Nog mensen die hierin gaan deelnemen ?quote:Op donderdag 25 april 2019 04:27 schreef djh77 het volgende:
Ijsfestival op KoM
https://www.kapitaalopmaat.nl/World-Ice-Festivals-BV
Voordeel van 1A is dat je altijd een groot deel (zo niet alles) van je geld terugkrijgt hoe slecht de markt ook wordt.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:58 schreef quepos het volgende:
Heb me net ingeschreven bij SIG. En zit nu het verschil tussen schijf 1A en 1B te bekijken. Schijf 1B lijkt mij in de meeste gevallen ook nog wel veilig, graag zou ik meningen van ervaren investeerders zien die daar ook investeren.
1A zit al bijna vol, voor de liefhebbers....quote:Op donderdag 25 april 2019 17:06 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Voordeel van 1A is dat je altijd een groot deel (zo niet alles) van je geld terugkrijgt hoe slecht de markt ook wordt.
Bij een zeer slechte huizenmarkt kan je in 1b, 2 en schijf 3 je geld bijna geheel kwijt raken.
Natuurlijk is de kans op de bijna alles weg optie in schaal 3 groter dan in 1b.
Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen😉😉quote:Op donderdag 25 april 2019 16:43 schreef Crowdfunder99 het volgende:
[..]
Nog mensen die hierin gaan deelnemen ?
Vanwege KOM of heb je geen geloof in dit project ?quote:Op donderdag 25 april 2019 17:21 schreef obligataire het volgende:
[..]
Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen😉😉
Ik doe aan het IJs festival vooral niet mee omdat het KOM betreft, maar ook omdat het een typisch KOM project is. Rommelig. Bij zo'n project hoort een ander soort (project)financiering met wellicht een vorm van winstdeling. Nu komen ze in eerste instantie met een verhaal met zogenaamd een riantequote:Op donderdag 25 april 2019 17:32 schreef Crowdfunder99 het volgende:
[..]
Vanwege KOM of heb je geen geloof in dit project ?
Welkom!quote:Op donderdag 25 april 2019 17:16 schreef quepos het volgende:
Heb me eerste project ook meegenomen in schijf 1A.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 april 2019 18:57 schreef crowdiefunder het volgende:
Update villa aruba, nog geen vorderingen.Bewuste oplichting van investeerders lijkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk platform betreft dit?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:02 schreef djh77 het volgende:
[..]
Bewuste oplichting van investeerders lijkt me
Helder. Als je toch van plan bent er naar toe te gaan, kun je ook overwegen om 100¤ te investeren. Krijg je in elk geval een gratis ticketquote:Op donderdag 25 april 2019 18:07 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik doe aan het IJs festival vooral niet mee omdat het KOM betreft, maar ook omdat het een typisch KOM project is. Rommelig. Bij zo'n project hoort een ander soort (project)financiering met wellicht een vorm van winstdeling. Nu komen ze in eerste instantie met een verhaal met zogenaamd een riante10% op jaarbasis maar zonder boeteclausule bij eerdere aflossing , en nadat men daarover terecht begon te klagen, bieden ze ineens 5% boete over het restbedrag. Ik blijf hier ver van weg maar overweeg overigens wel om een kijkje te gaan nemen. Lijkt me erg mooi zeker met Chinese kunstenaars er bij betrokken.
Lees ik goed, dat je er 2 krijgt bij 200 euro inleg, en 20 bij 2.000 euro inleg?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:15 schreef Crowdfunder99 het volgende:
[..]
Helder. Als je toch van plan bent er naar toe te gaan, kun je ook overwegen om 100¤ te investeren. Krijg je in elk geval een gratis ticket. De rente en aflossingsfee is daarnaast dan mooi meegenomen...
Als je 20x 100 euro investeert zou je er 20 moeten krijgen. Ik weet niet of dat bij KoM kan. Wanneer je in 1x 2000 investeert krijg je volgens mij maar 1 toegangskaartje.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:58 schreef obligataire het volgende:
[..]
Lees ik goed, dat je er 2 krijgt bij 200 euro inleg, en 20 bij 2.000 euro inleg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus als ik het goed begrijp is of gaat het betreffende pand in de executie verkoop?
Het betreft dit pand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:27 schreef Ron1986 het volgende:
Bij Estate Guru nu 3 van de 17 te laat met betalen waarvan eentje 60+ dagen vertraging
Bij navraag kreeg ik dit te horen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus als ik het goed begrijp is of gaat het betreffende pand in de executie verkoop?
Het betreft dit pand:Gaat idd in de executieveiling. Ik heb er 1 van vorig jaar maart. Die proberen ze nu nog steeds te veilen maar zijn geen bieders. Dus verlagen ze elke keer de prijs en zetten hem dan opnieuw in de veiling. Je krijgt ook netjes een link naar de veiling waar je het pand terug kan vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proces is dus wel langdurig en kan zo 1.5 jaar duren. En afwachten wat je terugkrijgt.
Ook enkele van 60+ dagen die dan toch weer betalen. Al met al loopt het wel.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:27 schreef Ron1986 het volgende:
Bij Estate Guru nu 3 van de 17 te laat met betalen waarvan eentje 60+ dagen vertraging
Bij navraag kreeg ik dit te horen;Executie is als er een vonnis ligt dat het pand moet worden verkocht. Het klinkt echter alsof de geldnemer het pand zelf te koop heeft gezet om aan zijn verplichtingen te kunnen voldoen, maar er niet in is geslaagd het pand op tijd te verkopen. Estateguru heeft mogelijk geen vonnis gevraagd. Dat kost extra geld en dan blijft er bij verkoop minder over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus als ik het goed begrijp is of gaat het betreffende pand in de executie verkoop?
[…]
Hoeveel zijn er bij jou ongeveer te laat op dit moment. Al met al heb ik een donkerbruin vermoeden dat het hier niet bij blijft..quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:15 schreef flexion het volgende:
[..]
Gaat idd in de executieveiling. Ik heb er 1 van vorig jaar maart. Die proberen ze nu nog steeds te veilen maar zijn geen bieders. Dus verlagen ze elke keer de prijs en zetten hem dan opnieuw in de veiling. Je krijgt ook netjes een link naar de veiling waar je het pand terug kan vinden.
Proces is dus wel langdurig en kan zo 1.5 jaar duren. En afwachten wat je terugkrijgt.
Ook enkele van 60+ dagen die dan toch weer betalen. Al met al loopt het wel.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:32 schreef ML45 het volgende:
Een artikel uit Sprout over de financiering van commercieel vastgoed buiten de banken om;
https://www.sprout.nl/art(...)773930f76be018bc7e4b
En daar hebben ze helemaal gelijk in.quote:Maar goed, banken kiezen er natuurlijk niet zomaar voor om hun handen af te houden van bepaalde vastgoedinvesteringen. Zoals al eerder vermeld, zijn zij bang dat gemaakte investeringen wegens toekomstige waardedalingen te fors blijken te zijn.
Helaas staat deze rente momenteel te vaak onder druk.quote:Wat als de ondernemer in de toekomst niet kan voldoen aan diens betaalverplichting? Alternatieve financiers kijken anders tegen dit risico aan en vragen ervoor in ruil bijvoorbeeld een hogere rente.
Voor iedere investering van ¤ 100,- stelt World Ice Festivals een vrijkaart beschikbaar voor de World Tour of Frozen Dreams Maastricht.quote:Op vrijdag 26 april 2019 03:27 schreef djh77 het volgende:
[..]
Als je 20x 100 euro investeert zou je er 20 moeten krijgen. Ik weet niet of dat bij KoM kan. Wanneer je in 1x 2000 investeert krijg je volgens mij maar 1 toegangskaartje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |