voorbereiden is het meeste werk en geeft de meeste troepquote:Op woensdag 24 april 2019 10:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel aangenaam, maar goed zojuist gesproken met een van die gasten, mijn raam komt deze week dus nog niet, dat werd eerder wel beweerd, en de pannen ook niet, ze zijn nog steeds met het voorbereidend werk bezig.
Wat zijn de 'normale' temperaturen in april in dat gebied?quote:Op woensdag 24 april 2019 10:46 schreef chufi het volgende:
3 graden in Spanje en storm sneeuw en meer pokkenweer
Punt is dat ik vind dat ze beter moeten communiceren met de betreffende bewoners.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:44 schreef sacha het volgende:
[..]
voorbereiden is het meeste werk en geeft de meeste troep
Ja eh ... het verschilt natuurlijk wel van Noord naar Zuid, maar 15+ sws wel... maar de laatste tijd is het erg wisselvallig, eerst weken droogte en bosbranden en nu komt het met bakken uit de lucht vallen met overstromingen tot gevolg ...quote:Op woensdag 24 april 2019 10:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat zijn de 'normale' temperaturen in april in dat gebied?
Hm, het begint nu wel erg vaak voor te komen. Sneeuw in gebieden waar het nooit viel, bizarre temperaturen en overstromingen. Het is hier zo gek nog niet.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja eh ... het verschilt natuurlijk wel van Noord naar Zuid, maar 15+ sws wel... maar de laatste tijd is het erg wisselvallig, eerst weken droogte en bosbranden en nu komt het met bakken uit de lucht vallen met overstromingen tot gevolg ...
Eens kijken voor hoe lang nogquote:Op woensdag 24 april 2019 10:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hm, het begint nu wel erg vaak voor te komen. Sneeuw in gebieden waar het nooit viel, bizarre temperaturen en overstromingen. Het is hier zo gek nog niet.
Amuseer je.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je kan hier ook wachten op zwaardere stormen e.d., chufi.
Sja, ik ga wat ondernemen en hoop op goed nieuws bij terugkomst.
Dat we maar lang met z'n allen kunnen blijven wauwelen hier.![]()
Mensen, goede dag!
Datquote:Op woensdag 24 april 2019 11:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je kan hier ook wachten op zwaardere stormen e.d., chufi.
Sja, ik ga wat ondernemen en hoop op goed nieuws bij terugkomst.
Dat we maar lang met z'n allen kunnen blijven wauwelen hier.![]()
Mensen, goede dag!
Dat wordt zweten.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:19 schreef chufi het volgende:
Wat ben jij goed ingepakt straks als alles achter de rug is
mijn grote zus zegt dat sinds haar quinta in Portugal klaar is, het klimaat is omgedraaidquote:Op woensdag 24 april 2019 10:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja eh ... het verschilt natuurlijk wel van Noord naar Zuid, maar 15+ sws wel... maar de laatste tijd is het erg wisselvallig, eerst weken droogte en bosbranden en nu komt het met bakken uit de lucht vallen met overstromingen tot gevolg ...
Nerd alert!quote:Op woensdag 24 april 2019 11:41 schreef Prisha het volgende:
nog 4 (VIER!!!!!) uurtjes....#kanniewachten #AvengersEndgameobsession![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 april 2019 11:41 schreef Prisha het volgende:
nog 4 (VIER!!!!!) uurtjes....#kanniewachten #AvengersEndgameobsession![]()
![]()
da's lulligquote:Op woensdag 24 april 2019 12:11 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn grote zus zegt dat sinds haar quinta in Portugal klaar is, het klimaat is omgedraaid
ik was even op mijnYouTube en dan zie je die YouTube suggesties en allemaal reviews al...ik denk NIET opklikken NIET DOEN NIET DOEN!!!!!quote:
top!!!!!!quote:Op woensdag 24 april 2019 12:17 schreef TillyB het volgende:
[..]![]()
Yay voor jou en yay voor mij want de mieren zijn weg! Er komen er alleen nog wel uit de koelkast en vriezer die daar tussen rubbertjes en kiertjes zaten GATVERDAMME
![]()
Ah, heb je het boetekleed overgedragenquote:Op woensdag 24 april 2019 12:18 schreef sacha het volgende:
opeens weet je het, het is allemaal de schuld van mijn zus
quote:Op woensdag 24 april 2019 12:17 schreef TillyB het volgende:
[..]![]()
Yay voor jou en yay voor mij want de mieren zijn weg! Er komen er alleen nog wel uit de koelkast en vriezer die daar tussen rubbertjes en kiertjes zaten GATVERDAMME
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |