Dat rijmt nietquote:Op woensdag 24 april 2019 11:54 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo
Charlotte, weg ermee
Gelukkig ligt het niveau hier hoog, dan snapt de rest het iig.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:57 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Jij kan nog niet eens een normale zin begrijpen, dus voor jou maakt dat toch niet uit.
quote:Op woensdag 24 april 2019 11:59 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dan spreek ik een beetje straatnederlands
Charlotté, weg ermee
Wat is woonwagenleef?quote:Op woensdag 24 april 2019 11:58 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Gelukkig ligt het niveau hier hoog, dan snapt de rest het iig.
charlotte jodensnolquote:Op woensdag 24 april 2019 12:00 schreef Tjacka het volgende:
Charlotte3 is een lieve meid
Als zij aids heeft krijg ik geen spijt
Ik heb een beetje hoofdpijn
Van mij mogen er wel meer Charlotte3s zijn
Dit komt toch stoerder over
Hoezo?quote:Op woensdag 24 april 2019 12:00 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Voor kampers, zouden jullie moeten weten..
Die is gewoon ordinair.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:03 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind @:charmed_angel meer een kamper dan Charlotte
*dommequote:Op woensdag 24 april 2019 12:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee hoor, vermaak me prima om jullie dom gedrag.
En polen?quote:Op woensdag 24 april 2019 12:04 schreef JanPawelII het volgende:
Maar als kamper sta je dus in de pikorde nog onder mocros.
oh heel ruimquote:Op woensdag 24 april 2019 12:04 schreef JanPawelII het volgende:
Maar als kamper sta je dus in de pikorde nog onder mocros.
Madquote:Op woensdag 24 april 2019 12:06 schreef JanPawelII het volgende:
Scrummie als Charlotte niet post in de SC:
Sympathieke provinciale feyenoord supporter met enkele stokpaardjes zoals de meeste in deze SC
Scrummie als Charlotte post:
[ afbeelding ]
Je bent niet van de hitte?quote:Op woensdag 24 april 2019 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
helemaal niets, blij dat het koud en nat is
m'n jaarlijkse tripje België gaat wrs niet door zaterdag. Overweeg alsnog de trein naar Brussel te pakken en gewoon te gaan zuipenquote:Op woensdag 24 april 2019 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
juist wel maar dit weer scheelt weer een half miljoen mensen die niet komen
Waar ga je heen dan?quote:Op woensdag 24 april 2019 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
juist wel maar dit weer scheelt weer een half miljoen mensen die niet komen
Ik was kort geleden nog in Brussel.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:21 schreef Saind het volgende:
[..]
m'n jaarlijkse tripje België gaat wrs niet door zaterdag. Overweeg alsnog de trein naar Brussel te pakken en gewoon te gaan zuipen
waar?quote:Op woensdag 24 april 2019 12:22 schreef Tjacka het volgende:
Saind je moet nog in mijn vriendenboekje schrijven
dat heb ik ook een tijdje gedaan gewoon naar België gaan maar m'n vrouw kan wat moeilijk vrij krijgen rond deze tijd vanwege de kindervakanties, dan gaan collega's met schoolgaande kinderen voor.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:21 schreef Saind het volgende:
[..]
m'n jaarlijkse tripje België gaat wrs niet door zaterdag. Overweeg alsnog de trein naar Brussel te pakken en gewoon te gaan zuipen
Dat heb ik nu dus nooit begrepen.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:25 schreef Tarado het volgende:
vanwege de kindervakanties, dan gaan collega's met schoolgaande kinderen voor.
Op zaterdag ook niet?quote:Op woensdag 24 april 2019 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heb ik ook een tijdje gedaan gewoon naar België gaan maar m'n vrouw kan wat moeilijk vrij krijgen rond deze tijd vanwege de kindervakanties, dan gaan collega's met schoolgaande kinderen voor.
het is een Amerikaans bedrijf maar er wordt wel rekening mee gehouden, als ze het zou eisen kan het wel denk ik maar dat is ook weer niet nodigquote:Op woensdag 24 april 2019 12:25 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus nooit begrepen.
Is dat iets Nederlands?
Vind je het gek met twee flessen bier op je nachtkastjequote:Op woensdag 24 april 2019 12:26 schreef Tjacka het volgende:
Echt mega kater en nu in de trein naar werk
Rip
op zaterdag kom je hier al moeilijk weg met activiteiten in het Olympisch stadion dus ik vind het wel bestquote:Op woensdag 24 april 2019 12:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Op zaterdag ook niet?
Maar ja vluchten is altijd het beste. Eindhoven is echt een clusterfuck met koningsdag. Zeker nu ik een minuut van het station woon
Ik heb geen kater van twee bier hoorquote:Op woensdag 24 april 2019 12:27 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vind je het gek met twee flessen bier op je nachtkastje
Van je eigen gemekker dan?quote:Op woensdag 24 april 2019 12:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb geen kater van twee bier hoor
Beter zomervakantie 2 weken inkorten en ouders recht geven om 2 weken flexibel op te nemen voor hun kinderen door het jaar heen.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is een Amerikaans bedrijf maar er wordt wel rekening mee gehouden, als ze het zou eisen kan het wel denk ik maar dat is ook weer niet nodig
Ik zit op het punt om over te stappen naar team insomnia als je zo onvriendelijk doet hoorquote:
Heb je die verlaten danquote:Op woensdag 24 april 2019 12:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zit op het punt om over te stappen naar team insomnia als je zo onvriendelijk doet hoor
moeilijke vragen manquote:Op woensdag 24 april 2019 12:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zit op het punt om over te stappen naar team insomnia als je zo onvriendelijk doet hoor
Nee uiteraard nietquote:
Je bent er zelf ooit mee begonnen..quote:Op woensdag 24 april 2019 12:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet
Maar ik hou mijzelf wel afzijdig bij de "Charlotte haat act"
Nee insoquote:Op woensdag 24 april 2019 12:32 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Je bent er zelf ooit mee begonnen..
TEGEN MINACHTING.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee inso
Ik doe normaal gesproken alles wat de leider van #teaminsomnia_ wilt
Is hij bierliefhebber? Is denk ik niet leuk als je niet gaat voor de brouwerij zelf, kun je beter iets in Brussel doen. Of Cantillon.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:33 schreef JanPawelII het volgende:
is 3fonteinen leuk om met collega heen te gaan @:saind
Goed om te weten dat je zo slaafs ingesteld bentquote:Op woensdag 24 april 2019 12:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee inso
Ik doe normaal gesproken alles wat de leider van #teaminsomnia_ wilt
Daarom zou ik ook graag jouw slaafje willen zijn.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Goed om te weten dat je zo slaafs ingesteld bent
Ik ga wel op je gezicht zitten als je niet normaal praatquote:Op woensdag 24 april 2019 12:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook graag jouw slaafje willen zijn.
Cantillon waren we vorige keer. Hij is wel bierliefhebber.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Is hij bierliefhebber? Is denk ik niet leuk als je niet gaat voor de brouwerij zelf, kun je beter iets in Brussel doen. Of Cantillon.
Is in zo'n dorpje naast Brussel in een oude fabriek. Het proeflokaal is wel mooi maar het is duur en niet echt op een toeristische plek.
Magnums OGV 2004 knallen danquote:Op woensdag 24 april 2019 12:36 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Cantillon waren we vorige keer. Hij is wel bierliefhebber.
Duur maakt niet uit, gaat toch op de corporate card.
Fijn dat je mijn fetisj zo op tafel gooit.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik ga wel op je gezicht zitten als je niet normaal praat
Jij drinkt toch niet meerquote:Op woensdag 24 april 2019 12:36 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Cantillon waren we vorige keer. Hij is wel bierliefhebber.
Duur maakt niet uit, gaat toch op de corporate card.
Ben je goed in omgaan met mensen die flink zitten te zuipen?quote:Op woensdag 24 april 2019 12:44 schreef JanPawelII het volgende:
mss keer saind tegenkomen in brussel
ja hoorquote:Op woensdag 24 april 2019 12:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben je goed in omgaan met mensen die flink zitten te zuipen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |