Omdat hij nu gratis is met games with goldquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
DLC voor Forza 6 flink in de aanbieding. Volgens mij omdat die game gaat verdwijnen uit de store?
En hij gaat digitaal helemaal uit de storequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat hij nu gratis is met games with gold
Als dat spel volgend jaar uit moet komen, dan gok ik vooral op sfeer en afwerking nog verandering. Er kunnen nog wel assets veranderen maar een heel spel herbouwen zit er waarschijnlijk niet in in zo'n korte tijd...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:08 schreef MMaRsu het volgende:
De creative director ( degene die eigenlijk de visie achter het spel heeft, het team aanstuurt met plannen en ideeen ) van Halo Infinite is vertrokken bij 343i in het midden van de development van Halo Infinite.
Grote kans dat de game op de schop gaat
https://www.ign.com/artic(...)eaves-343-industries
[..]
https://www.linkedin.com/in/maryshokesolson
Voorheen audio producer, daarna executive producer en dan nu creative director
quote:
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die kon je gewoon mute
party chat heeft xbox live kapot gemaakt
Mensen met hun gare headset en tyfusmuziek die geen Engels spreken maken het kapot ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die kon je gewoon mute
party chat heeft xbox live kapot gemaakt
Waarom zou je nu nog een xbox one x halen als je over een jaar ofzo een nieuwe console generatie begintquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lijkt erop dat de prijzen (tijdelijk?) gedaald zijn. 380/390 bij o.a. Bol en GameMania.
Omdat je nog ruim een jaar gebruik kan maken van die console misschienquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom zou je nu nog een xbox one x halen als je over een jaar ofzo een nieuwe console generatie begint
Omdat die X alles prima afspeelt en altijd nog naar de slaapkamer kan. Als je iig geen xbox hebt. Ik heb de classic nog, ik haal niks tot volgend jaar.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom zou je nu nog een xbox one x halen als je over een jaar ofzo een nieuwe console generatie begint
Omdat, gears 5 Xbox one xquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is geen geld. Kwam alleen 50 cent tekort voor gratis verzending dus maar direct 2 genomen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox One controller blauw voor 28,50
Prachtige kleur
Scherpe prijs
https://nl.pepper.com/aan(...)w-at-amazonde-112402
Yes i know. Sinds ik weer 40 uur per week werk, heb ik zo weinig tijd om te gamen. Dus ik moet weer even tijd zoeken en gamepass weer aanschaffenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:07 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Op Game Pass voor Xbox en PC op 30 augustus.
Oofff, die comments. Zo verschrikkelijk vind ik het er niet uitzien eigenlijk, wel érg traagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |