Eerst kreeg je de Z1R en toen die maffe watergekoelde 6 Cilinder.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarna werden ze vierkant. In mijn jeugd was de 6 cilinder z1300 wel hét beest.
Dat lijkt er al meer op!quote:
Ik ben ziek op t moment en voelde me vanmiddag iid rijp voor de schroot ja, maar ik wacht liever nog een paar jaar.quote:
quote:
Dat model is niet zo geschikt voor bochten.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:14 schreef Amphorapotje het volgende:
Die V65 was echt moeilijk om hard mee te rijden.
Zitpositie zeker niet..quote:Op woensdag 24 april 2019 00:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat model is niet zo geschikt voor bochten.
Tnx, toen mijn vader 80 werd is hij achterop mee gegaan, hij vond het echt leuk.quote:
Klopt! Mega-groot. Gezinsbikequote:Op woensdag 24 april 2019 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarna werden ze vierkant. In mijn jeugd was de 6 cilinder z1300 wel hét beest.
Daar kon je wel een eind mee rijden i.t.t. die V65, daarop was ik kapot na 100 km.quote:
Sukzuki, Honda, Kawa en Guzzi heb ik gehad.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]Sigg
. Die heb ik ook. Maar dan rood uit '77. Zonder die originele pijpen jammertgenoeg.
Zag dat je ook wat geinige hondaatjes had.
Paste wel bij jouw lengte, lijkt me.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Klopt! Mega-groot. GezinsbikeNog overwogen te kopen. Een groenerd. Maar gaf veel motorisch gedoe (het type ansich). Dus die z100 a1 gekocht.
Zescilinders dwars in een motor is teveel zelfs met waterkoelingquote:Op woensdag 24 april 2019 00:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Klopt! Mega-groot. GezinsbikeNog overwogen te kopen. Een groenerd. Maar gaf veel motorisch gedoe (het type ansich). Dus die z100 a1 gekocht.
Guzzi nooit gehad, wel een Yam 1100 Martini, dat ging ook als de brandweer.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sukzuki, Honda, Kawa en Guzzi heb ik gehad.
Die Guzzi stuurde veruit het best van alles wat ik gehad heb.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Guzzi nooit gehad, wel een Yam 1100 Martini, dat ging ook als de brandweer.
En Ducati Desmo en dan met de club op Zantvoort, een dag, was erg gaaf.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die Guzzi stuurde veruit het best van alles wat ik gehad heb.
Ducati was me te duur met onderhoud, dat blok van een Guzzi is oersimpel en ook nog cardan.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En Ducati Desmo en dan met de club op Zantvoort, een dag, was erg gaaf.
Blijkbaar is dat interessant....quote:
Ik stop er al meequote:Op woensdag 24 april 2019 00:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat interessant....
Ik denk, start een motor topic en ga daar verder maar goed, wie ben ik...
quote:Op woensdag 24 april 2019 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Paste wel bij jouw lengte, lijkt me.
Leuk. vind alleen die buddy een beetje rraaarrwwquote:Op woensdag 24 april 2019 00:13 schreef Amphorapotje het volgende:
V65 Oudje maar wel heel mooi.
[ afbeelding ]
Koetjes en kalfjes kunnen in F&F.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat interessant....
Ik denk, start een motor topic en ga daar verder maar goed, wie ben ik...
Ja joh, echt aparte fiets, zeker voor een jap (klein volluk enzo). Als je 1,80 bent kun je denk ik niet met platte zolen op de grond. Erg hoog zit je erop idd.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Paste wel bij jouw lengte, lijkt me.
Of airco'squote:Op woensdag 24 april 2019 00:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Waarom? Straks gewoon weer over lasagne en piemels
CUL en SEX .quote:Op woensdag 24 april 2019 00:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Waarom? Straks gewoon weer over lasagne en piemels
Dan over buiten een rondje lopen?quote:
Die hadden de Amerikaanse markt voor ogen, denk ik.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja joh, echt aparte fiets, zeker voor een jap (klein volluk enzo). Als je 1,80 bent kun je denk ik niet met platte zolen op de grond. Erg hoog zit je erop idd.
Heb ook een zx11 maar dat is dan weer net een woestijnracert. Zit je dus een stuk lager op.
SPT.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan over buiten een rondje lopen?
STAquote:Op woensdag 24 april 2019 00:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan over buiten een rondje lopen?
Motoren ed shit kunnen elders tot in treure in General Chat Zoek je plek en maak een nieuw motoren topic!quote:
Nee dat had legaal geweest, hij kreeg dus 1900 omdat hij gezegd had dat hij in Limbo woontquote:Op woensdag 24 april 2019 00:35 schreef Amphorapotje het volgende:
Dat die Dion 900 euro kreeg per maand om van Voorburg naar Den Haag te gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |