True, maar toch hoop ik op één of andere bombshellquote:Op zondag 9 juni 2019 10:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze vertellen straks iets en dan gaan mensen weer speculeren en dan worden alle consoles volgend jaar volledig onthuld.
Of die Xbox Lockheart moet dit jaar uitkomen
Ze zullen wel nieuwe games laten zien voor de nieuwe console in 2020 lijkt mij.quote:Op zondag 9 juni 2019 11:58 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
True, maar toch hoop ik op één of andere bombshellDe gelegenheid is er in ieder geval.
Tuurlijk, te beginnen met Halo Infinite. Ik hoop gewoon iets concreets van de console te zien/horen behalve 'BC! Zoveel teraflops! 4K OMG' Daar heb ik niets aanquote:Op zondag 9 juni 2019 12:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zullen wel nieuwe games laten zien voor de nieuwe console in 2020 lijkt mij.
Ben bang dat Lockheart (het goedkope model) zorgt dat de ontwikkelaars toch niet hun volledige potentie kunnen laten zien.quote:Op zondag 9 juni 2019 12:15 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Tuurlijk, te beginnen met Halo Infinite. Ik hoop gewoon iets concreets van de console te zien/horen behalve 'BC! Zoveel teraflops! 4K OMG' Daar heb ik niets aan
Ray tracing en Dolby Atmos.quote:Op zondag 9 juni 2019 12:15 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Tuurlijk, te beginnen met Halo Infinite. Ik hoop gewoon iets concreets van de console te zien/horen behalve 'BC! Zoveel teraflops! 4K OMG' Daar heb ik niets aan
Is fanmadequote:Op zondag 9 juni 2019 11:25 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat Fable onder Forza Horizon bij Playground Games?
quote:Op zondag 9 juni 2019 13:49 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Is fanmade
Plaatje komt van concept art van één van de medewerkers van Playground Games.
Rond de nieuwe console(s) dusquote:Op zondag 9 juni 2019 18:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
De gamepass actie voor 1 dollar is er weer![]()
Als je gold bijna afloopt kan je beter eerst gold verlengen en dan die gamepass actie doen want dan heb je beide tot wanneer je gold afloopt
Ik zit goed tot eind 2020 nu![]()
Zag dat de max 36 maanden is. Dan bespaar je toch wel een beetjequote:
Sla ik hem meteen over. Ik gebruik nogal wat fysiek.quote:Op zondag 9 juni 2019 16:23 schreef KingRadler het volgende:
Lockhart zonder discdrivedat zou iets zijn.
Uiteraard, daarom is de presentatie ook opgevuld met 50 indies. Sony zal daarom ook wel gedacht hebben, da's het niet waard.quote:Op maandag 10 juni 2019 08:42 schreef DKUp het volgende:
Het is wel duidelijk dat er titels zijn achtergehouden dit jaar om volgend jaar aan te kondigen voor Xbox Scarlett.
Jaquote:Op maandag 10 juni 2019 09:25 schreef KingRadler het volgende:
Ik heb een stomme vraag kan je met 1 jaar GamePass makkelijk het geld uit eruit halen.
Als je veel spellen speelt.
Ze hebben laten zien dat Game Pass top is en Xbox Scarlett promo was bijna een kopie van het Wired-artikel over de nieuwe PlayStation.quote:Op maandag 10 juni 2019 08:52 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Uiteraard, daarom is de presentatie ook opgevuld met 50 indies. Sony zal daarom ook wel gedacht hebben, da's het niet waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |