.
Sisco Certified
  woensdag 8 mei 2019 @ 23:38:02 #267
108913 Godshand
guide4you
pi_186711155
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 21:24 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik had eerst op tinder een selfie achter mijn bureau in mijn slaapkamer als profielfoto. Daarmee kreeg ik redelijk veel likes. Ik dacht laat ik betere foto's uploaden dus ging ik de natuur in om met mijn dslr mooiere foto's te maken buiten. Naar mijn mening zie ik er veel aantrekkelijker uit op de nieuwe foto's. Gek genoeg krijg ik nadat ik de nieuwe foto's heb geupload nagenoeg geen likes.

Snap er niets van.
Laat je zusje of een tante de foto's beoordelen of beter nog je ex of zo als je daar nog mee op goede voet staat. Jij kijkt met een mannenblik, niet als een vrouw, dus wat jij leuk vindt, vinden vrouwen niets en andersom.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186713039
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 23:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Laat je zusje of een tante de foto's beoordelen of beter nog je ex of zo als je daar nog mee op goede voet staat. Jij kijkt met een mannenblik, niet als een vrouw, dus wat jij leuk vindt, vinden vrouwen niets en andersom.
Naar mijn ervaring maakt dat niet echt uit....soms zelfs averechts
pi_186719793
Dat paiq voelt ook altijd als tien minuten verloren van je leven na het verplichte gesprek om de foto's :') en dan helemaal als het tegenvalt of juist andersom dat het eens meezit maar de ander je afwijst hahaha.

Op happn iemand die thuis wat problemen heeft en niet wil afspreken nu maar wel actief blijft op de app...hmm..
pi_186720746
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 21:24 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik had eerst op tinder een selfie achter mijn bureau in mijn slaapkamer als profielfoto. Daarmee kreeg ik redelijk veel likes. Ik dacht laat ik betere foto's uploaden dus ging ik de natuur in om met mijn dslr mooiere foto's te maken buiten. Naar mijn mening zie ik er veel aantrekkelijker uit op de nieuwe foto's. Gek genoeg krijg ik nadat ik de nieuwe foto's heb geupload nagenoeg geen likes.

Snap er niets van.
Wat voor vrouwen krijg je te zien? Wie weet is er een mismatch met wat het publiek wil.

Want sinds kort heb ik Tinder. Eentonig wat voor mannen ik zie: ontbloot lichaam, roken, drinken, festival, reizen, tattoo, marketing/creative/sales mensen met instagram accounts, naaktfoto's. Ik zal waarschijnlijk ook niet in de smaak vallen, want soort zoekt soort.
pi_186729101
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 14:15 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Wat voor vrouwen krijg je te zien? Wie weet is er een mismatch met wat het publiek wil.

Want sinds kort heb ik Tinder. Eentonig wat voor mannen ik zie: ontbloot lichaam, roken, drinken, festival, reizen, tattoo, marketing/creative/sales mensen met instagram accounts, naaktfoto's. Ik zal waarschijnlijk ook niet in de smaak vallen, want soort zoekt soort.
Ik heb met elke app die ik heb geprobeerd wel een mismatch. :')

Wat je schrijft klopt, maar ik merk dit aan de kant bij het vrouwelijke publiek. Veel grote ego's, veel gereis en genot van het leven, veel bloot of iig goed zichtbare curves, (enorm veel) tattoo's, allerlei luxe van villa's tot auto's, allerlei hippe en hoge functies zelfs met 22 jaar ofzo, insta accounts met 500+ foto's van jezelf (wtf), modellenfoto's complete anthems enz. En dat zowat bij elke app.

Bij Happypancake is het wel wat minder, maar ik denk niet dat de meesten daar op zitten met het idee echt serieus te willen daten.

Waar ik een hekel aan heb zijn fake profielen. Niet dat je ze niet doorhebt, maar ze misbruiken gewoon andermans foto's.
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:02:53 #272
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_186729415
ik krijg altijd iemand vind je leuk 3x per dag op tinder, swipe me de tering maar ik krijg haast nooit match.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_186729743
Tinder is echt kapot. Laatst iemand naar rechts geswiped die mij gesuperliked had, maar dat werd dus geen match -O- 8)7.
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:17:42 #274
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186729787
Tinder hun verdienmodel is natuurlijk tinder gold en al die andere meuk die ze hebben, dus kunstmatig matches laag houden zijn ze meer bij gebaat.
pi_186731328
quote:
6s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
Tinder hun verdienmodel is natuurlijk tinder gold en al die andere meuk die ze hebben, dus kunstmatig matches laag houden zijn ze meer bij gebaat.
Klinkt wel aannemelijk ja. Geldt dit dan ook voor vrouwen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')