abonnement Unibet Coolblue
pi_193520127
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 11:31 schreef na1811 het volgende:
Weet iemand toevallig ook adat de hele familie Wertheimer in elkaar zit (met Olaf, Miguel, Ravi, Serge en sommige zeggen ook Steven Ansingh). Wie is er nu hoe verwant met Bettina?

En weet iemand toevallig ook iets over het liefdesleven van Olaf, Miguel, Serge en Ticho?
Alvast bedankt
Zie mijn post hierboven over Miguel, volgens mij wilde Bettina een relatie met hem maar waren ze geen familie. Kan het mis hebben maar ik weet wel zeker dat Miguel zorgde voor weer eens een ruzie tussen Aafke en Bettina.
Olaf heeft een relatie gehad met Babette dacht ik, verder geen idee
pi_193520377
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 12:02 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Miguel was zowel de vader van Olaf als van Ravi, maar die hadden een andere moeder. Hij trouwde met Aafke in de wetenschap dat hij ziek was en wilde zich door Victor en Luciel laten invriezen. Bettina, die heimelijk verliefd was op Miguel, besloot hier (samen met Olaf) tegenin te gaan, waardoor Miguel uiteindelijk toch overleed dacht ik.

Olaf was dus de halfbroer van Ravi. Hij was een bad guy die er niet voor terugdeinsde om andere mensen te chanteren en manipuleren. Zo fakete hij een verliefdheid voor Babette Couwenberg in opdracht van Bettina, alleen maar om Aafke het leven zuur te maken. Hij schoot zichzelf door het hoofd tijdens een spelletje Russische Roulette, in bijzijn van pyscholoog Duuk de Ruyg.

Serge was de onbekende zoon van Ed en Bettina. Overtuigd dat Ed hem als baby in de steek had gelaten, vergiftigde hij hem langzaam als wraak, om er op het laatste moment achter te komen dat Ed nooit van zijn bestaan op de hoogte was. Sindsdien hing de moord op Ed als het zwaard van Damocles boven hem. Hij ging aan de slag als kok in hotel-restaurant 't Seepaert en had een tijd een affaire met Ellen. Toen hij merkte dat Margot paranormaal doorkreeg dat hij iets met de dood van Ed te maken had, begon hij dit tegen te gaan. Intussen was Renée hem ook op het spoor en uiteindelijk schoot zij hem neer. Serge verdween achter de tralies, om enkele jaren later opnieuw op te duiken bij Bettina. Lang duurde dit niet: uiteindelijk overleed hij toen hij het ziekenhuis in gijzeling hield.

Van Ticho weet ik niet veel, alleen dat hij enige tijd de vriend van Babette was. Dit liep uiteindelijk stuk omdat Olaf de boel toen al aan het manipuleren was en het leek alsof Babette vreemdging met hem. Ticho vertrok daarop naar Engeland.
Dankjewel voor de info. Je zegt dat Serge stierf in een gijzeling in het ziekenhuis. Schoot hij op zichzelf of schoot iemand anders (de politie) hem neer?

Dan naar de personages van seizoen 9:
Wie is de tweede (zwart) man?
Wie is de man naast Aafke?
De vrouw na Olaf en de man daarna? wie zijn dat?
Wie is de vrouw na Ellen?
Alvast bedankt
  zondag 7 juni 2020 @ 12:37:27 #153
58711 soapie
Zeeperd
pi_193520539
Wie is de tweede (zwart) man? Maurice Seegers?? Arts in het ziekenhuis dacht ik
Wie is de man naast Aafke? Frank/Pim na transplantatie
De vrouw na Olaf en de man daarna? wie zijn dat? ?? en Daan Starrenburg
Wie is de vrouw na Ellen? Haar zus Lara geloof ik

[ Bericht 4% gewijzigd door soapie op 07-06-2020 12:54:36 ]
pi_193521573
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 12:37 schreef soapie het volgende:
Wie is de tweede (zwart) man? Maurice Seegers?? Arts in het ziekenhuis dacht ik
Wie is de man naast Aafke? Frank/Pim na transplantatie
De vrouw na Olaf en de man daarna? wie zijn dat? ?? en Daan Starrenburg
Wie is de vrouw na Ellen? Haar zus Lara geloof ik
Dankje Soapie
Heeft iemand nog aanvullingen bij bovenstaande vragen (of vragen van daarvoor nog)?
pi_193525533
Goed ik heb weer een paar vraagjes:
Ik heb ergens gelezen dat Ellen een relatie heeft gehad met Frank en Pim... Klopt dit?
En Victor en Margot, hebben zij een relatie gehad?
En de leader seizoen 6 staan Bettina en Sasza vlak na elkaar vooraan, heeft dit een reden of is dit toeval?

Verder mogen jullie me nog altijd helpen met mijn vragen over de leader van seizoen 9... Soapie heeft deze deels geantwoord, maar was niet zeker van alles.

Alvast bedankt voor al jullie hulp
pi_193525653
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 19:33 schreef na1811 het volgende:
Goed ik heb weer een paar vraagjes:
Ik heb ergens gelezen dat Ellen een relatie heeft gehad met Frank en Pim... Klopt dit?
En Victor en Margot, hebben zij een relatie gehad?
En de leader seizoen 6 staan Bettina en Sasza vlak na elkaar vooraan, heeft dit een reden of is dit toeval?

Verder mogen jullie me nog altijd helpen met mijn vragen over de leader van seizoen 9... Soapie heeft deze deels geantwoord, maar was niet zeker van alles.

Alvast bedankt voor al jullie hulp
Ellen heeft een relatie gehad met Pim toen ie terugkwam en zich voordeed als Frank.
Ik weet even niet of ze met de oude Pim ooit iets had en of ze daarvoor ooit iets met Frank had?
Victor en Margot.. nee volgens mij.
Dat Bettina en Sasza achter elkaar staan heeft volgens mij geen reden.
pi_193525663
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 12:37 schreef soapie het volgende:
Wie is de tweede (zwart) man? Maurice Seegers?? Arts in het ziekenhuis dacht ik
Wie is de man naast Aafke? Frank/Pim na transplantatie
De vrouw na Olaf en de man daarna? wie zijn dat? ?? en Daan Starrenburg
Wie is de vrouw na Ellen? Haar zus Lara geloof ik
Lara klopt. Maurice was partner van Daphne. destijds.
En de ??? is Lucille Starrenburg
pi_193525777
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 19:46 schreef Maartel het volgende:

[..]

Lara klopt. Maurice was partner van Daphne. destijds.
En de ??? is Lucille Starrenburg
Oké, dankje! Ik stel nog een paar vraagjes, maar je moet ze enkel beantwoorden als je tijd en zin hebt ;).
Dat van Victor en Margot dacht ik omdat ze volgens een site een tweeling hadden samen, maar als jij denkt van niet, jullie zijn de kenners!

Lara Evenhuis was dus de zus van Ellen, had zij relaties?
Maurice Seegers was dus ook arts en had een relatie met Daphne, heeft hij familie of heeft hij nog andere relaties?
Lucille Starrenburg is waarschijnlijk familie van Daan, hoe is ze verwant met Daan en had zij relaties in de serie?
pi_193525875
Dat van Victor en Margot zou kunnen. Ik dacht aan de 1e Margot, dat kon ik me niet herinneren, maar mogelijk na haar terugkeer. Sam en Luna rinkelen een vaag belletje.

Lara was de zus van Ellen en als ik t me goed herinner had zij ook tijdeljk iets met 'Frank/Pim'.
Maurice had volgens mij geen familie of andere relaties in de serie.
Lucille is de zus van Daan, ik herinner me mogelijk een relatie met Duuk maar niet met zekerheid.
  zondag 7 juni 2020 @ 20:09:56 #160
58711 soapie
Zeeperd
pi_193525995
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 20:01 schreef Maartel het volgende:
Dat van Victor en Margot zou kunnen. Ik dacht aan de 1e Margot, dat kon ik me niet herinneren, maar mogelijk na haar terugkeer. Sam en Luna rinkelen een vaag belletje.

Volgens mij wel, maar in een later seizoen!
  zondag 7 juni 2020 @ 20:10:37 #161
58711 soapie
Zeeperd
pi_193526004
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 19:33 schreef na1811 het volgende:
Goed ik heb weer een paar vraagjes:
Ik heb ergens gelezen dat Ellen een relatie heeft gehad met Frank en Pim... Klopt dit?
En Victor en Margot, hebben zij een relatie gehad?
En de leader seizoen 6 staan Bettina en Sasza vlak na elkaar vooraan, heeft dit een reden of is dit toeval?

Verder mogen jullie me nog altijd helpen met mijn vragen over de leader van seizoen 9... Soapie heeft deze deels geantwoord, maar was niet zeker van alles.

Alvast bedankt voor al jullie hulp
Ellen en Frank (de echte) woonden op die woonboot toch?
pi_193526105
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 20:10 schreef soapie het volgende:

[..]

Ellen en Frank (de echte) woonden op die woonboot toch?
Dat kan, ik heb ergens op (een site) gelezen dat ze samen zijn geweest, de woonboot weet ik niets. Verder heb ik ook gehoord dat Margot #2 ook met Maurice een koppel vormde, maar dat kan ook totaal niet juist zijn. Is dat waar of niet?
pi_193526141
En verder: weet iemand een exitlijn (reden waarom het personage weg ging of dood ging) van volgende personages:

- Babette
- Pim/Frank
- Ellen
- Bento
- Aisha
  zondag 7 juni 2020 @ 22:49:24 #164
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_193529307
Victor en Margot#2 hebben wel een relatie gehad dacht ik. Volgens mij heeft Victor hard voor haar gevochten.
pi_193530700
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 20:17 schreef na1811 het volgende:
En verder: weet iemand een exitlijn (reden waarom het personage weg ging of dood ging) van volgende personages:

- Babette
- Pim/Frank
- Ellen
- Bento
- Aisha
Wat ik al eerder las: Bento ging dood aan hartfalen.
Pim/Frank ontplofte op de woonboot van Ellen (volgens mij met n bom die ie zelf plantte)
Meen dat Aisha vertrok na haar bruiloft met.. Ravi?
  maandag 8 juni 2020 @ 11:01:23 #166
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_193534349
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 00:30 schreef Maartel het volgende:

[..]

Wat ik al eerder las: Bento ging dood aan hartfalen.
Pim/Frank ontplofte op de woonboot van Ellen (volgens mij met n bom die ie zelf plantte)
Meen dat Aisha vertrok na haar bruiloft met.. Ravi?
Bento was een voetballer, op redelijk niveau dacht ik. En had hij niet een hele louche zaakwaarnemer (oid?) die heb aan de doping bracht met gladde praatjes? En net toen hij zn doorbraak maakte zakte hij in elkaar op de training. Zoiets meen ik mij te herinneren.

Bento (Juan Wells) bracht inderdaad de single Summer Rain uit, en dat nummer was voor Aïsha geschreven. Stond nog een hele tijd in de top 40 volgens mij.
pi_193537150
Oké, en weet iemand de exitlijn van Lara Evenhuis?
en Margot#2, heeft zij niet iets gehad met Maurice?
pi_193538146
Volgens mij is Lara samen met Frank/Pim overleden bij t ontploffen van de woonboot van Ellen.

Margot en Maurice zou kunnen.. durf ik niet te zeggen
pi_193538516
Oké dan naar seizoen 10 (voor wie nog wil)
Bekijk even het begin van de video (een stukje van een leader)

DE VRAGEN
- Wie is de vrouw naast Maurice?
- Wie is de man na Maurice en de vrouw van hierboven?
- Wie is de vrouw voor Luciel?
- Wie is de vrouw na Daan?
- Wie is de laatste man (na Ellen)?

En dan nog vergeten vragen: exitlijn van Babette?
Alvast bedankt voor iedereen die antwoord
pi_193539429
De vrouw naast Maurice is Daphne.
De man daarna is Jannes Reitsema.
Ik weet niet wat je bedoelt met 'de vrouw van hierboven?'
Vrouw voor Lucille: Lizzy Vehmeijer
Na Daan: Kyra Isarin
Na Ellen: Duuk De Ruijg.

Exit Babette durf ik niet te zeggen. Neig naar 'naar het buitenland vertrokken'?
pi_193539548
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 17:20 schreef Maartel het volgende:
De vrouw naast Maurice is Daphne.
De man daarna is Jannes Reitsema.
Ik weet niet wat je bedoelt met 'de vrouw van hierboven?'
Vrouw voor Lucille: Lizzy Vehmeijer
Na Daan: Kyra Isarin
Na Ellen: Duuk De Ruijg.

Exit Babette durf ik niet te zeggen. Neig naar 'naar het buitenland vertrokken'?
Thanks
Met die vrouw van hierboven bedoelde ik dus Daphne, de vraag was dus WIE IS DE MAN NA MAURICE EN DAPHNE? (Jannes) maar maakt nu niet meer uit ;).

Kan je iets meer overtellen over...
- de vader van Jannes Reitsema en de relaties van Jannes Reitsema
- de (eventuele) familie van Lizzy en de relaties van Lizzy
- de (eventuele) familie van Kyra en de relaties van Kyra
- de (eventuele) familie van Duuk en de relaties van Duuk

Tot welk seizoen kan je me eigenlijk nog helpen? Hoe lang heb je gekeken?
pi_193539642
Frank Reitsema is de vader van Jannes. Meen dat Jannes iig iets met Lizzy had, verder weet ik nog weinig van m.
Ik herinner me nog een Melchior Vehmeijer maar geen idee meer of dat Lizzy's vader was of oom (meen t laatste).
Duuk had iig een zusje, Suzy. Over Kyra herinner ik me nog weinig.

Ik heb t tot een eindje na de verjonging (veel nieuwe mensen/veel oudere weg) in 2004 gevolgd maar niet meer zo dagelijks als de 1e jaren. Daarna nog wel afentoe even gekeken, ken de meeste personages tot het einde van de serie wel maar qua verhaallijnen maar beperkt meegekregen
pi_193539712
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 17:41 schreef Maartel het volgende:
Frank Reitsema is de vader van Jannes. Meen dat Jannes iig iets met Lizzy had, verder weet ik nog weinig van m.
Ik herinner me nog een Melchior Vehmeijer maar geen idee meer of dat Lizzy's vader was of oom (meen t laatste).
Duuk had iig een zusje, Suzy. Over Kyra herinner ik me nog weinig.

Ik heb t tot een eindje na de verjonging (veel nieuwe mensen/veel oudere weg) in 2004 gevolgd maar niet meer zo dagelijks als de 1e jaren. Daarna nog wel afentoe even gekeken, ken de meeste personages tot het einde van de serie wel maar qua verhaallijnen maar beperkt meegekregen
Ah oké, ja die verjonging was niet zo goed voor de serie denk ik... En ze beschrijven Duuk vaak als dé man met veel relaties. Heeft hij (naast met Luciel) nog met iemand een relatie gehad?
En dan exitlijntjes van Maurice, Lizzy (voor de eerste keer), Olaf en Luciel?
pi_193539788
Hier begin ik op t punt in de serie te komen dat ik t grootste deel niet meer weet merk ik.
Weet dat Duuk nog een relatie had met Hester Lefebre (was een gastrol) en met Bobby Fisher. Maar daar houdt mijn kennis een heel op, benieuwd naar aanvullingen van anderen en of ik dan denk 'oja dit weet ik nog'!
pi_193539919
Oké, dankje voor alle hulp. Zijn er nog anderen die me kunnen helpen?
pi_193539995
Babette vertrok voor een rechtenstudie naar Amerika. Kwam nog wel even terug toen Joyce zogezegd dood was.

Melchior was de vader van Lizzy, werd vermoord in een soort whodunnitlijn. Zelfde voor Bobby Fischer meen ik (daarna kwam er ineens een tweelingzus, Nicky, en die ging ook dood dacht ik).

Maurice vertrok naar het buitenland toen het huwelijk met Daphne (door haar ontrouw met Victor) op de klippen liep. Toen het Beatrix eind seizoen 10 het 75-jarig bestaan vierde kwam hij kortstondig terug, werd herenigd met Margot en vertrok samen met haar en Sam en Luna (de tweeling van Margot met Victor) weer naar Zuid-Afrika.

Olaf Zwart schoot zichzelf door het hoofd tijdens een spelletje Russische Roulette, waarbij hij Duuk gegijzeld hield in de kelder van het ziekenhuis. Luciel verdween gewoon naar het buitenland dacht ik.

Duuk had nog een oogje op Zuster Angela (gespeeld door Guusje Nederhorst) en werd uiteindelijk zaaddonor voor Joyce, maar kreeg gevoelens voor haar. Toen dat op niks uitliep vertrok hij naar het buitenland. Hij had ook nog een zusje, Suzy. Zij kreeg een relatie met Renée, maar door het leeftijdsverschil liep dat ook mis.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_193540318
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 18:06 schreef PeterKelder het volgende:
Babette vertrok voor een rechtenstudie naar Amerika. Kwam nog wel even terug toen Joyce zogezegd dood was.

Melchior was de vader van Lizzy, werd vermoord in een soort whodunnitlijn. Zelfde voor Bobby Fischer meen ik (daarna kwam er ineens een tweelingzus, Nicky, en die ging ook dood dacht ik).

Maurice vertrok naar het buitenland toen het huwelijk met Daphne (door haar ontrouw met Victor) op de klippen liep. Toen het Beatrix eind seizoen 10 het 75-jarig bestaan vierde kwam hij kortstondig terug, werd herenigd met Margot en vertrok samen met haar en Sam en Luna (de tweeling van Margot met Victor) weer naar Zuid-Afrika.

Olaf Zwart schoot zichzelf door het hoofd tijdens een spelletje Russische Roulette, waarbij hij Duuk gegijzeld hield in de kelder van het ziekenhuis. Luciel verdween gewoon naar het buitenland dacht ik.

Duuk had nog een oogje op Zuster Angela (gespeeld door Guusje Nederhorst) en werd uiteindelijk zaaddonor voor Joyce, maar kreeg gevoelens voor haar. Toen dat op niks uitliep vertrok hij naar het buitenland. Hij had ook nog een zusje, Suzy. Zij kreeg een relatie met Renée, maar door het leeftijdsverschil liep dat ook mis.
Ah oké, dankje. Hier zijn nog een paar vraagjes die niemand wist, misschien weet jij ze ... :).

Serge ging dood in een gijzeling in het ziekenhuis, vermoorde hij zichzelf of heeft iemand anders hem vermoord (of de politie)?
Zijn Frank en Ellen getrouwd geweest? Hebben ze überhaupt een relatie gehad?
Zijn Duuk en Luciel samen geweest?
Zijn Duuk en Ellen samen geweest?
Weet je iets over de relatie(s) van Kyra?
En waarom ging Lizzy de eerste weg?
Tot wanneer heb jij trouwens gekeken PeterKelder?
pi_193543911
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 18:26 schreef na1811 het volgende:

[..]

Ah oké, dankje. Hier zijn nog een paar vraagjes die niemand wist, misschien weet jij ze ... :).

Serge ging dood in een gijzeling in het ziekenhuis, vermoorde hij zichzelf of heeft iemand anders hem vermoord (of de politie)?
Zijn Frank en Ellen getrouwd geweest? Hebben ze überhaupt een relatie gehad?
Zijn Duuk en Luciel samen geweest?
Zijn Duuk en Ellen samen geweest?
Weet je iets over de relatie(s) van Kyra?
En waarom ging Lizzy de eerste weg?
Tot wanneer heb jij trouwens gekeken PeterKelder?
Serge werd volgens mij gedood door de politie, al heb ik dat niet gezien dus met zekerheid kan ik het niet zeggen.

Frank en Ellen zijn lange tijd samen geweest en ook getrouwd in seizoen 7. Wel heeft hun relatie de nodige tegenslagen gehad, door ontrouw van beide kanten.

Over Duuk en Luciel of Duuk en Ellen weet ik niks. Maar zeker in het laatste geval kan ik mij niks voorstellen. Hij is enkel haar psychiater geweest na de dood van Lara en Pim, en uiteindelijk heeft ze dan Bram de Boei ontmoet.

Wat ik weet van Kyra is dat ze getrouwd is geweest met Daan Starrenburg en ze zelfs enige tijd geëmigreerd zijn naar Kroatië, maar dat dat ook geen lang leven beschoren was. Nadien heeft ze nog weleens toenadering tot hem gezocht dacht ik, maar zonder succes. Verdere relaties weet ik niet, dat komt uit een periode die mij totaal niet kan boeien :P

Bedoel je waarom de eerste Lizzy wegging, of waarom Lizzy een tijdje weg was en toen weer terugkeerde? Dat eerste had te maken met dat de eerste actrice wilde stoppen, dat tweede was denk ik (ben niet zeker) na de dood van haar vader Melchior.

En die laatste is een mooie strikvraag :P Het grappige is namelijk: ik heb de eerste zes seizoenen volledig kunnen zien door de herhalingen die een paar jaar terug op themakanaal NPO Best liepen. De rest van de informatie heb ik door afleveringsinfo, samenvattingen die op fansites stonden en ook door afleveringen en fragmenten die op YouTube (hebben) gestaan. Ik zou gráág seizoen 7 t/m 11 nog willen zien (en de eerste zes seizoenen daar dan nog eens bij), maar ik vrees dat dat er niet in zit. Dus dat ik hier eerder in het topic als kenner werd genoemd is een mooi compliment, maar het is helaas niet zo dat ik alles heb gezien.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_193544199
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 21:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Serge werd volgens mij gedood door de politie, al heb ik dat niet gezien dus met zekerheid kan ik het niet zeggen.

Frank en Ellen zijn lange tijd samen geweest en ook getrouwd in seizoen 7. Wel heeft hun relatie de nodige tegenslagen gehad, door ontrouw van beide kanten.

Over Duuk en Luciel of Duuk en Ellen weet ik niks. Maar zeker in het laatste geval kan ik mij niks voorstellen. Hij is enkel haar psychiater geweest na de dood van Lara en Pim, en uiteindelijk heeft ze dan Bram de Boei ontmoet.

Wat ik weet van Kyra is dat ze getrouwd is geweest met Daan Starrenburg en ze zelfs enige tijd geëmigreerd zijn naar Kroatië, maar dat dat ook geen lang leven beschoren was. Nadien heeft ze nog weleens toenadering tot hem gezocht dacht ik, maar zonder succes. Verdere relaties weet ik niet, dat komt uit een periode die mij totaal niet kan boeien :P

Bedoel je waarom de eerste Lizzy wegging, of waarom Lizzy een tijdje weg was en toen weer terugkeerde? Dat eerste had te maken met dat de eerste actrice wilde stoppen, dat tweede was denk ik (ben niet zeker) na de dood van haar vader Melchior.

En die laatste is een mooie strikvraag :P Het grappige is namelijk: ik heb de eerste zes seizoenen volledig kunnen zien door de herhalingen die een paar jaar terug op themakanaal NPO Best liepen. De rest van de informatie heb ik door afleveringsinfo, samenvattingen die op fansites stonden en ook door afleveringen en fragmenten die op YouTube (hebben) gestaan. Ik zou gráág seizoen 7 t/m 11 nog willen zien (en de eerste zes seizoenen daar dan nog eens bij), maar ik vrees dat dat er niet in zit. Dus dat ik hier eerder in het topic als kenner werd genoemd is een mooi compliment, maar het is helaas niet zo dat ik alles heb gezien.
Amai, goed om te weten allemaal. Ik hoop ook dat ik ooit de hele reeks kan zien (van 1 tot 17). Seizoen 1 is blijkbaar te zien op NPO, maar tegen betaling volgens mij :(. Maar ik probeer nu al wat samen te vatten (ook deels voor mijn taak voor school) en daar zijn jij en andere ONM-fans een hele hulp bij. Klopt wel dat de laatste seizoenen wat minder zijn, op het einde bleef er zelfs nog maar 1 Couwenbergh over denk ik.
Dan nu terug naar de vraagjes :P


Das weer een leader waarbij ik niet weet wie volgende personen zijn:
- De vrouw na Jannes en Daphne
- De man daarna
- En de man daarna (ondertussen zitten we vlakvoor Ellen)
- De vrouw tussen Duuk en JP
- De man voor Kyra

Tot slot heb ik ook ergens gelezen dat Luciel vermoord is? Is dit onzin of kan dit werkelijkheid zijn? Samen met haar vader vermoord of zoiets
pi_193544269
quote:
16s.gif Op maandag 8 juni 2020 22:16 schreef na1811 het volgende:

[..]

Amai, goed om te weten allemaal. Ik hoop ook dat ik ooit de hele reeks kan zien (van 1 tot 17). Seizoen 1 is blijkbaar te zien op NPO, maar tegen betaling volgens mij :(. Maar ik probeer nu al wat samen te vatten (ook deels voor mijn taak voor school) en daar zijn jij en andere ONM-fans een hele hulp bij. Klopt wel dat de laatste seizoenen wat minder zijn, op het einde bleef er zelfs nog maar 1 Couwenbergh over denk ik.
Dan nu terug naar de vraagjes :P


Das weer een leader waarbij ik niet weet wie volgende personen zijn:
- De vrouw na Jannes en Daphne
- De man daarna
- En de man daarna (ondertussen zitten we vlakvoor Ellen)
- De vrouw tussen Duuk en JP
- De man voor Kyra

Tot slot heb ik ook ergens gelezen dat Luciel vermoord is? Is dit onzin of kan dit werkelijkheid zijn? Samen met haar vader vermoord of zoiets
De volgorde van die leader is:

Bettina - Aafke - Victor - Joyce- Renée - Margot - Jannes - Daphne - Claire Simons - Hugo van Walsum - Bram de Boei - Ellen - Duuk - Ariël Visser - JP - Daan Starrenburg - Kyra
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_193544438
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 22:21 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

De volgorde van die leader is:

Bettina - Aafke - Victor - Joyce- Renée - Margot - Jannes - Daphne - Claire Simons - Hugo van Walsum - Bram de Boei - Ellen - Duuk - Ariël Visser - JP - Daan Starrenburg - Kyra
Goed, ik zal nog wat vraagjes stellen, maar je als je geen tijd of zin meer hebt, moet je het niet doen hoor.

- Heeft Claire Simons familie? Is ze familie van Daphne Simons? Hoe?
- Heeft Claire Simons relaties gehad?
- Heeft Hugo Van Walsum familie? (ik dacht van wel)
- Heeft Hugo Van Walsum relaties gehad ?
- Heeft Bram de Boei familie?
- Heeft Bram de Boei relaties gehad?
- Heeft Ariël Visser familie?
- Heeft Ariël Visser relaties gehad?

Alvast bedankt
pi_193555406
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 22:31 schreef na1811 het volgende:

[..]

Goed, ik zal nog wat vraagjes stellen, maar je als je geen tijd of zin meer hebt, moet je het niet doen hoor.

- Heeft Claire Simons familie? Is ze familie van Daphne Simons? Hoe?
- Heeft Claire Simons relaties gehad?
- Heeft Hugo Van Walsum familie? (ik dacht van wel)
- Heeft Hugo Van Walsum relaties gehad ?
- Heeft Bram de Boei familie?
- Heeft Bram de Boei relaties gehad?
- Heeft Ariël Visser familie?
- Heeft Ariël Visser relaties gehad?

Alvast bedankt
Heeft iemand nog een idee voor bovenstaande vragen? Of niet?
  dinsdag 9 juni 2020 @ 19:07:19 #183
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_193555825
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:43 schreef na1811 het volgende:

[..]

Heeft iemand nog een idee voor bovenstaande vragen? Of niet?
Ik denk te weten dat Ariel het nichtje van JP is.

Hugo best een lange relatie met Claire Simons gehad volgens mij, en hij zal ongetwijfeld meer relaties hebben gehad die mij even niet te binnen schieten. Broer: Joost van Walsum. Zus: Tara van Walsum. Vader: Arthur van Walsum.

Bram de Boei heef een relatie gehad met Ellen Evenhuis en Claire Simons (niet 100% zeker)

Even afwachten wat de anderen zeggen
pi_193567314
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:07 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ik denk te weten dat Ariel het nichtje van JP is.

Hugo best een lange relatie met Claire Simons gehad volgens mij, en hij zal ongetwijfeld meer relaties hebben gehad die mij even niet te binnen schieten. Broer: Joost van Walsum. Zus: Tara van Walsum. Vader: Arthur van Walsum.

Bram de Boei heef een relatie gehad met Ellen Evenhuis en Claire Simons (niet 100% zeker)

Even afwachten wat de anderen zeggen
Dankjewel GwailLow ;) Nog iemand ideeën?
pi_193569671
Claire was de zus van Daphne.

Hugo was arts in het Beatrix en later in die kliniek van Chris. Hij was aangevallen door een tijger (van Ron Raven van de Orion sekte (Antony Kamerling(belachelijke verhaallijn)) en is daarna met zijn boot vertrokken naar het buitenland. Zijn zus Tara was in de ban van Ron en die debiele sekte..

Bram en Ariel weet ik niet zoveel meer van. Zeker Ariel was zwaar irritant.
pi_193570802
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 16:29 schreef soapie het volgende:
Claire was de zus van Daphne.

Hugo was arts in het Beatrix en later in die kliniek van Chris. Hij was aangevallen door een tijger (van Ron Raven van de Orion sekte (Antony Kamerling(belachelijke verhaallijn)) en is daarna met zijn boot vertrokken naar het buitenland. Zijn zus Tara was in de ban van Ron en die debiele sekte..

Bram en Ariel weet ik niet zoveel meer van. Zeker Ariel was zwaar irritant.
Dankjewel Soapie
Tot wanneer heb jij eigenlijk gekeken?
Indien er nog iemand aanvullingen heeft op Soapie en Gwaillow, laat het weten ;)
Ik ben bijna klaar met mijn eindewerk
Alvast bedankt
pi_193571211
Ik heb alles gezien, maar heel veel vergeten! :P
pi_193571236
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 17:43 schreef na1811 het volgende:

[..]

Ik ben bijna klaar met mijn eindewerk
Jammer, ik vond het wel gezeliig zo, en er komt een hoop weer bovendrijven!
pi_193571718
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 18:07 schreef soapie het volgende:
Ik heb alles gezien, maar heel veel vergeten! :P
Oké, dan vraag ik nog een paar dingetjes aan jou:
- Exitlijn van Aafke?
- Exitlijn van Victor voor de eerste keer? (dus niet de ontploffing)
- Exitlijn van Margot? (voor de tweede keer, dus met haar tweede actrice)
- Exitlijn van Jannes?
- Exitlijn van Daphne? (voor de tweede keer, dus in seizoen 11)
- Exit Claire?
- Exit Bram?
- Exit Ellen?
- Exit Duuk?
- Exit Ariël?
- Exit Daan voor de eerste keer, dus voor seizoen 12
Welke weet je hiervan?
pi_193572714
Oké, dan vraag ik nog een paar dingetjes aan jou:
- Exitlijn van Aafke? Ging die niet naar Margot toe?
- Exitlijn van Victor voor de eerste keer? (dus niet de ontploffing) Had zichzelf geelektrokuteerd met een hersenapparaat en was gek geworden. Vond zichzelf terug in Parijs en kwam terug om Merel op te lappen ... Zoiets.. Maar geen ontploffing dat was Pim/Frank
- Exitlijn van Margot? (voor de tweede keer, dus met haar tweede actrice) Ging naar het buitenland met de teeweling.
- Exitlijn van Jannes? Ging de bajes in dacht ik
- Exitlijn van Daphne? (voor de tweede keer, dus in seizoen 11) Buitenland volgens mij
- Exit Claire?
- Exit Bram?
- Exit Ellen? Of dood bij die ontploffing of dood door schotwond?
- Exit Duuk?
- Exit Ariël?
- Exit Daan voor de eerste keer, dus voor seizoen 12 Ging met Aisha naar Kroatie na hun huwelijk
Welke weet je hiervan?

Je ziet er is niet veel blijven hangen. Misschien kom ik er later nog op!

En misschien kan je deze reeks teruglezen, we waren in die tijd behoorlijk actief hier!
pi_193573030
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 18:35 schreef na1811 het volgende:

[..]

Oké, dan vraag ik nog een paar dingetjes aan jou:
- Exitlijn van Aafke?
- Exitlijn van Victor voor de eerste keer? (dus niet de ontploffing)
- Exitlijn van Margot? (voor de tweede keer, dus met haar tweede actrice)
- Exitlijn van Jannes?
- Exitlijn van Daphne? (voor de tweede keer, dus in seizoen 11)
- Exit Claire?
- Exit Bram?
- Exit Ellen?
- Exit Duuk?
- Exit Ariël?
- Exit Daan voor de eerste keer, dus voor seizoen 12
Welke weet je hiervan?
- Aafke trouwde met wethouder Koen Ligthart en vertrok daarna met hem naar Zuid-Afrika, naar dochter Margot.
- Victor was doorgedraaid nadat hij op zichzelf had geëxperimenteerd en verdween uit het niets. Een paar jaar later kwamen we er achter dat hij in Parijs was beland. Hij keerde terug om zus Renée te helpen die kampte met geheugenverlies, maar stierf uiteindelijk in een wanhoopsdaad om haar te helpen.
- Margot ging, herenigd met Maurice Seegers, naar Zuid-Afrika.
- Jannes ging rechten studeren in het buitenland, dacht ook in Afrika.
- Daphne vertrok samen met Jannes weer naar het buitenland als ik het goed heb. Kwam nog kortstondig terug toen Claire overleden was.
- Claire werd vermoord door psychopaat Hillard Kroon in het ziekenhuis, terwijl ze zwanger was van haar eerste kindje met Niels Richter.
- Bram vertrok met Ellen en hun kind Doris naar Frankrijk.
- Zie Bram.
- Duuk vertrok met onbekende bestemming toen bleek dat er geen toekomst was voor hem en Joyce.
- Ariël ging weer terug naar Texel volgens mij.
- Daan vertrok met Kyra naar Kroatië om daar een restaurant te beginnen.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_193573624
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 19:58 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

- Aafke trouwde met wethouder Koen Ligthart en vertrok daarna met hem naar Zuid-Afrika, naar dochter Margot.
- Victor was doorgedraaid nadat hij op zichzelf had geëxperimenteerd en verdween uit het niets. Een paar jaar later kwamen we er achter dat hij in Parijs was beland. Hij keerde terug om zus Renée te helpen die kampte met geheugenverlies, maar stierf uiteindelijk in een wanhoopsdaad om haar te helpen.
- Margot ging, herenigd met Maurice Seegers, naar Zuid-Afrika.
- Jannes ging rechten studeren in het buitenland, dacht ook in Afrika.
- Daphne vertrok samen met Jannes weer naar het buitenland als ik het goed heb. Kwam nog kortstondig terug toen Claire overleden was.
- Claire werd vermoord door psychopaat Hillard Kroon in het ziekenhuis, terwijl ze zwanger was van haar eerste kindje met Niels Richter.
- Bram vertrok met Ellen en hun kind Doris naar Frankrijk.
- Zie Bram.
- Duuk vertrok met onbekende bestemming toen bleek dat er geen toekomst was voor hem en Joyce.
- Ariël ging weer terug naar Texel volgens mij.
- Daan vertrok met Kyra naar Kroatië om daar een restaurant te beginnen.
Bedankt, misschien weet je deze nog, daarna wordt het moeilijk aangezien velen op dit forum niet meer geïnteresseerd was vanaf seizoen 12. Misschien weet je deze nog:
- Heeft Claire Simons familie? Is ze familie van Daphne Simons? Hoe?
- Heeft Claire Simons relaties gehad?
- Heeft Hugo Van Walsum familie? (ik dacht van wel)
- Heeft Hugo Van Walsum relaties gehad ?
- Heeft Bram de Boei familie?
- Heeft Bram de Boei relaties gehad?
- Heeft Ariël Visser familie?
- Heeft Ariël Visser relaties gehad?
  donderdag 11 juni 2020 @ 10:48:36 #193
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_193580430
Ik heb vanaf de jaren Bento/Ravi/Aisha (weet even niet welke seizoenen dat waren), alles gezien. Ik wil niet zeggen dat ik alles nog weet, maar heb wel alles gezien.

Weet nog dat Ticho Steiner (?) in de serie kwam, en die kreeg een relatie met Babette. Die had ook een interessante verhaallijn over een beeldje van zijn oom oid. Weet nog dat ik dat in die tijd heel spannend vond.

Gok dat ik vanaf 1997 heb gekeken oid. Zou die afleveringen wel weer eens terug willen zien, maar dat schijnt lastig te zijn.
pi_193611425
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 20:40 schreef na1811 het volgende:

[..]

Bedankt, misschien weet je deze nog, daarna wordt het moeilijk aangezien velen op dit forum niet meer geïnteresseerd was vanaf seizoen 12. Misschien weet je deze nog:
- Heeft Claire Simons familie? Is ze familie van Daphne Simons? Hoe?
- Heeft Claire Simons relaties gehad?
- Heeft Hugo Van Walsum familie? (ik dacht van wel)
- Heeft Hugo Van Walsum relaties gehad ?
- Heeft Bram de Boei familie?
- Heeft Bram de Boei relaties gehad?
- Heeft Ariël Visser familie?
- Heeft Ariël Visser relaties gehad?
Claire zus van Daphne.
Hugo, zoon van Arthur, broer van Joost en Tara
Bram volgens mij geen fam.
Ariel fam van JP, dacht nichtje
pi_193613189
Goed, nog een paar vraagjes...

- Relaties van Iris Overbeek
- Relaties van Ilyas Cabar
- Relaties van Shirina Delic
- Relaties van Tara Van Walsum
- Relaties van Joost Van Walsum
- Relaties van Marjolijn Curie
- Relaties van Tonnie De Vries
- Relaties van Marnix Klein
- Relaties van Sanne Klein
- Relaties van Lisette Krol
- Relaties van Niels Richter
- Relaties van Chris Vroman
pi_193619431
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 23:20 schreef Maartel het volgende:
Oh inmiddels gevonden dat Dieter Troubleyn de 2e Ravi was maar wanneer was dat en was zijn verhaallijn? Heb dat helemaal gemist denk ik
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 23:20 schreef Maartel het volgende:
Oh inmiddels gevonden dat Dieter Troubleyn de 2e Ravi was maar wanneer was dat en was zijn verhaallijn? Heb dat helemaal gemist denk ik
verhaalijn met. Ravi 2
  zondag 14 juni 2020 @ 08:59:34 #197
58711 soapie
Zeeperd
pi_193623956
- Relaties van Iris Overbeek- Niels Richter
- Relaties van Ilyas Cabar - Elif
- Relaties van Shirina Delic Daan Starrenburg
- Relaties van Tara Van Walsum - Tonny. en was in de ban van Ron Raven
- Relaties van Joost Van Walsum - Lizzy Vehmeijer en even heel kort met de moeder van Sanne (Ex van Marnix) Ben haar naam kwijt
- Relaties van Marjolijn Curie Geen idee wie dit ook al weer is....
- Relaties van Tonnie De Vries - Tara
- Relaties van Marnix Klein - Ex vrouw zie Sanne en met Joyce Couwenberg
- Relaties van Sanne Klein Geen volgens mij
- Relaties van Lisette Krol " " "
- Relaties van Niels Richter - Claire
- Relaties van Chris Vroman - Julia Branca
pi_193625286
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 08:59 schreef soapie het volgende:
- Relaties van Iris Overbeek- Niels Richter
- Relaties van Ilyas Cabar - Elif
- Relaties van Shirina Delic Daan Starrenburg
- Relaties van Tara Van Walsum - Tonny. en was in de ban van Ron Raven
- Relaties van Joost Van Walsum - Lizzy Vehmeijer en even heel kort met de moeder van Sanne (Ex van Marnix) Ben haar naam kwijt
- Relaties van Marjolijn Curie Geen idee wie dit ook al weer is....
- Relaties van Tonnie De Vries - Tara
- Relaties van Marnix Klein - Ex vrouw zie Sanne en met Joyce Couwenberg
- Relaties van Sanne Klein Geen volgens mij
- Relaties van Lisette Krol " " "
- Relaties van Niels Richter - Claire
- Relaties van Chris Vroman - Julia Branca
Dankje en weet je nog iets over de relaties van Julia Branca en Elif
  zondag 14 juni 2020 @ 12:19:38 #199
58711 soapie
Zeeperd
pi_193625644
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 11:45 schreef na1811 het volgende:

[..]

Dankje en weet je nog iets over de relaties van Julia Branca en Elif
Julia en Chris hadden samen een kliniek voor plastische chirurgie, ik dacht overgenomen van de oude Vroman. Lage altijd overhoop met het Beatrix/Bettina Wertheimer
Ylias en Elif dodelijk saai!

[ Bericht 7% gewijzigd door soapie op 14-06-2020 12:32:33 ]
pi_193627091
Van een deel van de latere karakters staan nog biografiëen op de site van RTL:

https://www.rtl.nl/soaps/onm/ziekenhuis/biografiemarjolein.xml

(Geen idee waarom trouwens, hebben die überhaupt ooit onm uitgezonden?)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')