M'n Teufelspeakertjes zijn binnen, godverdomme niet normaal wat een geluid daar uit komt.quote:Op donderdag 25 april 2019 14:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja dat wel. Jammer van de Bundesliga vooral, keek dat vroeger wel veel maar echt al seizoenen niet zoveel aan
Yo yo. Wat een baas.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:21 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
(yo yo) [/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:driepink @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer
@Caland zal dit erg leuk vindenquote:Op donderdag 25 april 2019 16:21 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
(yo yo) [/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:driepink @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer
Nice! Welke heb je?quote:Op donderdag 25 april 2019 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
M'n Teufelspeakertjes zijn binnen, godverdomme niet normaal wat een geluid daar uit komt.
Die Concept C, is 2.1 voor op mijn "gameroom" (lees rommelhok) heb al klipsch zuilspeakers maar hier komt echt tering veel bass uitquote:
Teufelgoden.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Concept C, is 2.1 voor op mijn "gameroom" (lees rommelhok) heb al klipsch zuilspeakers maar hier komt echt tering veel bass uit
Valt wel mee toch qua prijsklasse?quote:Op donderdag 25 april 2019 16:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Teufelgoden.
Niet mijn prijsklasse verder, maar wat een prachtig spul is dat.
Ik heb setje KB42 op marktplaats voor 175quote:Op donderdag 25 april 2019 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wel mee toch qua prijsklasse?
Dit setje was 280 euro. Niet dat het niks is maar je koopt normaal gesproken ook niet elk jaar nieuwe speakers.
Dat is 80 watt?quote:Op donderdag 25 april 2019 16:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb setje KB42 op marktplaats voor 175
En da's echt goed geluid
Nee oke, maar het blijft veel geld voor speakertjes.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wel mee toch qua prijsklasse?
Dit setje was 280 euro. Niet dat het niks is maar je koopt normaal gesproken ook niet elk jaar nieuwe speakers.
Ja hier ook appartementje.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee oke, maar het blijft veel geld voor speakertjes.
Komt ook bij dat ik in een klein gehorig appartement woon, en de buren niet al te veel lastig wil vallen.
Nasi met sat.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
weet ik hetquote:Op donderdag 25 april 2019 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
recyle self make yo yoquote:Op donderdag 25 april 2019 16:21 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
(yo yo) [/modbreak]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |