Hou op.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En als je Burger kruist met Guus Til dan krijg je een prima speler voor Willem II want dat is dan een TilBurger xD
Stop hiermee.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En als je Burger kruist met Guus Til dan krijg je een prima speler voor Willem II want dat is dan een TilBurger xD
Goed uitgemolken zeg.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht al waar ken ik hem toch vantwitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 24-04-2019 om 22:32:32🐻 | Wie wil 'even lekker knuffelen?'#nacfey @NACnl https://t.co/5amIRXa2Af https://t.co/l9ZsJSNNQt reageer retweet
Laat HMF dit maar niet horenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De Burgers bij de Burgerij zijn overigens niet al te best
Mag lekker in Breda blijvenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:36 schreef onlogisch het volgende:
De tropische verrassing kan er echt helemaal niks van hé.
2 fucking miljoen euro. Je gaat mij niet vertellen dat er bij de top van de amateurs niks beters loopt
Kijk eigenlijk meer uit naar Sittard uit.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:38 schreef Maver24 het volgende:
Het seizoen zit erop. Nog een afzwaai wedstrijd voor RVP en Gio en het is wel prima zo. Op naar volgend jaar
2 miljoen euroquote:Op woensdag 24 april 2019 22:36 schreef onlogisch het volgende:
2 fucking miljoen euro. Je gaat mij niet vertellen dat er bij de top van de amateurs niks beters loopt
TOETERTJEStwitter:FeyenoordEuropa twitterde op woensdag 24-04-2019 om 22:15:22Feyenoord speelt komend seizoen weer Europees voetbal! Bij KNVB Bekerwinst van Willem II Q2, anders Q3. reageer retweet
wat verwacht je dan voor 2 miljoen.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:36 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk zo'n ontzettend obscuur land waar van die hele foute kroegen zitten.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:41 schreef Caland het volgende:
TOETERTJEStwitter:FeyenoordEuropa twitterde op woensdag 24-04-2019 om 22:15:22Feyenoord speelt komend seizoen weer Europees voetbal! Bij KNVB Bekerwinst van Willem II Q2, anders Q3. reageer retweet
ik wens jullie veel succes in europaquote:Op woensdag 24 april 2019 22:41 schreef Caland het volgende:
Dan zou het gunstig zijn als Willem 2 de beker wint.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk zo'n ontzettend obscuur land waar van die hele foute kroegen zitten.
Tagliafico was 4 he.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:42 schreef Adames het volgende:
[..]
wat verwacht je dan voor 2 miljoen.
daar koopt ajax tegenwoordig 16 jarige talentjes voor.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 24 april 2019 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zou het gunstig zijn als Willem 2 de beker wint.
Dat Vente steeds ballen van z'n voet laat springen en duidelijk talent tekort komt: oké. Hij maakt tenminste nog een pisgoal. Maar 2 miljoen voor een downie speler als Sinistera, hoe kán dat nou.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:36 schreef onlogisch het volgende:
Watquote:
Een 'net-niet' seizoen, aldus Jens Toornstra.quote:Op donderdag 25 april 2019 06:25 schreef Cyanide- het volgende:
Gefeliciteerd jongens, doelstelling behaald aldus Gio lees ik, en dat twee wedstrijden voor het eind!
Dat klopt maar dit is toch wel een (erg) teleurstellend seizoen? Qua voetbal is het bijna altijd zwaar teleurstellend. Natuurlijk dat Europese echec tegen Trencin. In de beker tegen Ajax, tja dan kun je eruit gaan.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:45 schreef Elan het volgende:
Meer dan de derde plek zit er begroting technisch ook gewoon niet in.
Al had het verschil met PSV wel een punt of 10 minder mogen zijn
Het was een rampzalig seizoen. Maar mijn vrees voor volgend seizoen is nog groter.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat klopt maar dit is toch wel een (erg) teleurstellend seizoen? Qua voetbal is het bijna altijd zwaar teleurstellend. Natuurlijk dat Europese echec tegen Trencin. In de beker tegen Ajax, tja dan kun je eruit gaan.
6-2 van Ajax gewonnen, wat lul je nou met je teleurstellend seizoen.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat klopt maar dit is toch wel een (erg) teleurstellend seizoen? Qua voetbal is het bijna altijd zwaar teleurstellend. Natuurlijk dat Europese echec tegen Trencin. In de beker tegen Ajax, tja dan kun je eruit gaan.
Ja, ik zie het ook vrij somber in eigenlijk. Die Kökcü is wel een lekker spelertje.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was een rampzalig seizoen. Maar mijn vrees voor volgend seizoen is nog groter.
Bouwen vanaf 0 lijkt mij leuker dan de huidige degeneratie. Gewoon wat lagere verwachtingen.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was een rampzalig seizoen. Maar mijn vrees voor volgend seizoen is nog groter.
quote:Op donderdag 25 april 2019 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
6-2 van Ajax gewonnen, wat lul je nou met je teleurstellend seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 april 2019 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..].
Ach ja, kniesoor die daar over valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel blij dat Van Geel opgerot is, nu maar hopen op een vervanger met een fatsoenlijk netwerk en een trainer die kiest voor aanvallend spel en eigen jeugd.blablablabla
Ik heb er - misschien tegen beter weten - toch wel weer zin in.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies. Het gaat niet zozeer om de plaats op de ranglijst, maar om de punten. En dan is 62-68 punten over 34 wedstrijden gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:45 schreef Elan het volgende:
Meer dan de derde plek zit er begroting technisch ook gewoon niet in.
Al had het verschil met PSV wel een punt of 10 minder mogen zijn
Ja maar volgens mij is dat echt zo'n speler die zich duidelijk optrekt aan betere voetballers. Misschien wel een beetje een mooi weer voetballer. Ik weet niet waar het op gebaseerd is, maar dat gevoel heb ik er een beetje bij.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, ik zie het ook vrij somber in eigenlijk. Die Kökcü is wel een lekker spelertje.
V Persie komt toch van Excelsior? :squote:Op donderdag 25 april 2019 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij is dat echt zo'n speler die zich duidelijk optrekt aan betere voetballers. Misschien wel een beetje een mooi weer voetballer. Ik weet niet waar het op gebaseerd is, maar dat gevoel heb ik er een beetje bij.
Typisch zo'n speler ala Clasie/Vilhena die opgehemeld wordt vanuit de jeugd en het predicaat 'top talent van Varkenoord' op zijn rug geplakt krijgt maar over 5 jaar naar een West Ham United of Rayo Vallecano of zo verkast.
Op de één of andere manier komen dat soort talenten er nooit helemaal uit. De enige echte wereldtopper die Feyenoord de laatste 20 jaar heeft voortgebracht stopt aan het einde van dit seizoen. Dus ik temper altijd een beetje de verwachtingen rond dit soort talenten.
Oh ja :S:S:Squote:Op donderdag 25 april 2019 11:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
V Persie komt toch van Excelsior? :s
Geweldige analyse, je kan zo bij de telegraaf gaan werken.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij is dat echt zo'n speler die zich duidelijk optrekt aan betere voetballers. Misschien wel een beetje een mooi weer voetballer. Ik weet niet waar het op gebaseerd is, maar dat gevoel heb ik er een beetje bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |