Hou op.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En als je Burger kruist met Guus Til dan krijg je een prima speler voor Willem II want dat is dan een TilBurger xD
Stop hiermee.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En als je Burger kruist met Guus Til dan krijg je een prima speler voor Willem II want dat is dan een TilBurger xD
Goed uitgemolken zeg.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht al waar ken ik hem toch vantwitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 24-04-2019 om 22:32:32🐻 | Wie wil 'even lekker knuffelen?'#nacfey @NACnl https://t.co/5amIRXa2Af https://t.co/l9ZsJSNNQt reageer retweet
Laat HMF dit maar niet horenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De Burgers bij de Burgerij zijn overigens niet al te best
Mag lekker in Breda blijvenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:36 schreef onlogisch het volgende:
De tropische verrassing kan er echt helemaal niks van hé.
2 fucking miljoen euro. Je gaat mij niet vertellen dat er bij de top van de amateurs niks beters loopt
Kijk eigenlijk meer uit naar Sittard uit.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:38 schreef Maver24 het volgende:
Het seizoen zit erop. Nog een afzwaai wedstrijd voor RVP en Gio en het is wel prima zo. Op naar volgend jaar
2 miljoen euroquote:Op woensdag 24 april 2019 22:36 schreef onlogisch het volgende:
2 fucking miljoen euro. Je gaat mij niet vertellen dat er bij de top van de amateurs niks beters loopt
TOETERTJEStwitter:FeyenoordEuropa twitterde op woensdag 24-04-2019 om 22:15:22Feyenoord speelt komend seizoen weer Europees voetbal! Bij KNVB Bekerwinst van Willem II Q2, anders Q3. reageer retweet
wat verwacht je dan voor 2 miljoen.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:36 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk zo'n ontzettend obscuur land waar van die hele foute kroegen zitten.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:41 schreef Caland het volgende:
TOETERTJEStwitter:FeyenoordEuropa twitterde op woensdag 24-04-2019 om 22:15:22Feyenoord speelt komend seizoen weer Europees voetbal! Bij KNVB Bekerwinst van Willem II Q2, anders Q3. reageer retweet
ik wens jullie veel succes in europaquote:Op woensdag 24 april 2019 22:41 schreef Caland het volgende:
Dan zou het gunstig zijn als Willem 2 de beker wint.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk zo'n ontzettend obscuur land waar van die hele foute kroegen zitten.
Tagliafico was 4 he.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:42 schreef Adames het volgende:
[..]
wat verwacht je dan voor 2 miljoen.
daar koopt ajax tegenwoordig 16 jarige talentjes voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |