Voor welke club zou hij zijn?quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:17 schreef onlogisch het volgende:
WAT SUGGEREERT DE VERSLAGGEVER HIER???
Net zoals Lozano? Tuurlijk niet. KNBB.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:18 schreef yats het volgende:
Zegt genoeg dat zowel Ajax als PSV blijkbaar pingels tegen dit zwakke Vitesse nodig hebben...
Hij lijkt wat dat betreft ontzettend veel op ene Lozano...quote:
Met als verschil dat Lozano wel kan voetballen en Dolberg in deze vorm net het niveau ADO aantiktquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Hij lijkt wat dat betreft ontzettend veel op ene Lozano...
Met 2 benen tegelijkertijd loskomen is eigenlijk altijd een schwalbequote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan hem geven, maar ik vond het Te Ligt.
dijenkletsertjequote:Op dinsdag 23 april 2019 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij prefererenquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:19 schreef Caland het volgende:
Nu is ‘het zijn de homo’s yes yes’ al een behoorlijk triest nummer
Laat staan wanneer je dat door een megafoon gaat schreeuwen
[..]
Je moet je kapot schamen met je kutclubquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:20 schreef yats het volgende:
Alle ajacieden mad hier. Lachen joh.
Maak jullie nou niet zo druk, Ajax wint dit echt nog wel. En dat zeg ik als vitessenaar.
[..]
Bijzonder hoe het been dat niet geraakt wordt ook altijd plots niet meer blijkt te werken. Terecht geen penalty.quote:
WOEDENDquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet je kapot schamen met je kutclub
Dat zeg jij als vitessenaar?quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:20 schreef yats het volgende:
Maak jullie nou niet zo druk, Ajax wint dit echt nog wel. En dat zeg ik als vitessenaar.
Johan Derksen napratenquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Hij lijkt wat dat betreft ontzettend veel op ene Lozano...
Ben jij voor Vitesse?quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:20 schreef yats het volgende:
MADquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
WITHEETquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:22 schreef tompsv18 het volgende:
Vitesse probeert kan echt helemaal niks
Wie? Ik zeg gewoon een feit. Lozano is een slappe zak die met toneel Helaas vaak zijn zin krijgt.quote:
Ik vraag mij echt af waarom Helaas met een hoofdletter hebt geschreven.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:23 schreef yats het volgende:
[..]
Wie? Ik zeg gewoon een feit. Lozano is een slappe zak die met toneel Helaas vaak zijn zin krijgt.
Niet weten wie Johan Derksen isquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:23 schreef yats het volgende:
[..]
Wie? Ik zeg gewoon een feit. Lozano is een slappe zak die met toneel Helaas vaak zijn zin krijgt.
Misschien heet een speler zoquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af waarom Helaas met een hoofdletter hebt geschreven.
Hier kan ik met mijn gedachte niet bij.
nee jijquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:23 schreef timmmmm het volgende:
Wat is Blind toch een irritant mannetje. Dat gejank steeds.
Eensquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:23 schreef timmmmm het volgende:
Support your localsquote:
Zou ik ook doen als ik niets zie.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:23 schreef timmmmm het volgende:
Helaasquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)llsuche?query=helaas
Autocorrect, viel me net pas op.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Te dom zijn om sarcasme te herkennenquote:
*jequote:Op dinsdag 23 april 2019 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jupquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poepzor wou Blind op bank hebben overigens
Niet gelogen
quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
haxbalquote:
5.6quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:28 schreef Adames het volgende:
zou vitesse nu wel eens de middellijn over gaan?
@:doublepain wat zijn de odds hierop?
Ik kan jou verzekeren dat het me niet zo heel veel uitmaakt wie dit wint hoor.quote:
Zeer pijnlijk ja, het is niet dat ik dat al voorspeldequote:Op dinsdag 23 april 2019 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pijnlijk voor Doublepain wel. Ajax staat voor en hij is zijn geld kwijt
Binnenkort gaat 'ie gitaar spelen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
Dat kapsel van Pasveer is wel lekker fresh trouwens
Ook als ze dat niet hadden gedaan had Ajax gewoon gewonnen. Dit Ajax verdiend de titel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:27 schreef Adames het volgende:
[..]
joh, als je met een handbalverdediging speelt
Als je dat al voorspelde dan had je toch beter je geld op winst voor Ajax gezetquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeer pijnlijk ja, het is niet dat ik dat al voorspelde
Begrijpelijk, elke voetballiefhebber hoopt dat Ajax kampioen wordt.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan jou verzekeren dat het me niet zo heel veel uitmaakt wie dit wint hoor.
Ik voel hier weinig bij
Volgensmij verlies je geld als je op ajax zetquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je dat al voorspelde dan had je toch beter je geld op winst voor Ajax gezet
quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:29 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax had al vier penalty's moeten hebben, minimaal
8.5 is wel een lekkere odd.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je dat al voorspelde dan had je toch beter je geld op winst voor Ajax gezet
gaat ggmm maar beter haxballenquote:
Omdat bij winst hij z'n vriendin beschikbaar stelt voor een bukakke.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:30 schreef bechirti het volgende:
waarom wordt neres dr zo in betrokken. omdat ie bankt?
Op hoeveel studieschuld zit je inmiddels?quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:30 schreef Doublepain het volgende:
Morgen krijg ik mijn lening van de staat weer binnen, lekker weer opmaken voor de koning zaterdag
Vervelend voor hem, maar niet mijn probleem.quote:
Zelf niet genoeg hebben en van de staat afhankelijk zijnquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:30 schreef Doublepain het volgende:
Morgen krijg ik mijn lening van de staat weer binnen, lekker weer opmaken voor de koning zaterdag
Zijn vriendin zei: I'm going to someone elsequote:Op dinsdag 23 april 2019 21:30 schreef bechirti het volgende:
waarom wordt neres dr zo in betrokken. omdat ie bankt?
Wat is dat voor raar woordquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:30 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Omdat bij winst hij z'n vriendin beschikbaar stelt voor een bukakke.
40-45quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:30 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Op hoeveel studieschuld zit je inmiddels?
iedereen haxbalt beter dan mij.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
GGMM haxballt al beter dan jij, dat is goed genoeg
Klopt, je moeder is een dure hobbyquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zelf niet genoeg hebben en van de staat afhankelijk zijn
Slechte grap 1/10quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, je moeder is een dure hobby
Oefquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lekker manquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:30 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dan zou ik ook blij zijnquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:30 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Lekker manquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Slechte grap 1/10
Ik tikte 2 bachelors gewoon zo af, handje contantje bruur
THICCCCCCCquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zou ik ook blij zijn
[ afbeelding ]
klopt, ik ben beter dan jij.quote:
Deze mevrouw heeft geen borsten.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zou ik ook blij zijn
[ afbeelding ]
heb je ook niet nodig voor bukakkequote:
Waarom? Dit is een ingecalculeerd verlies. Zolang we maar van de graafschap winnen en daardoor 5e worden is dat prima.quote:
Kinderkleding dragen genotquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen we dit topic verder vullen met foto's van de vriendin van Neres?
HALLO DANquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als het ingecalculeerd is waarom komen ze dan opdagen? Vul gewoon 3-0 in, scheelt weer tijd.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:33 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom? Dit is een ingecalculeerd verlies. Zolang we maar van de graafschap winnen en daardoor 5e worden is dat prima.
Linssen ligt op bed. Het was een zware dag op het kinderdagverblijfquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax is wel veel beter dan Vitesse. Ajax is gretig man. En waarom speelt Lindse niet??²
https://nl.wikipedia.org/wiki/Leonid_Sloetskiquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:37 schreef Caland het volgende:
Ik wil die Slutsky graag een goede trainer vinden, maar ik heb eigenlijk geen idee of hij dat wel is
@:yats ????
Random houtsoort: bamboequote:Op dinsdag 23 april 2019 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Linssen ligt op bed. Het was een zware dag op het kinderdagverblijf
Perezgodquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Ff kijken wat Perez nou weer te zeiken heeft over Ziyech.²
Doen ze eigenlijk zelf. Wat een spelopvattingquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:39 schreef PSVCL het volgende:
Vitsee veel te ver van de goal,doet ajax goed
Ze steken vuurwerk af. DIT GAAT MISquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan N'Kufo ondertussen al eens Nederlands?
Ga nou maar weg met jequote:Op dinsdag 23 april 2019 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Het doet gewoon pijn bij Perez om een compliment te geven aan Ziyech.²
Kom op Caland, ik ben het met je eens dat de VAR over het algemeen bagger is, maar hier zit de VAR van vandaag gewoon goed.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:41 schreef Caland het volgende:
Tadic stond volgens mij buitenspel bij die goal
Walgelijk dat de var daar niet eens naar kijkt
Ik eis kamervragen
Munsterman is al in de wijken gesignaleerdquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:43 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Is het eerste puntenaftrek al aangekondigd?
Is toch mooi joh, feestje bouwen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:43 schreef Machielovic het volgende:
Tukkers doen alsof ze de champignons league hebben gewonnen
quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Munsterman is al in de wijken gesignaleerd
Dat iemand even dat stadion aansteekt. Zijn we van die club verlost, lening hier lening daar. Optyfen gauw.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is toch mooi joh, feestje bouwen.
Vreemd idd, terwijl ze aardig kunnen ballen op het middenveld.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Doen ze eigenlijk zelf. Wat een spelopvatting
Vroeg of laat valt de 1-0 toch wel. Vraag me af of ze dan kunnen omschakelen. Als ze zo blijven spelen wordt het nog 2-0 en dan is het klaar.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vreemd idd, terwijl ze aardig kunnen ballen op het middenveld.
Haal dan een verdediger eraf voor een extra aanvaller.
Tegenhouden is uiteindelijk ook zelfmoord
keuken kampioenquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is toch mooi joh, feestje bouwen.
Je moert wat als je in een saai gat woont en nooit wat te vieren hebt...quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:43 schreef Machielovic het volgende:
Tukkers doen alsof ze de champignons league hebben gewonnen
Hoezo? Die vuurwerkramp was toch een mooi feest met al dat siervuurwerk enzquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Je moert wat als je in een saai gat woont en nooit wat te vieren hebt...
Als ze goed genoeg zijn dan kan dat ouwe pikkezuigerquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:47 schreef Caland het volgende:
Beetje je eigen zoon erin brengen
In de D-tjes had ik altijd een hekel aan dat soort trainers
Club is hiermee gered. Snap het welquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Je moert wat als je in een saai gat woont en nooit wat te vieren hebt...
Zou die zijn nektasje om hebben gehouden? #dtvquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:48 schreef PicoMMP het volgende:
Ziyech heeft de moeder van de scheidsrechter geneukt
quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoezo? Die vuurwerkramp was toch een mooi feest met al dat siervuurwerk enz
ik vind het een leuke vent, hopelijk blijft hij behoudenquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:37 schreef Caland het volgende:
Ik wil die Slutsky graag een goede trainer vinden, maar ik heb eigenlijk geen idee of hij dat wel is
@:yats ????
Mja, maar dit soort kansen moeten er in. Gooi je de wedstrijd in het slot. Een goal verschil is zo link.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die goal paar weken terug was wel genot met die borstaanname sow
Kony 2012quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kindsoldaat Traore komt er dalijk in genot
Ok.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:51 schreef Marsenal het volgende:
Als perez op tv zegt dat hij niet warm of koud wordt van Dolbergje dan weet zijn vrouw thuis ook meteen dat het geen neuken wordt vanavond
quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:51 schreef Marsenal het volgende:
Als perez op tv zegt dat hij niet warm of koud wordt van Dolbergje dan weet zijn vrouw thuis ook meteen dat het geen neuken wordt vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |