Precies op die manier is het leukquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:40 schreef quickstepster het volgende:
Een klein beetje verkleed. Maar geen rare konijnenpakken ofzo!
Als ik ooit ga trouwen wil ik het ook zogewoon echt iets leuks doen met een groepje fijne mensen, geen idioterie, voor schut zetten of andere ongein.
Yepquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:46 schreef quickstepster het volgende:
Dat klinkt inderdaad super!lekker relaxed en gezellig.
Maatje gaat einde van de maand trouwen. Hij is whiskey gek dus we nemen hem 2 dagen mee naar Schotland. Wij hebben ook een verbod op gekke pakken etcquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:40 schreef quickstepster het volgende:
Een klein beetje verkleed. Maar geen rare konijnenpakken ofzo!
Als ik ooit ga trouwen wil ik het ook zogewoon echt iets leuks doen met een groepje fijne mensen, geen idioterie, voor schut zetten of andere ongein.
Ja hey dat is niet eerlijkquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Maatje gaat einde van de maand trouwen. Hij is whiskey gek dus we nemen hem 2 dagen mee naar Schotland. Wij hebben ook een verbod op gekke pakken etc
Dit is ook wel de meest originele waar ik tot nu toe heen ben geweestquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja hey dat is niet eerlijk
Dat is echt heel tof
Dat had ik ook wel willen krijgen
Ik kan slechtere feestjes verzinnenquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:14 schreef quickstepster het volgende:
Lekker hoor! Hele ruim vol whisky op de terugweg
Pffttt ja nu heb ik wel paracetamol nodigquote:
Haha zeker, je hebt de foto's gezienquote:Op zondag 28 april 2019 10:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh![]()
Hestia heeft er volgens mij een goed feestje van gemaakt
Leuke foto's inderdaadquote:Op zondag 28 april 2019 11:43 schreef _Hestia_ het volgende:
Mogguh
[..]
Pffttt ja nu heb ik wel paracetamol nodig
[..]
Haha zeker, je hebt de foto's gezien
Vandaag gelukkig uitbrakken met wielrennen en formule1
Haha ja die waren nog goed. Die van de rest van de nacht zit ik nu terug te kijken (helft heb ik niet eens door gehad dat ze gemaakt werden) maar die zijn zo wazig/ongeschikt voor social media daar kan geen Insta-filtertje meer tegenopquote:
quote:Op zondag 28 april 2019 11:54 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha ja die waren nog goed. Die van de rest van de nacht zit ik nu terug te kijken (helft heb ik niet eens door gehad dat ze gemaakt werden) maar die zijn zo wazig/ongeschikt voor social media daar kan geen Insta-filtertje meer tegenop
Haha niet ongeschikt vanwege de manier waarop jij denktquote:
Nee was gewoon groepje met wie ik hele nacht ben opgetrokken (en die ik daarvoor niet kendequote:Op zondag 28 april 2019 11:56 schreef Sarabi het volgende:
Stonden er nog bn'ers op de foto's?(ben daar niet zo goed in)
Klinkt wel als een fijn weekend Hestiaik heb ook al zin in f1 en wielrennen
Okeeokeequote:Op zondag 28 april 2019 11:58 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha niet ongeschikt vanwege de manier waarop jij denkt
Maar te bewogen, donker, halve hoofden en dat soort dingen
Ha ha, als je je maar vermaakt hebt!quote:Op zondag 28 april 2019 12:01 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Daar zijn geen foto's van, iig niet op mijn telefoon
Dat heb ik zekerquote:Op zondag 28 april 2019 12:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, als je je maar vermaakt hebt!
Geen idee, die ene met wie ik ook alleen op foto sta heeft me wel toegevoegd, maar ga verder niet echt daten met hem ofzo. Daar geen behoefte aan nu iig (en dat weet hij ook wel). Maar miss nog wel vaker stappen ofzo, zie welquote:Op zondag 28 april 2019 12:04 schreef Sarabi het volgende:
En denk je dat jullie nog contact blijven houden?
Oh bah wat een naar nieuws.......heel veel sterkte en beterschap voor je vader!quote:Op zondag 28 april 2019 19:36 schreef _Hestia_ het volgende:
Is er een wet waarin staat dat ik niet meer dan 2 dagen mag hebben zonder kutnieuws ofzo?
Vandaag hoorde ik dat vannacht mn vader in het zkh is opgenomen met ernstige maagklachten.
Moet echt naar de winkel voor grotere borden want mn bordje begint wel aardig vol te raken zo
Dankjequote:Op zondag 28 april 2019 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh bah wat een naar nieuws.......heel veel sterkte en beterschap voor je vader!
oh dan is hij daar al jong terecht gekomen......quote:Op zondag 28 april 2019 19:48 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
DankjeEn ja hoop dat ze snel achter oorzaak komen, van de week allemaal onderzoeken. Maar zijn gezondheid is al erg broos (woont al 12 jaar in verpleeghuis terwijl hij 65 is) dus hou toch mn hart vast elke keer als hij wat heeft.
Ja hij heeft diabetes type2 en toen een aantal hersenbloedingen gehad. Hij is halfzijdig verlamd, aan 1 oog blind, al een paar tenen geamputeerd en vorig jaar nog een bypass gehad omdat anders zn hele voet eraf moest. Maar ook al vaker maagklachten gehad en aan sondevoeding gezeten. Dus zou wel fijn zijn als ze nou kunnen ontdekken waardoor dat dan komt, want vorige keer was hij in 2 weken 10kg afgevallen ookquote:Op zondag 28 april 2019 20:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
oh dan is hij daar al jong terecht gekomen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |