Ik mis hem op tvquote:
Heb ik gezien had ie gewoon een Ayn Rand shirt aanquote:Op woensdag 24 april 2019 23:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Was laatst bij UP NETWORK (YouTube)
Genot hequote:Op woensdag 24 april 2019 23:11 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Heb ik gezien had ie gewoon een Ayn Rand shirt aan
Jaquote:
Wacht jij maar tot ze die boa's los latenquote:Op woensdag 24 april 2019 23:13 schreef kree het volgende:
/Not care ouwe lul met je verhalen, komt er nog wat leuks
owh het gaat niet eens om eens of niet eens zijn ermee. Maar dit is totaal zo saai als ik weet niet watquote:Op woensdag 24 april 2019 23:14 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Wacht jij maar tot ze die boa's los laten
Dat is wat die man links achter Hiddema denktquote:
Privé chauffeur.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Wel een bizarre regel trouwens, waarom 24k als je wat verder woont?
Niet iedereen gaat elke avond naar huis he. Hotelkosten vallen hier ook onder.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:17 schreef Pedroso het volgende:
24 Duizend euro reiskosten, gaan ze dagelijks via Parijs ofzo ?
Wat als ze je nummer vraagt dan?quote:Op woensdag 24 april 2019 23:18 schreef butz0rs het volgende:
Ik zou ook agressief worden als zij mij aanspreekt
Met wolah zeker?quote:Op woensdag 24 april 2019 23:18 schreef butz0rs het volgende:
Ik zou ook agressief worden als zij mij aanspreekt
gvdquote:Op woensdag 24 april 2019 23:19 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de popo voor ik mijn bsn geef.
Wees blij dat ze niet zijn toegelaten op de politie academiequote:Op woensdag 24 april 2019 23:19 schreef trein2000 het volgende:
Als ik toch een beroepsgroep moest kiezen waar ik totaal geen respect voor heb zijn het wel boa’s. Burgertje pesten eerste klas, en als het echt loos is is meneer de boa vertrokken.
Pauw heeft al een plek in z'n woonboot gereserveerd.quote:
Omdat ze bij ellende nooit in de buurt zijn. En van coulance hebben ze ook nooit gehoord.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:21 schreef praadje het volgende:
Waarom niet gewoon respect voor deze mensen
Wow hier schrik ik van.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:22 schreef bechirti het volgende:
deze mensen kunnen niks. afvoerputje samenleving. de nsbers van de nieuwe tijd.
Het is dan ook ondersteunend personeel. Net als dat je die op scholen hebt of in de zorg. Zodat de echte politiemensen de dringende zaken kunnen opvangen.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:22 schreef bechirti het volgende:
deze mensen kunnen niks. afvoerputje samenleving. de nsbers van de nieuwe tijd.
In de dierentuin xdquote:Op woensdag 24 april 2019 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog nooit een boa gezien volgens mij
Wel netjes volgens de regelsquote:
Mmm, dat zou de FvD veel stemmers kosten.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:24 schreef BlackNero het volgende:
Hiddema zei toch dat iedereen een pistool moest aanschaffen?
Eens! De nachtwacht moet naar Enschede!quote:
Dus je wilt er meer?quote:Op woensdag 24 april 2019 23:22 schreef trein2000 het volgende:
Omdat ze bij ellende nooit in de buurt zijn.
Hoe heb jij daar last van als je gewoon een plaatsbewijs hebt?quote:OV-lui zijn het ergste overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |