die actie tegen ronaldo, wat een geweldenaarquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dani de Wit kan er niks van. Ekkelenkamp is veel talentvoller.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Pasveer lijkt op die directeur van Feyenoord
quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
die actie tegen ronaldo, wat een geweldenaar
JAAAAAAAAquote:
quote:
ik verdedigde tenminstequote:
Die gast kan TOTAAL niet anticiperenquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Oscar heeft nog best een idee.
Vollenhoven snapt zowel tactisch als technisch NIETS
Toegegeven, jij speelde echt uitstekendquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:59 schreef Doublepain het volgende:
@:GGMM @:Onlogisch en ik waren wel goed bezig
Ik was ook CR7 hequote:Op dinsdag 23 april 2019 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toegegeven, jij speelde echt uitstekend
(En onlogisch ook)
daar denk je vast aan als je jezelf snachts betast.quote:
Dat neem ik dan van je aan, jij hebt er meer kijk opquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Oscar heeft nog best een idee.
Vollenhoven snapt zowel tactisch als technisch NIETS
hier gaat iets misquote:
Wij hebben jullie verdorie die titel bezorgt, dan mag je best bescheiden winnen...quote:
Sta je eropquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:00 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga denk ik Opsporing Verzocht terugkijken
We gaan je cluppie slopenquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:01 schreef yats het volgende:
[..]
Wij hebben jullie verdorie die titel bezorgt, dan mag je best bescheiden winnen...
mijn stream loopt achterquote:
Zal wel weer een herhaling worden , elke keer lichtgetinten en zoquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:00 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga denk ik Opsporing Verzocht terugkijken
122 is eredivisierecord, je hebt er nu 110quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:02 schreef Themeparktommy het volgende:
Hoeveel goals moeten we nog voor het record?
Waarom zou je de beker meetellen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:03 schreef Adames het volgende:
[..]
122 is eredivisierecord, je hebt er nu 110
meeste goals ooit voor een eredivisieclub gezien beker + europa
Als Vitesse speler de bal raakt dan is het geen buitenspelquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:04 schreef GGMM het volgende:
"Het is echt niet te zien"
het kan niet duidelijker.
quote:
nog steeds 30cmquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:05 schreef Oscar. het volgende:
Tyfus var, hier krijg je toch een slappe van
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als Vitesse speler de bal raakt dan is het geen buitenspel
Viel mij ook al op ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:05 schreef Keyos het volgende:
Ook wel bizar dat de commentator de spelregels niet kent dat het niet om de laatste maar de een-na-laatste man gaat.
Leo Oldenburger, verbaasd je dat?quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:05 schreef Keyos het volgende:
Ook wel bizar dat de commentator de spelregels niet kent dat het niet om de laatste maar de een-na-laatste man gaat.
En als je de maspolalmas cup meetelt?quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:04 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt records voor alles
nog nooit heeft een club zo veel gescoord in een seizoen
dat is geen officiele competitiequote:Op dinsdag 23 april 2019 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
En als je de maspolalmas cup meetelt?
Joh...quote:
Dat hoop ik ook maat.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo in mijn oor joh.
Hopelijk is er zo nog hax
Geschorst.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar is die mongool Buttner eigenlijk?
idd, want DIT IS GESPEELDquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook maat.
Sterker nog, als het aan mij ligt gaan we dat nu doen.
(maar ik laat het aan @:coco. uiteraard)
IK ZAG DAT DAAR EERST COCO STONDquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook maat.
Sterker nog, als het aan mij ligt gaan we dat nu doen.
(maar ik laat het aan @:coco. uiteraard)
Hopelijk ergens ver weg waar de zon nooit schijnt. Wat een @$%#$# is dat.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar is die mongool Buttner eigenlijk?
zooooquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
IK ZAG DAT DAAR EERST COCO STOND
Jouw woord tegen het mijnequote:Op dinsdag 23 april 2019 22:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
IK ZAG DAT DAAR EERST COCO STOND
Rode kaart gehad.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Hopelijk ergens ver weg waar de zon nooit schijnt. Wat een @$%#$# is dat.
Geschorst gok ikquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Hopelijk ergens ver weg waar de zon nooit schijnt. Wat een @$%#$# is dat.
Madquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:08 schreef Coco. het volgende:
Users die mijn naam niet kunnen typen mogen per direct uitloggen.
Tijd voor HAXBALLquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:08 schreef Coco. het volgende:
Niet als de bal door een Vitesse speler bewust wordt gespeeld. Dan ontstaat er een nieuwe situatie. Dubieus ingrijpen van de VAR is het sowieso.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:06 schreef Marcoss het volgende:
Buitenspel was het sowieso als Dolberg de bal raakte..
Kom spelen, nu er nog volk is.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:08 schreef Coco. het volgende:
0-13 winnen van willem 2 en het ligt weer helemaal openquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:02 schreef Coco. het volgende:
Ik wil het woord doelsaldo niet meer horen.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:06 schreef yats het volgende:
Doe maar 3-1 en affluiten, dan heb ik mijn toto goed.
Dat zeg ik...quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:06 schreef yats het volgende:
Doe maar 3-1 en affluiten, dan heb ik mijn toto goed.
Oeps, nee!quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Noem je mijn overleden opa's nou tokkies?
quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel beetje vragen om problemen door je centrale duo uit elkaar te halen
Daar was geen sprake van. Die lag al onder de zoden na een overtreding van Ajax.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:09 schreef franske19 het volgende:
[..]
Niet als de bal door een Vitesse speler bewust wordt gespeeld. Dan ontstaat er een nieuwe situatie. Dubieus ingrijpen van de VAR is het sowieso.
Dat het 3-1 werdquote:
Natuurlijk niet. Zelfs met 2 andere CV's moet je gewoon opletten, al sta je 3-0 voor. Het is niet dat die reserves van het niveau De Treffers zijn.quote:
Veltman en Kristensen zitten daar echt niet ver vandaanquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Zelfs met 2 andere CV's moet je gewoon opletten, al sta je 3-0 voor. Het is niet dat die reserves van het niveau De Treffers zijn.
Niek Versteegen > Kristensenquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Zelfs met 2 andere CV's moet je gewoon opletten, al sta je 3-0 voor. Het is niet dat die reserves van het niveau De Treffers zijn.
Je kan overdrijven Hansiequote:Op dinsdag 23 april 2019 22:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Veltman en Kristensen zitten daar echt niet ver vandaan
Wat deze grap leuker zou maken is als het dan ook nog eens 3-3 wordt!quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het zou best grappig zijn als zo de 3-2 ook valt.
jinx
De grap zal nog leuker worden als je je account opzegt!quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat deze grap leuker zou maken is als het dan ook nog eens 3-3 wordt!
Gewoon pas wisselen bij 6-0 inderdaad.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:14 schreef Saekerhett het volgende:
Gvd Ten Hag, wat een dom risico neem je daar....
Dan moet ik een nieuwe account aanmaken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De grap zal nog leuker worden als je je account opzegt!
Ineens kunnen die andere 9 er geen reet meer van lol.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:15 schreef Themeparktommy het volgende:
Hoezo ga je een wedstrijd ineens weer spannend maken door je beste spelers eraf te halen...
Spelers sparen, maar niet handig inderdaad.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:15 schreef Themeparktommy het volgende:
Hoezo ga je een wedstrijd ineens weer spannend maken door je beste spelers eraf te halen...
Denemarken denk ikquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:15 schreef yats het volgende:
En tien was Vitesse ineens de betere ploeg.
Waar komt die Kristensen vandaan joh? Die gozer is slecht...
Weer een pareltje van onze seniele scout Steen Olsenquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:15 schreef yats het volgende:
ja, dat werd dus al gezegd eerder deze avondquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ineens kunnen die andere 9 er geen reet meer van lol.
Je moet gewoon 2 spelers kunnen wisselen. Wat is dat nou zegquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:15 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Spelers sparen, maar niet handig inderdaad.
Kristensen is oorspronkelijk ook geen back btw.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weer een pareltje van onze seniele scout Steen Olsen
tienquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:15 schreef yats het volgende:
Nee, hij is thuiszorgmedewerker.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kristensen is oorspronkelijk ook geen back btw.
Klopt hij is een veldomploeger van oorsprong net als die dronken IJslander vroeger.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is oorspronkelijk niet eens een voetballer geloof ikquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
volgens de geruchten was hij taxichauffeur in denemarkenquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is oorspronkelijk niet eens een voetballer geloof ik
Fake Taxi?quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens de geruchten was hij taxichauffeur in denemarken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan straks Andy opvolgenquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:20 schreef onlogisch het volgende:
@:Coco.
@:Doublepain
@:GGMM
en ik laten even zien wat tiki-taka haxbal inhoudt.Rot op met deze onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is hij een links of een rechtspoot?quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij kan niet omvallenquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is hij een links of een rechtspoot?
daar probeer ik nog steeds achter te komenquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is hij een links of een rechtspoot?
quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:20 schreef onlogisch het volgende:
@:Coco.
@:Doublepain
@:GGMM
en ik laten even zien wat tiki-taka haxbal inhoudt.Ik zou scrummie ook taggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |