Ja! Een krukje voor een witte deur werkt prachtig. Alleen zijn alle foto's vervolgens wel hetzelfde.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Is die van jou? Mooi gestileerd
Maakt niet uit. Ziet er goed uitquote:Op maandag 20 mei 2019 13:51 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ja! Een krukje voor een witte deur werkt prachtig. Alleen zijn alle foto's vervolgens wel hetzelfde.
[ afbeelding ]
Zal wel meevallen toch, zeker met het stokje erbij. Maar wel voorzichtig doen inderdaad.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
M'n pannenkoek heeft een iets groter huisje gekregen. Maar hij heeft een beetje scoliose. Hoop niet dat ie knakt.
Whahahaa dat valt nog mee. de mijne heeft een driedubbele bochel inmiddelsquote:Op maandag 20 mei 2019 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
M'n pannenkoek heeft een iets groter huisje gekregen. Maar hij heeft een beetje scoliose. Hoop niet dat ie knakt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:00 schreef bloempje-moi het volgende:
Gisteren kocht ik nog een aantal pothosplanten bij het tuincentrum om te gaan stekken. Erg mijn best gedaan om wat langere exemplaren te vinden, zegt het meisje bij de kassa: 'Mevrouw, bent u er zich van bewust dat deze plantjes een beetje hangen?'Eh ja schat, dat neigen hangplanten nou eenmaal te doen.
Als je stekt op mos maakt een plant grondwortels aan, toch?
Ja, en dan nog beweren dat je niet op internet moet kopen omdat dan de winkels waar ze er verstand van hebben verdwijnen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:00 schreef bloempje-moi het volgende:
zegt het meisje bij de kassa: 'Mevrouw, bent u er zich van bewust dat deze plantjes een beetje hangen?' Eh ja schat, dat neigen hangplanten nou eenmaal te doen.
Nou was dit een 16-jarig kassameisje voor op de donderdagavond, maar toch. Het was een typische opmerking.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:57 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ja, en dan nog beweren dat je niet op internet moet kopen omdat dan de winkels waar ze er verstand van hebben verdwijnen.
Wel een oplettend kassameisje in ieder geval, ze doet wel duidelijk haar best om klanten te helpen, alleen nog ietsje meer ervaring opdoenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:25 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Nou was dit een 16-jarig kassameisje voor op de donderdagavond, maar toch. Het was een typische opmerking.
Foto zal ik waarschijnlijk woensdag plaatsen. Morgen zit ik er natuurlijk de hele dag kwijlend naar te kijkenquote:Op maandag 27 mei 2019 12:58 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ohh wauw wat een toffe plant! Doe je wel een foto'tje morgen?
Zeker een goede dag!!quote:Op maandag 27 mei 2019 18:14 schreef Koettie het volgende:
Omg wat een dag jongens. Bij de wildernis een Rhaphidophora Tetrasperma uitgezocht (... M'n 4e maar ben zo verliefd), een anthurium Clarinervium en een mimosa.
En en en, tranen van blijdschap, m'n thai constellation die al een jaar geen fuck doet krijgt een nieuw blaadje.
En nu:quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:25 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn spinnetje verpot, heeft ie mooi de ruimte om te groeien, hij is letterlijk de andere pot uit gegroeid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |