Die animatie is wel gaaf gedaanquote:
Echt he!quote:Op woensdag 24 april 2019 21:14 schreef scrupuleus het volgende:
Het vorige topic was weer een succes!
ToT muziekquote:Op woensdag 24 april 2019 20:31 schreef eNGine10 het volgende: [..] Ja dat idee is wel gaaf. Probeer me nu te bedenken wat ik aan schatten meeneem maar blijft vrij leeg nog
[..] Wtf heb ik zojuist zitten luisteren?
![]()
Nee ik doe dit lotr stijl. History became legend, legend became myth.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moet je er eigenlijk wel een verhaaltje bij schrijven anders weten ze over 1000 jaar ook niet waar ze nu naar zitten te kijken.
Ga gewoon eens op tijd slapen!quote:Op woensdag 24 april 2019 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie is nog meer aanwezig bij nachtbagger?
alleen als jij hem startquote:Op woensdag 24 april 2019 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen als het een succes wordtquote:Op woensdag 24 april 2019 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb voor deze vraag water gepakt.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nu? water
dronk ik maar wat sterkers
en jij?
inmiddels wat kalmer en werk morgen vanuit huis dus kan ik rustig aan doenquote:Op woensdag 24 april 2019 21:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb voor deze vraag water gepakt.
Druk hoofdje nog?
maar paar duizendquote:Op woensdag 24 april 2019 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jullie nog fraude gepleegd met reiskostenvergoeding?
Neequote:Op woensdag 24 april 2019 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jullie nog fraude gepleegd met reiskostenvergoeding?
Fijn.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
inmiddels wat kalmer en werk morgen vanuit huis dus kan ik rustig aan doen
[..]
maar paar duizend
Uiteraardquote:
Je moet ook rustig doenquote:Op woensdag 24 april 2019 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
maar paar duizend
Heb dat maar half gevolgd... Meer dan een ton in totaal toch? Lekker bezigquote:Op woensdag 24 april 2019 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je moet ook rustig doen
Gelijk de max 24.000 declareren
quote:
waarom ook niet je woont toch wel ver van Den Haag tochquote:Op woensdag 24 april 2019 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je moet ook rustig doen
Gelijk de max 24.000 declareren
Je moet ook rustig doenquote:Op woensdag 24 april 2019 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
maar paar duizend
Een ton alweer?quote:Op woensdag 24 april 2019 21:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb dat maar half gevolgd... Meer dan een ton in totaal toch? Lekker bezig
welke?quote:Op woensdag 24 april 2019 21:49 schreef Kopjechino het volgende:
Heb nieuwe bodylotion en die ruikt echt super lekker
Welke?quote:Op woensdag 24 april 2019 21:49 schreef Kopjechino het volgende:
Heb nieuwe bodylotion en die ruikt echt super lekker
Ja ik ruik mezelf de hele tijd. Op een positieve manierquote:
Rook je trouwens?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ik ruik mezelf de hele tijd. Op een positieve manier
Ja... Ik nietquote:Op woensdag 24 april 2019 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik gebruik maar 1 product onder de douche, shampoo en douche gel in 1
Yes, maar ik ben aan het proberen te stoppen. Gaat erg goedquote:
Wat wil je nog meerquote:Op woensdag 24 april 2019 22:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ik ruik mezelf de hele tijd. Op een positieve manier
Ik zal haar eens in vuur en vlam zetten.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen als ze in de fik staat.
doe es lief johquote:Op woensdag 24 april 2019 22:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zal haar eens in vuur en vlam zetten.
Je kunt hetquote:Op woensdag 24 april 2019 22:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Yes, maar ik ben aan het proberen te stoppen. Gaat erg goed
Lukt je niet.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zal haar eens in vuur en vlam zetten.
ohquote:
Zo ben ikquote:
zijn van die kleine dingen die zo fijn zijnquote:
Daar kan ik me echt niks bij voorstellenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zijn van die kleine dingen die zo fijn zijn
net zoals als ik mijn benen net scheer
klusje zelf wel, maar resultaat van die heerlijk zachte beentjesquote:Op woensdag 24 april 2019 22:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar kan ik me echt niks bij voorstellenlijkt me maar een vervelend klusje
Ja genoeg info nu.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
klusje zelf wel, maar resultaat van die heerlijk zachte beentjes
Ik kwam laatst uit de douche, had mij geschoren, haarmaskertje, gezicht gescrubbed, bodylotion opgedaan toen voelde ik mij echtquote:Op woensdag 24 april 2019 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh
[..]
Zo ben ik
[..]
zijn van die kleine dingen die zo fijn zijn
net zoals als ik mijn benen net scheer
vind alles zacht en glad gewoon fijnquote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 22:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kwam laatst uit de douche, had mij geschoren, haarmaskertje, gezicht gescrubbed, bodylotion opgedaan toen voelde ik mij echt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 april 2019 22:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kwam laatst uit de douche, had mij geschoren, haarmaskertje, gezicht gescrubbed, bodylotion opgedaan toen voelde ik mij echt
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens Flippiee!quote:Op woensdag 24 april 2019 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
vind alles zacht en glad gewoon fijn
[..]en terecht. Zo heerlijk die verwen momenten
Jij bent altijd goud waardquote:Op woensdag 24 april 2019 22:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Helemaal mee eens Flippiee!
Ja die momentjes zijn echt goud waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2019 22:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij bent altijd goud waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje Scrup
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Ik wil wel, maar het is warm hier bovenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga je een beetje op tijd naar bed?
Even een beetje luchten dan..quote:Op woensdag 24 april 2019 22:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar het is warm hier boven
Niet geregend daar?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar het is warm hier boven
Ja, heb al een raampje open gezet nu.quote:
Jawel, het is nu aan het regenen. Dat getik van de regen tegen het raam is echtquote:
M'n slaapkamer bij m'n ouders was op zolder met een dakkapel, dat was altijd mooi als het regendequote:Op woensdag 24 april 2019 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, heb al een raampje open gezet nu.
[..]
Jawel, het is nu aan het regenen. Dat getik van de regen tegen het raam is echt![]()
quote:Op woensdag 24 april 2019 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, heb al een raampje open gezet nu.
[..]
Jawel, het is nu aan het regenen. Dat getik van de regen tegen het raam is echt![]()
Dat heb ik nu dus ookquote:Op woensdag 24 april 2019 22:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
M'n slaapkamer bij m'n ouders was op zolder met een dakkapel, dat was altijd mooi als het regende
Yup, alleen moest ik er wel ff uit om de tuinstoelen op te vouwen; die ramden steeds tegen de deur aan!quote:
Wat een eng plaatjequote:
Ja, ik ben nu klaar met werken. Zo richting huisquote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 15:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu klaar met werken. Zo richting huis
quote:Op donderdag 25 april 2019 15:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu klaar met werken. Zo richting huis
quote:Op donderdag 25 april 2019 18:14 schreef eNGine10 het volgende:
Lol... Wel flitser over het hoofd gezien
Volgens mij maar 1x gehad maar was wel 220 euro ofzoquote:Op donderdag 25 april 2019 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is mij gelukkig al een aardige tijd niet meer gebeurd. Volgens mij sinds m'n verhuizing niet meer.
Ik race NOOITquote:Op donderdag 25 april 2019 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Hou wel je ogen op de weg he!
[ afbeelding ]
Kopjechino racet naar huis!
Mijn hoogste boete was toentertijd ergens rond de fl.500,--.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Volgens mij maar 1x gehad maar was wel 220 euro ofzodoet toch pijn
Hoe dan.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn hoogste boete was toentertijd ergens rond de fl.500,--.
Aaah ja dan snap ik 'mquote:
Oeiquote:
¿Dafuque?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oei![]()
Keer in Oostenrijk een boete van meer dan 1000 euro gehad voor dronken fietsen
Dronken fietsen?!quote:Op donderdag 25 april 2019 19:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oei![]()
Keer in Oostenrijk een boete van meer dan 1000 euro gehad voor dronken fietsen
Sow ik kan me nog momenten dat ik (samen met een stel maten) in m'n studententijd van de ene berm ZO de andere berm aan de andere kant van het fietspad in slingerde om vervolgens weer in de ene te eindigen, en dat we na een hoop vallen en opstaan toen maar besloten om met de fiets aan de hand terug te lopen!quote:
quote:
Krijgt daar dezelfde boete als dat je in de auto zit omdat je ook deel neemt aan het verkeer. Alleen omdat ik op de fiets was mocht ik mn rijbewijs wel houden.quote:
HAHAHAquote:Op donderdag 25 april 2019 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow ik kan me nog momenten dat ik (samen met een stel maten) in m'n studententijd van de ene berm ZO de andere berm aan de andere kant van het fietspad in slingerde om vervolgens weer in de ene te eindigen, en dat we na een hoop vallen en opstaan toen maar besloten om met de fiets aan de hand terug te lopen!
Wow, dat is ook 1 keer en dan nooit meerquote:Op donderdag 25 april 2019 19:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Krijgt daar dezelfde boete als dat je in de auto zit omdat je ook deel neemt aan het verkeer. Alleen omdat ik op de fiets was mocht ik mn rijbewijs wel houden.
En was niet eens kacheltje lam ofzo. Gewoon random alcohol controle.
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow ik kan me nog momenten dat ik (samen met een stel maten) in m'n studententijd van de ene berm ZO de andere berm aan de andere kant van het fietspad in slingerde om vervolgens weer in de ene te eindigen, en dat we na een hoop vallen en opstaan toen maar besloten om met de fiets aan de hand terug te lopen!
Waarom dan?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat soort taferelen ken ik ook nog wel ja.
Mn ouders zouden woest zijn als ik ooit met alcohol op achter het stuur zou stappen maar fietsen was altijd prima
Platteland.. Moet wel fietsen als je iets wilt gaan doen.quote:
Ah zo. Gelukkig hebben wij dan nog net wel een bus. Of mensen die me een lift willen gevenquote:Op donderdag 25 april 2019 19:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Platteland.. Moet wel fietsen als je iets wilt gaan doen.
quote:
quote:[quote][/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]quote:
[quote][/quote][quote][i][i][b][s][s][spoiler][quote][spoiler][u][i][spoiler][/spoiler][/i][/spoiler][/quote][/spoiler][/s][/u][/i][/s][/quote]quote:GFG
[/b][/i]quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Veels te lekkerquote:
Gadverquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel je handen wassen he, anders wordt je toetsenbord zo plakkerig.
Vind je het te druk of zo?quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:34 schreef murp het volgende:
Middag!
Hoe is het nu?
Gaan mensen vanavond nog weg?
Vanavond niet meer, morgen welquote:Op vrijdag 26 april 2019 13:34 schreef murp het volgende:
Middag!
Hoe is het nu?
Wat ga je doen?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:34 schreef murp het volgende:
Middag!
Hoe is het nu?
quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:34 schreef murp het volgende:
[..]
Mijn vrouw wel, dus ik ben bij de kindertjes
Ga naar Kingsland festivalquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
Zelf nog geen plannen eigenlijk. Kijk morgen wel.
quote:
Weet jij Hoelaat Bridget Maasland?quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:28 schreef murp het volgende:
[..]
Ga ga vanavond denk ik naar kingslanding
net te laatquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet jij Hoelaat Bridget Maasland?
Sowiesoquote:
Huh, is dat ook vanavond dan?quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:28 schreef murp het volgende:
[..]
Toch wel met een hele vloot schepen als cadeau voor Máxima?quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:28 schreef murp het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]Heuj!
We staan hier net op het punt gehaktballen te gaan eten!
Tot later!
goeie keusquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]Heuj!
We staan hier net op het punt gehaktballen te gaan eten!
Tot later!
En mevrouw ToT moest er ook flink om lachen!quote:
Snap ik. Maar ging meer om de baby zelfquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
En mevrouw ToT moest er ook flink om lachen!
Die loopt op dit moment zelfs rond in een t-shirt van House Targaryen. (De familie van die Daenerys.)
quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ging meer om de baby zelf
Ja de baby is ook heel leuk voor mijzelf idd!quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ging meer om de baby zelf
quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de baby is ook heel leuk voor mijzelf idd!
quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
En mevrouw ToT moest er ook flink om lachen!
Die loopt op dit moment zelfs rond in een t-shirt van House Targaryen. (De familie van die Daenerys.)
quote:
Nu ga ik ook.quote:Op zondag 28 april 2019 09:32 schreef ToT het volgende:
Oh ja, het is zondag he? Tijd om naar de kerk te gaan!
[ afbeelding ]
Sowieso. Morgen weer heel vroeg eruitquote:
Whehe!quote:Op zondag 28 april 2019 23:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Je slaat op hol... zo ken ik je helemaal niet
SHAKE YO TITTAYSSSSquote:Op zondag 28 april 2019 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ach er staat ook wel een onschuldigere foto hier in het topic, eentje die jij ook al wel kent!
Ahhhh Matthijsjequote:Op zondag 28 april 2019 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee nog een andere foto!
Iets schattigers!
Jij weerquote:Op zondag 28 april 2019 23:11 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ahhhh Matthijsjeja die had ik al gezien elders
Mooi uitzicht. Bijna zonde om op te drinken.quote:Op maandag 29 april 2019 09:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff een bakkie koffie om wakker te worden hoor.
[ afbeelding ]
Hoestie daar?
Zeker, zeker!quote:Op maandag 29 april 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi uitzicht. Bijna zonde om op te drinken.
Mocht je willen dat ze er zo bij stondenquote:Op maandag 29 april 2019 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, hier om de hoek zijn ze aan wat huizen aan het werk, zwaar irritant.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 april 2019 10:01 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mocht je willen dat ze er zo bij stonden!!
zo heequote:Op maandag 29 april 2019 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, hier om de hoek zijn ze aan wat huizen aan het werk, zwaar irritant.
[ afbeelding ]
Dat ook. Bijna weer tijd voor VI.quote:
Nog erger. Derksenquote:
Nouja dood onder gevonden hoeft van mij ook niet. Verder wel een prima kerel. Ook een beetje een act.quote:Op maandag 29 april 2019 20:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog erger. Derksen![]()
Misselijke man. Wil ik nog niet dood onder gevonden worden.
Kijk wat hij zei over homo's. Die man moet even normaal doen. Idioot dat het is.quote:Op maandag 29 april 2019 20:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nouja dood onder gevonden hoeft van mij ook niet. Verder wel een prima kerel. Ook een beetje een act.
Ja dat ging wat ver zoals wel vaker. Maar mensen zijn ook wel snel overstuur als iemand daar wat doms zegt.quote:Op maandag 29 april 2019 20:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kijk wat hij zei over homo's. Die man moet even normaal doen. Idioot dat het is.
Ik kan gewoon niet tegen dat soort uitspraken. 0.0 tolerantie voorquote:Op maandag 29 april 2019 20:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat ging wat ver zoals wel vaker. Maar mensen zijn ook wel snel overstuur als iemand daar wat doms zegt.
Satirequote:Op maandag 29 april 2019 20:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen dat soort uitspraken. 0.0 tolerantie voor
SPOILER: GoT spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor degenen die dat niet interessant vinden:
Goedemorgen!![]()
Yup, dat deukje is idd wel een puntje, so to speak!quote:
Beetje tegen die tepels aantikken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je krijgt ineens in de gaten dat je wel wat borstvoeding kan gebruiken he!
Beetje nippletwisten enzulks!quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Beetje tegen die tepels aantikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |