Ik durf niks te zeggen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Quarantaine Pacher heeft tien minuten verloren, iemand die hem had?
Dat is niet leuk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Quarantaine Pacher heeft tien minuten verloren, iemand die hem had?
Jij hebt meer renners die geen punten hebben gescoord dan renners die wél punten hebben gescoord. Eye for an eye.quote:
Dat was ook volledig de bedoeling na dag 2.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij hebt meer renners die geen punten hebben gescoord dan renners die wél punten hebben gescoord. Eye for an eye.
twitter:CCCProTeam twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:23:33Unfortunately, @ADM_RossodiBuja won’t be starting #TDY stage three. Alessandro developed some gastrointestinal issues overnight and won’t be fit to start. Get well, Dema! https://t.co/xB1dbLbnDO reageer retweet
Vriend Perez had ook best mee mogen zitten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jonathan Hivert, je bent een eikel.
Nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
******neger Perez had ook best mee mogen zitten.
Wow.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
******neger Perez had ook best mee mogen zitten.
Zelfs met ******?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken de uitspraak van Kenneth wel maar dit gaat mij allemaal veel te ver Showtimer.
Neger is geen enkel probleem @Koffieplanter .quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga het even napluizen in de policy.
En op 0?quote:Op zondag 5 mei 2019 15:02 schreef Slobeend het volgende:
Iedereen met Roglic op 150% kunnen me de bout hachelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |