ik heb nu 4x een wesp in huis gehad, kort achter elkaar. Dat heb ik nooit. Zit al te turen of ik ergens buiten een nest zie maar kan nog niets ontdekken. Ben er niet blij mee. De laatste was paar dagen geleden dus ik hoop toch op een incident.....en een joekels....vreselijk.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Meestal heb ik hier juist minder last van insectenDit heb ik nog nooit meegemaakt en zo vroeg in het jaar ook
Moet jij niet werken?quote:Op woensdag 24 april 2019 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je flink moeten wapperen toen je de miertjes ontdekte?
Je had toch ook een keer zo'n heel nest ofzo zitten bij je slaapkamerraam?quote:Op woensdag 24 april 2019 12:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb nu 4x een wesp in huis gehad, kort achter elkaar. Dat heb ik nooit. Zit al te turen of ik ergens buiten een nest zie maar kan nog niets ontdekken. Ben er niet blij mee. De laatste was paar dagen geleden dus ik hoop toch op een incident.....en een joekels....vreselijk.
Als het echt joekels waren, zouden het koninginnen geweest kunnen zijn die op zoek zijn naar een plaats om te nestelen.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb nu 4x een wesp in huis gehad, kort achter elkaar. Dat heb ik nooit. Zit al te turen of ik ergens buiten een nest zie maar kan nog niets ontdekken. Ben er niet blij mee. De laatste was paar dagen geleden dus ik hoop toch op een incident.....en een joekels....vreselijk.
ja vorig jaarquote:Op woensdag 24 april 2019 12:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je had toch ook een keer zo'n heel nest ofzo zitten bij je slaapkamerraam?
quote:Op woensdag 24 april 2019 12:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Fijn dat ik je pauze heb kunnen opfleuren met mijn misère
Op mijn verjaardag!quote:Op woensdag 24 april 2019 12:41 schreef Prisha het volgende:
Voorbereidingingen zijn begonnen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
OMG tha best verjaardag evahquote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 12:43 schreef Amphorapotje het volgende:
moet dat nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
Ja mn dochter was ook al aan het klagen dat het een omgekeerde wereld wasquote:Op woensdag 24 april 2019 12:42 schreef sacha het volgende:
[..]
het is daar nu Nederlands voorjaar weer
maar die kwamen via het raam naar binnen. Nu had ik ze binnen zitten terwijl ramen en deuren dicht waren. Dacht ik. Waar komen die vandaan dan. Ik heb dat nooit gehad. Bah bah.quote:
Die kun je makkelijk weg laten halenquote:
Ik had vorig jaar toen het zo warm was steeds een soort vieze minimaden onder de rand van m'n vuilnisbak. Wat dat waren, weet ik niet, ik weet wel dat ik elke dag stond te schrobben.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Fijn dat ik je pauze heb kunnen opfleuren met mijn misère
ja mierenfanboy het kan altijd ergerquote:Op woensdag 24 april 2019 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar toen het zo warm was steeds een soort vieze minimaden onder de rand van m'n vuilnisbak. Wat dat waren, weet ik niet, ik weet wel dat ik elke dag stond te schrobben.Dan heb ik liever wat miertjes hoor.
Dan hebben er wat vliegen op wat restafval eitjes gelegd in je vuilnisbak.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar toen het zo warm was steeds een soort vieze minimaden onder de rand van m'n vuilnisbak. Wat dat waren, weet ik niet, ik weet wel dat ik elke dag stond te schrobben.Dan heb ik liever wat miertjes hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |