Nou ja, het zou wel een beetje helpen maar er is wel wat meer nodig.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou veel effect hebben op fijnstof, dat is weer een ander probleem.
Nah, procentueel is dat nog niet zo heel veel hoor. Vliegen is 6%, geloof ik. Cruiseschepen een stuk minder.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vliegen is te goedkoop en geeft veel CO2 uitstoot, idem gaat op voor Cruiseschepen.
als verlengstuk van je piemeltje?quote:Op woensdag 24 april 2019 00:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die had ik om ja vandaag! En ze hebben gewonnen!!![]()
Waarom post jij dan een scootertje?quote:Op woensdag 24 april 2019 00:42 schreef Outpost76 het volgende:
Daarbij, wie ben ik eigenlijk, praat lekker door over je motoren, het is een open chat in General chat dus fuck it.
Ik vond het persoonlijk totaal niet interessant en zag dat ik niet de enige was maar nogmaals, wie ben ik.
Een beetje rekening houden met elkaar is in dit topic in mijn ogen toch niet normaal dus ga je gang, heb het de hele avond over het verleng stuk van je piemeltje!
Las dit nog gisteren. Staan die pyromanen helemaal niet bij stilquote:
Lekkerquote:
Juist als tegen pool.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Waarom post jij dan een scootertje?
Confrere, 1 paasvuur is nog veel ernstigerquote:Op woensdag 24 april 2019 00:50 schreef Recce het volgende:
Cruiseschepen hebben een bijdrage van 0,2% van de uitstoot. Dat is niet veel, maar per passagier is dat belachelijk natuurlijk.
Hoeveel bijdrage hebben de schepen van Ali-Express. H&M, Primark en aanverwanten? Dat is interessanter, denk ik.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:50 schreef Recce het volgende:
Cruiseschepen hebben een bijdrage van 0,2% van de uitstoot. Dat is niet veel, maar per passagier is dat belachelijk natuurlijk.
Ik ben onschuldig, mijn paasvuur ging niet door!quote:Op woensdag 24 april 2019 00:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Confrere, 1 paasvuur is nog veel ernstiger
Ik ook, ik stak alleen een sigaret aanquote:Op woensdag 24 april 2019 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig, mijn paasvuur ging niet door!
Dat ligt toch wat anders.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, procentueel is dat nog niet zo heel veel hoor. Vliegen is 6%, geloof ik. Cruiseschepen een stuk minder.
Ik ben al bekend om mn milieu opmerkingen maar ik snap totaal niet dat men dat soort vuren nog toe laat....quote:Op woensdag 24 april 2019 00:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Confrere, 1 paasvuur is nog veel ernstiger
In totaal is de bijdrage van de scheepvaart 3,5% tot 4%.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoeveel bijdrage hebben de schepen van Ali-Express. H&M, Primark en aanverwanten? Dat is interessanter, denk ik.
Dan moeten we toch af van de Paasvuren.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:55 schreef Recce het volgende:
[..]
In totaal is de bijdrage van de scheepvaart 3,5% tot 4%.
Eeensquote:Op woensdag 24 april 2019 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moeten we toch af van de Paasvuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |