abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186387037

/plaatje gefixt

[ Bericht 79% gewijzigd door Blues op 23-04-2019 22:19:41 ]
pi_186387111
Geen Pipo -O-
pi_186387207
Huldiging geweest. Toch een beetje een troostprijs.

En ik denk dat onze burgemeester zich vannacht in slaap huilt. :x
Sterkheidsbaas van alles.
pi_186387295
JoostDijkgraaf twitterde op dinsdag 23-04-2019 om 20:51:18 Geen warm onthaal voor burgemeester Onno van Veldhuizen. Zal oa te maken hebben met sluiting Vak P-home https://t.co/eJ5BACivwU reageer retweet
Maar hij KWAM wel EN hij maakte zn speech af.
pi_186387299
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:28 schreef Lonaa het volgende:
Huldiging geweest. Toch een beetje een troostprijs.

En ik denk dat onze burgemeester zich vannacht in slaap huilt. :x
Wat is er dan voorgevallen? Of van blijdschap?
We have far more in common than that which devides us..
pi_186387400
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat is er dan voorgevallen? Of van blijdschap?
Klik maar op de tweet en kijk het filmpje. Hij kreeg een best fluitconcert.
Zo'n beetje vanaf dat zn naam omgeroepen werd tot 30 seconde nadat hij van het podium was...

Hij heeft wat beslissingen gemaakt die niet goed vielen bij Twente. Zoals het sluiten van het supportershome van Vak P.
pi_186387463
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Klik maar op de tweet en kijk het filmpje. Hij kreeg een best fluitconcert.
Zo'n beetje vanaf dat zn naam omgeroepen werd tot 30 seconde nadat hij van het podium was...

Hij heeft wat beslissingen gemaakt die niet goed vielen bij Twente. Zoals het sluiten van het supportershome van Vak P.
Klinkt volwassen. Van de fluiters dan.
Wat was de reden voor hem om het home te sluiten?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186387536
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Klinkt volwassen. Van de fluiters dan.
Wat was de reden voor hem om het home te sluiten?

:7

Mja, Vak P en iedere vorm van gezag gaat gewoon niet zo lekker. Er is destijds wat coke gevonden in het supportershome.
https://www.tubantia.nl/e(...)r-en-tegen~ab203435/
pi_186387563
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:7

Mja, Vak P en iedere vorm van gezag gaat gewoon niet zo lekker. Er is destijds wat coke gevonden in het supportershome.
https://www.tubantia.nl/e(...)r-en-tegen~ab203435/
Arme popjes :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186387673
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Arme popjes :')
Vak P had, opzich, juridisch wel een punt. Vak P heeft wel zn charme. O+
pi_186387829
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Vak P had, opzich, juridisch wel een punt. Vak P heeft wel zn charme. O+
Ik zie weinig charme in drugsdealende, ageressieve, tijd en geld van politie en andere diensten eisende hooligans. :N

Of ze nu uit vak P of uit een ander vak (of andere stad) komen.

Betaald foebal :') ‘Fans’ :') :')
pi_186387912
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik zie weinig charme in drugsdealende, ageressieve, tijd en geld van politie en andere diensten eisende hooligans. :N

Of ze nu uit vak P of uit een ander vak (of andere stad) komen.

Betaald foebal :') ‘Fans’ :') :')
De Ultras, onderdeel van Vak P, doet de sfeeracties, dat is de defintie van charme. :Y Rotte appels heb je altijd. Agressie eigenlijk maar weinig. Drugsdealers ook niet meer of anders dan in de binnenstad. Ze balanseren wel eens op de grens, ja, maar dat vind ik niet zo erg. Daar hou ik wel van :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 april 2019 @ 22:01:48 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_186388056
Ajax klaart inmiddels de klus tegen Vitesse w/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_186388078
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

De Ultras, onderdeel van Vak P, doet de sfeeracties, dat is de defintie van charme. :Y Rotte appels heb je altijd. Agressie eigenlijk maar weinig. Drugsdealers ook niet meer of anders dan in de binnenstad. Ze balanseren wel eens op de grens, ja, maar dat vind ik niet zo erg. Daar hou ik wel van :P
Natuurlijk zijn er veel nette fans.
Maar die hele operatie die betaald voetbal heet, met dure stadions, pelotons politie en hulpdiensten die uit moeten rukken om alleen al de massa mensen te begeleiden die komen kijken naar overbetaalde kerels die achter een bal aan rennen.....
En dan daarbij die rotte appels. Blegh. Spelletje zou voor mij zo afgeschaft mogen worden.

Houd het maar bij amateurs. Al worden daar van tijd tot tijd ook koppen geklapt. Sukkels.
pi_186388162
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:00 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Nee. Ik kwam er nooit, ondertussen ook al 20-25 jaar geen contact meer. Heb alleen nog contact met 1 oom/tante van m'n vaders kant, maar die zie ik pff hooguit 1x in de 5 jaar. Van m'n moeders kant ken ik niemand, ik weet niet eens of haar moeder nog leeft. Ze kent zelf haar vader niet, heeft in ieder geval 1 broer en 1 (half)zusje waar we van weten. Die is 1 jaar ouder dan ik, 2 jaar jonger dan m'n zus.

Ze woont hemelsbreed 75 meter van m'n ouders :+ (en loopt al schuimend dagelijks voorbij). Triest mens wel.
Schuimend?

Ik had 1 oma en heb 1 tante. Er is nog een handvol familieleden die ik wel ken maar geen band mee heb. Ik heb een oom en tante die ik jaarlijks zag op een verjaardag en daar wisselen we verjaardags- en kerstkaarten mee uit.
Ik heb ook nog veel familie die ik niet ken maar ja, mijn moeder is nogal van de conflicten en dat betekent automatisch dat je als kind ook geen contact hebt of houdt. Ik vind het wel jammer, ik heb ook al geen broers of zussen.
Spoilers!
pi_186388203
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar die hele operatie die betaald voetbal heet, met dure stadions, pelotons politie en hulpdiensten die uit moeten rukken om alleen al de massa mensen te begeleiden die komen kijken naar overbetaalde kerels die achter een bal aan rennen.....
En dan daarbij die rotte appels. Blegh. Spelletje zou voor mij zo afgeschaft mogen worden.

Houd het maar bij amateurs. Al worden daar van tijd tot tijd ook koppen geklapt. Sukkels.
Je bent vast nog nooit bij een voetbalwedstrijd geweest, of wel?
pi_186388269
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Je bent vast nog nooit bij een voetbalwedstrijd geweest, of wel?
Jawel.

Twee keer meegeweest naar PSV ivm fans in de familie.
Daar live het hele circus eromheen meegemaakt, was verder een rustige wedstrijd. Maar het hele gedoe kon me niet echt bekoren. Het spelletje ook niet, maar dat heeft het ook nooit echt gedaan voor me.
pi_186388344
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jawel.

Twee keer meegeweest naar PSV ivm fans in de familie.
Daar live het hele circus eromheen meegemaakt, was verder een rustige wedstrijd. Maar het hele gedoe kon me niet echt bekoren. Het spelletje ook niet, maar dat heeft het ook nooit echt gedaan voor me.
Er gebeurt bijna nooit wat joh. Dat idee, dat Engelse idee waarbij er vooraf op geheime plekken geknokt wordt, dat is hier niet joh. Een gemiddelde westrijd is qua agressie beter te doen dan een gemiddelde avond in de binnenstad. :') Al was het maar om dat persoonlijke dingen er tijdens zo een wedstrijd niet toe doen.
Dat het je spelletje niet is, is natuurlijk prima.
pi_186388404
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Er gebeurt bijna nooit wat joh. Dat idee, dat Engelse idee waarbij er vooraf op geheime plekken geknokt wordt, dat is hier niet joh. Een gemiddelde westrijd is qua agressie beter te doen dan een gemiddelde avond in de binnenstad. :') Al was het maar om dat persoonlijke dingen er tijdens zo een wedstrijd niet toe doen.
Niet als aanval bedoeld, maar vind je het niet treurig dat dit de maatstaf is?
Dat er een aantal gelegenheden zijn waarbij agressie haast als normaal wordt gezien? En dat we dat als maatschappij lijken te accepteren?
pi_186388408
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Schuimend?
Doordringend naar binnen starend :7
pi_186388475
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ze zouden hier eens de methode uit Engeland moeten introduceren. Dat werkt alweer sinds de jaren 90 heel goed daar, dat lijkt me wel voldoende bewijs.

Clubs worden zelf financieel verantwoordelijk voor hun beveiliging. Als ze zelf geen adequaat personeel kunnen leveren, krijgen ze gewoon een rekening. Bij onjuist gedrag van de supporters krijgt de club met boetes en/of puntenverlies te maken. Tickets verkopen met plaatsnummer. Tientallen camera's in het stadion zodat raddraaiers er gelijk uitgepikt kunnen worden en eventueel een stadionverbod krijgen.
Met zulke extreme maatregelen gaan supporters elkaar vanzelf op wangedrag aanspreken. Het wordt gezelliger in stadions dus de markt voor supporters wordt groter. Die nieuwe supporters zijn meestal ook rijker en geven meer uit aan merchandise. Mensen durven hun kinderen er weer aan bloot te stellen dus voor de supporters van de toekomst wordt ook al gezorgd. Grotere markt dus meer winst dus betere spelers dus hoger niveau dus grotere markt, etc.

Probleem opgelost.
Spoilers!
pi_186388481
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Niet als aanval bedoeld, maar vind je het niet treurig dat dit de maatstaf is?
Dat er een aantal gelegenheden zijn waarbij agressie haast als normaal wordt gezien? En dat we dat als maatschappij lijken te accepteren?
Ik vind het niet de maatstaaf, maar zeggen dat voetbalwedstrijden agressief zijn is gewoon nie helemaal waar.
Dat wordt niet geaccepteerd, zeker niet door mij. We kunnen gewoon allemaal lief doen tegen elkaar. En bij de supporters van Twente zie ik eigenlijk niet anders. :)
Sowieso niet, in mijn omgeving.
  dinsdag 23 april 2019 @ 22:16:30 #24
63722 z80
I fink you freaky
pi_186388490
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Als je ziet wat de inzet van de politie kost voor 1 avondje voetbal denk je er wel anders over.
Inzet voor een avondje stappen vallen in het niet bij een voetbalwedstrijd.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_186388542
Toen ik hier met Engelsen naar PSV-Arsenal ging, zeiden ze stuk voor stuk dat ze nooit meer naar Nederland zouden komen. Overal ME, overal paarden, overal politie. We werden als criminelen behandeld, ik schaamde me rot.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')