Maar hij KWAM wel EN hij maakte zn speech af.twitter:JoostDijkgraaf twitterde op dinsdag 23-04-2019 om 20:51:18Geen warm onthaal voor burgemeester Onno van Veldhuizen. Zal oa te maken hebben met sluiting Vak P-home https://t.co/eJ5BACivwU reageer retweet
Wat is er dan voorgevallen? Of van blijdschap?quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:28 schreef Lonaa het volgende:
Huldiging geweest. Toch een beetje een troostprijs.
En ik denk dat onze burgemeester zich vannacht in slaap huilt. :x
Klik maar op de tweet en kijk het filmpje. Hij kreeg een best fluitconcert.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat is er dan voorgevallen? Of van blijdschap?
Klinkt volwassen. Van de fluiters dan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Klik maar op de tweet en kijk het filmpje. Hij kreeg een best fluitconcert.
Zo'n beetje vanaf dat zn naam omgeroepen werd tot 30 seconde nadat hij van het podium was...
Hij heeft wat beslissingen gemaakt die niet goed vielen bij Twente. Zoals het sluiten van het supportershome van Vak P.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klinkt volwassen. Van de fluiters dan.
Wat was de reden voor hem om het home te sluiten?
Arme popjesquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, Vak P en iedere vorm van gezag gaat gewoon niet zo lekker. Er is destijds wat coke gevonden in het supportershome.
https://www.tubantia.nl/e(...)r-en-tegen~ab203435/
Vak P had, opzich, juridisch wel een punt. Vak P heeft wel zn charme.quote:
Ik zie weinig charme in drugsdealende, ageressieve, tijd en geld van politie en andere diensten eisende hooligans.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vak P had, opzich, juridisch wel een punt. Vak P heeft wel zn charme.
De Ultras, onderdeel van Vak P, doet de sfeeracties, dat is de defintie van charme.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zie weinig charme in drugsdealende, ageressieve, tijd en geld van politie en andere diensten eisende hooligans.
Of ze nu uit vak P of uit een ander vak (of andere stad) komen.
Betaald foebal‘Fans’
![]()
Natuurlijk zijn er veel nette fans.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De Ultras, onderdeel van Vak P, doet de sfeeracties, dat is de defintie van charme.Rotte appels heb je altijd. Agressie eigenlijk maar weinig. Drugsdealers ook niet meer of anders dan in de binnenstad. Ze balanseren wel eens op de grens, ja, maar dat vind ik niet zo erg. Daar hou ik wel van
Schuimend?quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee. Ik kwam er nooit, ondertussen ook al 20-25 jaar geen contact meer. Heb alleen nog contact met 1 oom/tante van m'n vaders kant, maar die zie ik pff hooguit 1x in de 5 jaar. Van m'n moeders kant ken ik niemand, ik weet niet eens of haar moeder nog leeft. Ze kent zelf haar vader niet, heeft in ieder geval 1 broer en 1 (half)zusje waar we van weten. Die is 1 jaar ouder dan ik, 2 jaar jonger dan m'n zus.
Ze woont hemelsbreed 75 meter van m'n ouders(en loopt al schuimend dagelijks voorbij). Triest mens wel.
Je bent vast nog nooit bij een voetbalwedstrijd geweest, of wel?quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er veel nette fans.
Maar die hele operatie die betaald voetbal heet, met dure stadions, pelotons politie en hulpdiensten die uit moeten rukken om alleen al de massa mensen te begeleiden die komen kijken naar overbetaalde kerels die achter een bal aan rennen.....
En dan daarbij die rotte appels. Blegh. Spelletje zou voor mij zo afgeschaft mogen worden.
Houd het maar bij amateurs. Al worden daar van tijd tot tijd ook koppen geklapt. Sukkels.
Jawel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je bent vast nog nooit bij een voetbalwedstrijd geweest, of wel?
Er gebeurt bijna nooit wat joh. Dat idee, dat Engelse idee waarbij er vooraf op geheime plekken geknokt wordt, dat is hier niet joh. Een gemiddelde westrijd is qua agressie beter te doen dan een gemiddelde avond in de binnenstad.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jawel.
Twee keer meegeweest naar PSV ivm fans in de familie.
Daar live het hele circus eromheen meegemaakt, was verder een rustige wedstrijd. Maar het hele gedoe kon me niet echt bekoren. Het spelletje ook niet, maar dat heeft het ook nooit echt gedaan voor me.
Niet als aanval bedoeld, maar vind je het niet treurig dat dit de maatstaf is?quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er gebeurt bijna nooit wat joh. Dat idee, dat Engelse idee waarbij er vooraf op geheime plekken geknokt wordt, dat is hier niet joh. Een gemiddelde westrijd is qua agressie beter te doen dan een gemiddelde avond in de binnenstad.Al was het maar om dat persoonlijke dingen er tijdens zo een wedstrijd niet toe doen.
Dat het je spelletje niet is, is natuurlijk prima.
Ze zouden hier eens de methode uit Engeland moeten introduceren. Dat werkt alweer sinds de jaren 90 heel goed daar, dat lijkt me wel voldoende bewijs.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er veel nette fans.
Maar die hele operatie die betaald voetbal heet, met dure stadions, pelotons politie en hulpdiensten die uit moeten rukken om alleen al de massa mensen te begeleiden die komen kijken naar overbetaalde kerels die achter een bal aan rennen.....
En dan daarbij die rotte appels. Blegh. Spelletje zou voor mij zo afgeschaft mogen worden.
Houd het maar bij amateurs. Al worden daar van tijd tot tijd ook koppen geklapt. Sukkels.
Ik vind het niet de maatstaaf, maar zeggen dat voetbalwedstrijden agressief zijn is gewoon nie helemaal waar.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet als aanval bedoeld, maar vind je het niet treurig dat dit de maatstaf is?
Dat er een aantal gelegenheden zijn waarbij agressie haast als normaal wordt gezien? En dat we dat als maatschappij lijken te accepteren?
Als je ziet wat de inzet van de politie kost voor 1 avondje voetbal denk je er wel anders over.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er gebeurt bijna nooit wat joh. Dat idee, dat Engelse idee waarbij er vooraf op geheime plekken geknokt wordt, dat is hier niet joh. Een gemiddelde westrijd is qua agressie beter te doen dan een gemiddelde avond in de binnenstad.Al was het maar om dat persoonlijke dingen er tijdens zo een wedstrijd niet toe doen.
Dat het je spelletje niet is, is natuurlijk prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |