uhuh, den roots.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ken die scene wel een beetje hoor.
Leidingen verleggen, keuken slopen en afvoeren, tegels verwijderen, stucen en sausen. En nog wat dingetjes.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar wat moeten ze allemaal verbouwen dan? ik dacht dat plaatsen gratis was altijd
Als het direct te installeren isquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar wat moeten ze allemaal verbouwen dan? ik dacht dat plaatsen gratis was altijd
Gewoon nog wat rondshoppen, wie weet tref je nog een goede deal.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Leidingen verleggen, keuken slopen en afvoeren, tegels verwijderen, stucen en sausen. En nog wat dingetjes.
En ja, ik weet dat ik in principe een aantal van die dingen zelf zou kunnen doen maar daar heb ik geen tijd voor en geen zin in.
Slopen kunnen wij hier wel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Leidingen verleggen, keuken slopen en afvoeren, tegels verwijderen, stucen en sausen. En nog wat dingetjes.
En ja, ik weet dat ik in principe een aantal van die dingen zelf zou kunnen doen maar daar heb ik geen tijd voor en geen zin in.
Nou zijn wel pittige dingen, het slopen zou nog wel kunnenquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat moet ik wel goed timen dan, voordat ze meer sloopt dan de bedoeling is.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Gewoon Muis uitnodigen, en wat Duvels er in gooien
Ja je moet ze wel aan een ketting houden, op de juiste plekquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat moet ik wel goed timen dan, voordat ze meer sloopt dan de bedoeling is.
Je was weer lam, zag ik..quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat moet ik wel goed timen dan, voordat ze meer sloopt dan de bedoeling is.
Marktplats is erg betrouwbaarquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Mja je kan wel op z'on website een klus aanbieden, maar daar komen dan misschien idioten op af, dat idee heb ik altijd
Geen probleem.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij weet vast wel wat mannetjes.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Aw de kijkcijfers worden in twijfel getrokken nu door de boreale medelanders
quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Nederland in Beweging heeft hogere kijkcijfers nog.
Kluns. Zit je altijd achter je bureau als je Fok!t?quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Rij even over je eigen teen heen met je bureaustoel
quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kluns. Zit je altijd achter je bureau als je Fok!t?
Niet iedereen ligt er onder..quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kluns. Zit je altijd achter je bureau als je Fok!t?
Je leert mensen wel kennen als er alcohol in het spel is/was. Ook als jij degene bent die er mee speelde, blijktquote:
Neh, ik zit liever op de bank.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Goede stoel en grote monitor niet relaxed?
dat jaquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Goede stoel en grote monitor niet relaxed?
Het is weer eens duidelijk dat drank meer kapot maakt dan je lief is.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je leert mensen wel kennen als er alcohol in het spel is/was. Ook als jij degene bent die er mee speelde, blijkt
drank maakt meer lief dan je kapot wenstquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is weer eens duidelijk dat drank meer kapot maakt dan je lief is.
Nah, bij mij heb je punten gescoord.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit last van gehad, ook mijn omgeving niet.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:53 schreef sacha het volgende:
[..]
drank maakt meer lief dan je kapot wenst
Ja, dat ook.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:53 schreef sacha het volgende:
[..]
drank maakt meer lief dan je kapot wenst
quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je kon nog prima typen, dus niets aan de handquote:
Dat ik nog niet op de max zatquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, bij mij heb je punten gescoord.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |